Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136191 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #500 Gepost op: 15 mei 2019, 20:54:45
Slechte zaak! Misschien maken ze een uitzondering omdat t een fout van hun is..?
Ik ga morgen bellen, anders is het  gewoon afwachten.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #501 Gepost op: 15 mei 2019, 22:59:53
Wie heeft trouwens de groene letters Politie op zijn ondershirts staan? Bij mij staat het er niet op... maatje van me heeft dat wel.

Op zowel mijn zomer als winter onderkleding staat geen politie.
Sollicitant eenheid Rotterdam


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #502 Gepost op: 15 mei 2019, 23:55:11
Ik gok dat je een (extra) sporttas ofzo nodig hebt.. doe ik in ieder geval wel.

Een vraagje over de boeken.

Hebben jullie deze besteld voor basis politiemedewerker?
Dacht te lezen dat iemand voor allround politiemedewerker had besteld, welke is nou de bedoeling?  ???

Ik had beide aangeklikt, zijn dezelfde boekenlijsten ;)
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #503 Gepost op: 16 mei 2019, 08:53:39
Een een vraagje;
Ik ga er vanuit dat we van al onze kleding gewoon 1 stuk van alles meenemen toch?? En je onderkleding moet dat ook mee?
En de 2 paar schoenen wel toch? Die laten we mooi in de locker staan, dacht ik zo!


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #504 Gepost op: 16 mei 2019, 09:38:19
Een een vraagje;
Ik ga er vanuit dat we van al onze kleding gewoon 1 stuk van alles meenemen toch?? En je onderkleding moet dat ook mee?
En de 2 paar schoenen wel toch? Die laten we mooi in de locker staan, dacht ik zo!

Volgens mij je hele uitrusting.. kan in delen las ik hier in de topic ergens.. we gaan t maandag vast horen!

Zo zin in☆


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #505 Gepost op: 16 mei 2019, 10:11:29
Ik mag niet terug naar Apeldoorn om te ruilen, moet het via een politiebureau doen. Dat wordt de eerste weken geen uitrusting voor mij.

Heeft iemand het telefoonnummer van HR? Wellicht kunnen zij wat betekenen voor mij, ik ben niet thuis en heb geen papieren bij de hand.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #506 Gepost op: 16 mei 2019, 11:53:37
Ik mag niet terug naar Apeldoorn om te ruilen, moet het via een politiebureau doen. Dat wordt de eerste weken geen uitrusting voor mij.

Heeft iemand het telefoonnummer van HR? Wellicht kunnen zij wat betekenen voor mij, ik ben niet thuis en heb geen papieren bij de hand.

Vervelend is dat he.. heb je dit nummer nodig? Stond in een van me mails.

Politie | HRM  | Recruitment

088-6622300 | info@kombijdepolitie.nl


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #507 Gepost op: 16 mei 2019, 13:30:32
Ik mag niet terug naar Apeldoorn om te ruilen, moet het via een politiebureau doen. Dat wordt de eerste weken geen uitrusting voor mij.

Heeft iemand het telefoonnummer van HR? Wellicht kunnen zij wat betekenen voor mij, ik ben niet thuis en heb geen papieren bij de hand.

Oh bijzonder! ik mag gewoon op de academie inleveren. Had een vrije keuze. Of academie of een inleverpunt (voor mij niet  in mijn woonplaats)


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #508 Gepost op: 16 mei 2019, 15:01:45
Beste mensen,

Nog een paar dagen en het is zover. Op wat kleding en HR vragen na ben ik er klaar voor en volgens mij iedereen uit dit topic.
Ik wens jullie dan ook allemaal een gezonde en prachtige start van een dynamische loopbaan en een evenzo mooi perspectief binnen de politie. Wie weet komen we elkaar, hier of op straat, nog tegen. Zo nu en dan kom ik hier polsen om te delen/verdiepen.

Heel veel succes iedereen!


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #509 Gepost op: 16 mei 2019, 17:30:15
Beste mensen,

Nog een paar dagen en het is zover. Op wat kleding en HR vragen na ben ik er klaar voor en volgens mij iedereen uit dit topic.
Ik wens jullie dan ook allemaal een gezonde en prachtige start van een dynamische loopbaan en een evenzo mooi perspectief binnen de politie. Wie weet komen we elkaar, hier of op straat, nog tegen. Zo nu en dan kom ik hier polsen om te delen/verdiepen.

Heel veel succes iedereen!

Super bedankt! Ik ben op wat kleding na er ook klaar voor, vandaag laatste werkdag gehad bij mijn vorige/huidige...euh...nu ja andere job. Kijk er naar uit!

Ik wens ook iedereen een supergeweldig leuke start en tot snel!