Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136247 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #490 Gepost op: 14 mei 2019, 21:20:57
Ik gok dat je een (extra) sporttas ofzo nodig hebt.. doe ik in ieder geval wel.

Een vraagje over de boeken.

Hebben jullie deze besteld voor basis politiemedewerker?
Dacht te lezen dat iemand voor allround politiemedewerker had besteld, welke is nou de bedoeling?  ???


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #491 Gepost op: 14 mei 2019, 21:55:10
Even een vraag mbt het meenemen van “alle” spullen de eerste lesdag!
Bij mij in Apeldoorn moeten we oa het uniform compleet, politie sportkleding en zwemkleding meenemen.. dit is natuurlijk behoorlijk veel.. hoe nemen jullie dit allemaal mee? Want steekwerendvest zit in een behoorlijk grote tas, zou je daar dan alle toebehoren erbij in doen? Of juist een eigen weekendtas aanschaffen.
Tips zijn welkom   :D

Ik heb net nog even zitten lezen, het is inderdaad veel wat we mee moeten nemen  :o

Dat ga ik ook niet redden met m’n sporttas!  e050

Net de boeken besteld, het ziet er niet naar uit dat ik die snel in huis heb...


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #492 Gepost op: 14 mei 2019, 22:16:15
Ik heb net nog even zitten lezen, het is inderdaad veel wat we mee moeten nemen  :o

Dat ga ik ook niet redden met m’n sporttas!  e050

Net de boeken besteld, het ziet er niet naar uit dat ik die snel in huis heb...

Neem het in delen mee. Bij de eerste introductiedag even vragen aan de aanwezige docenten( als die er zijn, bij ons waren ze er wel). Wat de kleding voorschriften zijn, voor de 1e academiedag. Reizen in uniform mag namelijk niet. En dan leg je alvast een deel in je kluisje. Dag erna neem je weer een beetje mee.
Iig zo deden wij dat.


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #493 Gepost op: 14 mei 2019, 22:47:04
bij ons droeg iedereen zijn eigen (lange) zwembroek ipv dat kleine oncomfortabele ding uit je pakket.   :)

Geldt dat voor alle sportkleding. Ik heb een enorm lelijke sportbroek. Ga liever in mijn eigen sport broeken .

En voor de eerst dag.. Apeldoorn
 Neem ook zoveel mogelijk in 1x mee. In een weekendtas en apart de tas van het veiligheidsvest. Je doet toch niet alles in 1x aan en je krijgt vlgs mij een eigen kluisje


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #494 Gepost op: 15 mei 2019, 15:07:53
Jammer, ik heb een aantal te grote kleding stukken gekregen, vooral onderkleding. Zal van de week wel eens langs rijden om te ruilen.  Zal wel perongeluk zijn gebeurd want op de bon staat wel de goede maat.


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #495 Gepost op: 15 mei 2019, 19:59:26
Zijn er meer mensen die toch te grote spullen hebben gekregen ?

Kun je hiervoor gewoon terug gaan om te ruilen?


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #496 Gepost op: 15 mei 2019, 20:17:41
Zijn er meer mensen die toch te grote spullen hebben gekregen ?

Kun je hiervoor gewoon terug gaan om te ruilen?
Ja, me pet heb ik terug gebracht naar een afhaalpunt (toevallig het bureau van mijn woonplaats.)

Helaas. Je kan niet 'even' terug langs de kleding winkel. Heb ik ook gevraagd om ff snel te ruilen maar dat kon niet. In eerste instantie kreeg ik onderstaande mail. Dat lukte niet omdat wij niet op intranet kunnen. (Zie mail hieronder)
Vervolgens weer contact gezocht, toen zeiden ze dat ik me pet +pakbon moest brengen naar een afhaalpunt in de buurt. Aan de telefoon kunnen zij zeggen waar dit is. Ik heb voor de zekerheid een briefje erbij gedaan welke maat ik wil hebben. Nu hopen dat alles goed komt en hij gewoon nageleverd word op de academie.

Tegen Ivey is verteld dat zij haar binnenriem voor de koppel op de academie kan inleveren bij facilitaire zaken.
Dus het verschilt nogal. Een ding wat zeker is, je kan niet ff ruilen.
Beste heer ----,

 

In onderstaande link staat hoe je kleding retour kunt sturen. Mocht u nog vragen hierover hebben kunt u contact opnemen met de HRM servicedesk (088-1611213).

 

[link verwijderd]
 

 

Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op via stip@politieacademie.nl of (088) 6622666.



T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #497 Gepost op: 15 mei 2019, 20:19:15
Wie heeft trouwens de groene letters Politie op zijn ondershirts staan? Bij mij staat het er niet op... maatje van me heeft dat wel.


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #498 Gepost op: 15 mei 2019, 20:22:16
Ja, me pet heb ik terug gebracht naar een afhaalpunt (toevallig het bureau van mijn woonplaats.)

Helaas. Je kan niet 'even' terug langs de kleding winkel. Heb ik ook gevraagd om ff snel te ruilen maar dat kon niet. In eerste instantie kreeg ik onderstaande mail. Dat lukte niet omdat wij niet op intranet kunnen. (Zie mail hieronder)
Vervolgens weer contact gezocht, toen zeiden ze dat ik me pet +pakbon moest brengen naar een afhaalpunt in de buurt. Aan de telefoon kunnen zij zeggen waar dit is. Ik heb voor de zekerheid een briefje erbij gedaan welke maat ik wil hebben. Nu hopen dat alles goed komt en hij gewoon nageleverd word op de academie.

Tegen Ivey is verteld dat zij haar binnenriem voor de koppel op de academie kan inleveren bij facilitaire zaken.
Dus het verschilt nogal. Een ding wat zeker is, je kan niet ff ruilen.
Beste heer ----,

 

In onderstaande link staat hoe je kleding retour kunt sturen. Mocht u nog vragen hierover hebben kunt u contact opnemen met de HRM servicedesk (088-1611213).

 

http://intranet.politie.local/categorie/ondersteuning/onderwerpen/k/kleding_en_uitrusting/overzicht/informatie/1203/algemenedocumenten/bezorging-en-retourneren-webshop-politie-uitrusting.html#retourneren

 

 

Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op via stip@politieacademie.nl of (088) 6622666.
Bedankt, oei. Ik heb mijn pet idd, maar ook onderkleren, maar ook mijn polos zijn te groot, als ik deze inlever dan heb ik voor de start geen uniform..

Ik had maat 44 gepast, maar ik heb maat 48 meegekregen , als ik dit aan doe dan zweef ik erin.



T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #499 Gepost op: 15 mei 2019, 20:24:48
Bedankt, oei. Ik heb mijn pet idd, maar ook onderkleren, maar ook mijn polos zijn te groot, als ik deze inlever dan heb ik voor de start geen uniform..

Ik had maat 44 gepast, maar ik heb maat 48 meegekregen , als ik dit aan doe dan zweef ik erin.
Slechte zaak! Misschien maken ze een uitzondering omdat t een fout van hun is..?