Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136151 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #510 Gepost op: 16 mei 2019, 20:42:51
Volgens mij je hele uitrusting.. kan in delen las ik hier in de topic ergens.. we gaan t maandag vast horen!

Zo zin in☆
Je hele uitrusting gaat niet passen. De lockers zijn niet heel ruim.
Ik had altijd een reserveset uniformkleding erin liggen. Kan voorkomen dat je in je uniform sport of dat het vies/nat word. Dat je dan even schone kleding kan aandoen is fijn.
1jas
Douchespullen
Verder trainingspak en sportkleding zowel van politie als privé lag erin en dan de schoenen.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #511 Gepost op: 16 mei 2019, 22:23:02
Wie heeft trouwens de groene letters Politie op zijn ondershirts staan? Bij mij staat het er niet op... maatje van me heeft dat wel.

Op 2 winter delen wel, 1 niet en op de zomer editie helemaal niet en weer wel op de rand van de broek...


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #512 Gepost op: 16 mei 2019, 22:59:22
Op 2 winter delen wel, 1 niet en op de zomer editie helemaal niet en weer wel op de rand van de broek...
Ah oke, ligt aan de levering dan denk ik...


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #513 Gepost op: 19 mei 2019, 07:17:10
Een hele fijne start morgen voor iedereen!

 098uo


Theunvandijk

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #514 Gepost op: 19 mei 2019, 20:35:46
Hoi allemaal

Zie nu dit forum pas. Ik ga morgen ook beginnen in Apeldoorn. Klopt het dat we morgen op het hoofdbureau moeten zijn en niet op de academie?


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #515 Gepost op: 19 mei 2019, 20:38:59
Hoi allemaal

Zie nu dit forum pas. Ik ga morgen ook beginnen in Apeldoorn. Klopt het dat we morgen op het hoofdbureau moeten zijn en niet op de academie?

Ik weet niet wat je met het hoofdbureau bedoeld, maar ik heb een uitnodiging voor Leusden gekregen!

Heel veel succes en plezier iedereen, eindelijk is het zover!  098uo


Theunvandijk

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #516 Gepost op: 19 mei 2019, 20:41:24
Ja dan zit jij bij Midden Nederland denk ik?  Ik zit bij Oost Nederland.. De locatie waar ik uitgenodigd ben is het hoofdbureau in Apeldoorn..  Morgen hoeven we dus nog niet alle kleding etc.. mee te nemen?



Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #517 Gepost op: 19 mei 2019, 20:45:24
Ja dan zit jij bij Midden Nederland denk ik?  Ik zit bij Oost Nederland.. De locatie waar ik uitgenodigd ben is het hoofdbureau in Apeldoorn..  Morgen hoeven we dus nog niet alle kleding etc.. mee te nemen?

Kijk even in je mail wat je mee moet nemen. Ik had begin van het jaar ook de 1e dag in Leusden. Dat was in burger en vooral veel belangrijke info over je opleiding en eenheid


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #518 Gepost op: 19 mei 2019, 20:50:15
Ja dan zit jij bij Midden Nederland denk ik?  Ik zit bij Oost Nederland.. De locatie waar ik uitgenodigd ben is het hoofdbureau in Apeldoorn..  Morgen hoeven we dus nog niet alle kleding etc.. mee te nemen?

Klopt inderdaad, maar je hebt toch wel mails gehad met alle informatie?
Ik zou dat even goed doornemen, voordat je iets overneemt van een andere eenheid en je de fout in gaat  :-\


Theunvandijk

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #519 Gepost op: 19 mei 2019, 20:58:21
Klopt inderdaad, maar je hebt toch wel mails gehad met alle informatie?
Ik zou dat even goed doornemen, voordat je iets overneemt van een andere eenheid en je de fout in gaat  :-\

Ja die heb ik gehad.. Alleen ik was in de veronderstelling dat morgen de academie  zou beginnen, maar dat is dus dinsdag.. Maar het is mij ondertussen helemaal helder! Dank voor jullie reacties!  En heel veel succes allemaal de komende tijd!