Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136185 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #60 Gepost op: 4 januari 2019, 23:06:57
Ook ik zal me nog maar eens melden! Momenteel werkzaam binnen de politie op het RSC. Gister dan eindelijk het verlossende mailtje gehad dat ik nu zeker ga starten in Mei 2019 met op de opleiding voor Agent in Amsterdam 098uo Nog even afwachten tot de definitieve aanstelling en dan hopen dat de tijd snel voorbij vliegt. Zijn er hier nog meer mensen die in mei gaan starten in Amsterdam?
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #61 Gepost op: 5 januari 2019, 13:18:42
Gefeliciteerd!!  098uo
Fijn om eindelijk het verlossende antwoord te horen.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #62 Gepost op: 5 januari 2019, 15:09:24
Ook ik zal me nog maar eens melden! Momenteel werkzaam binnen de politie op het RSC. Gister dan eindelijk het verlossende mailtje gehad dat ik nu zeker ga starten in Mei 2019 met op de opleiding voor Agent in Amsterdam 098uo Nog even afwachten tot de definitieve aanstelling en dan hopen dat de tijd snel voorbij vliegt. Zijn er hier nog meer mensen die in mei gaan starten in Amsterdam?

Gefeliciteerd!
Jij hebt het BGO al eerder gehad, voor je werkzaam werd op het RSC?
Of heb je deze nu alsnog gehad?
Sollicitant eenheid Rotterdam


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #63 Gepost op: 5 januari 2019, 23:50:51
Goedenavond allemaal,

Eind december ben ik gebeld voor de medische keuring, deze vind eind januari plaats.

Als daarna nog de screening plaats moet vinden waar 6 weken voor staat (is mij verteld), dan ben ik mijn opzegtermijnperiode bij mijn huidige werkgever al voorbij als ik in mei zou moeten starten.

Heeft iemand ervaring hoe hiermee word omgegaan?

Schuif je dan door naar de volgende lichting als de overige onderdelen positief zijn?

Succes nog allemaal met wachten!


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #64 Gepost op: 6 januari 2019, 16:31:01
Goedenavond allemaal,

Eind december ben ik gebeld voor de medische keuring, deze vind eind januari plaats.

Als daarna nog de screening plaats moet vinden waar 6 weken voor staat (is mij verteld), dan ben ik mijn opzegtermijnperiode bij mijn huidige werkgever al voorbij als ik in mei zou moeten starten.

Heeft iemand ervaring hoe hiermee word omgegaan?

Schuif je dan door naar de volgende lichting als de overige onderdelen positief zijn?

Succes nog allemaal met wachten!


Ik zou het niet weten hoe daarmee wordt omgegaan.
Kun je niet met je werkgever iets regelen?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #65 Gepost op: 6 januari 2019, 19:28:25
Goedenavond allemaal,

Eind december ben ik gebeld voor de medische keuring, deze vind eind januari plaats.

Als daarna nog de screening plaats moet vinden waar 6 weken voor staat (is mij verteld), dan ben ik mijn opzegtermijnperiode bij mijn huidige werkgever al voorbij als ik in mei zou moeten starten.

Heeft iemand ervaring hoe hiermee word omgegaan?

Schuif je dan door naar de volgende lichting als de overige onderdelen positief zijn?

Succes nog allemaal met wachten!

Screening is vaak veel eerder klaar als er geen bijzonderheden zijn. Was bij mij in 4 dagen geregeld.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #66 Gepost op: 6 januari 2019, 21:23:19
Screening is vaak veel eerder klaar als er geen bijzonderheden zijn. Was bij mij in 4 dagen geregeld.

Serieus? Om welke regio ging dat?
Dat zou veel schelen!

Mijn werkgever doet er alles aan om er alsnog voor te zorgen dat ik geen ontslag ga nemen, maar dat bepaal ik zelf natuurlijk!

Die gaat denk ik niet meewerken door me eerder te laten gaan, maar dat heb ik nog niet daadwerkelijk gevraagd..




berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #67 Gepost op: 6 januari 2019, 21:44:08
Serieus? Om welke regio ging dat?
Dat zou veel schelen!

Mijn werkgever doet er alles aan om er alsnog voor te zorgen dat ik geen ontslag ga nemen, maar dat bepaal ik zelf natuurlijk!

Die gaat denk ik niet meewerken door me eerder te laten gaan, maar dat heb ik nog niet daadwerkelijk gevraagd..

Was Rotterdam, maar is natuurlijk geen garantie. Wat ik begreep bij meer mensen van mijn lichting is dat het redelijk snel geregeld was, maar die 6 weken zeggen ze natuurlijk niet voor niets. Succes in ieder geval!
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #68 Gepost op: 6 januari 2019, 21:50:49
Serieus? Om welke regio ging dat?
Dat zou veel schelen!

Mijn werkgever doet er alles aan om er alsnog voor te zorgen dat ik geen ontslag ga nemen, maar dat bepaal ik zelf natuurlijk!

Die gaat denk ik niet meewerken door me eerder te laten gaan, maar dat heb ik nog niet daadwerkelijk gevraagd..




Ik had voor de eenheid Limburg een gesprek van 3 kwartier met iemand van het VIK, dezelfde dag belde hij nog op dat het een positieve uitslag was en de dag daarna had ik de schriftelijke bevestiging.

Ik hoop voor je op het beste en hopelijk denkt je werkgever een beetje mee...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #69 Gepost op: 6 januari 2019, 22:17:49
Screening is vaak veel eerder klaar als er geen bijzonderheden zijn. Was bij mij in 4 dagen geregeld.

De screening zou in een dag klaar kunnen zijn, maar er zijn meer kandidaten en het VIK heeft het druk zat met haar eigen zaken. Vandaar dat er zes weken voor staat. Het is niet dat ze zes weken aan het snuffelen zijn wat ze kunnen vinden ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein