Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136133 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #90 Gepost op: 17 januari 2019, 13:06:44
Een andere vraag..

Als je op de website kijkt staat dat er een eindgesprek plaats vind met de eenheid waar je hebt gesolliciteerd met 4 kernwaarden en om te toetsen of je voldoende in de organisatie past.

Maar deze staat voor de medische keuring en screening en dan klopt het voor mij al niet meer.

Heeft iedereen hier dat gesprek gehad?

En is het standaard zo dat je een gesprek krijgt tijdens/na de BGO en je bijvoorbeeld je hypotheek papieren moet laten zien en vrienden moet opgeven met naam, werk en geboortedatum?
Of haal ik nu onderdelen door elkaar heen?  :-\

Bij bgo kreeg ik dit verzoek erbij:

Ik verzoek je de gegevens (namen en voornamen voluit, geboortedata en geboorteplaatsen, adressen, telefoonnummers, werkkring) van het ouderlijke gezin en gezinsleden (ouders, broer/zus met evt. partners, kinderen) en 2 goede vrienden bij de hand te houden.

Datzelfde geldt voor de financiële gegevens (woning –huur of hypotheek bruto/netto, waar afgesloten, hoe lang vast, rentepercentage, soort hypotheek, WOZ waarde-, netto inkomsten en vaste uitgaven: gas, water licht, verzekeringen, gemeentebelastingen, telefoon, televisie, internet, abonnementen, auto (verzekering, belasting, brandstof) en boodschappen ed.).

Graag verneem ik van jou nog de gegevens van 2 referenten (bij voorkeur werk- of opleiding gerelateerd, geen familie of vrienden), die ik kan raadplegen (telefonisch en/of persoonlijk).

Handig is het om deze even in kennis te stellen van het feit, dat hij/zij benaderd kan worden.


Batuu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #91 Gepost op: 17 januari 2019, 14:38:30
Bij bgo kreeg ik dit verzoek erbij:

Ik verzoek je de gegevens (namen en voornamen voluit, geboortedata en geboorteplaatsen, adressen, telefoonnummers, werkkring) van het ouderlijke gezin en gezinsleden (ouders, broer/zus met evt. partners, kinderen) en 2 goede vrienden bij de hand te houden.

Datzelfde geldt voor de financiële gegevens (woning –huur of hypotheek bruto/netto, waar afgesloten, hoe lang vast, rentepercentage, soort hypotheek, WOZ waarde-, netto inkomsten en vaste uitgaven: gas, water licht, verzekeringen, gemeentebelastingen, telefoon, televisie, internet, abonnementen, auto (verzekering, belasting, brandstof) en boodschappen ed.).

Graag verneem ik van jou nog de gegevens van 2 referenten (bij voorkeur werk- of opleiding gerelateerd, geen familie of vrienden), die ik kan raadplegen (telefonisch en/of persoonlijk).

Handig is het om deze even in kennis te stellen van het feit, dat hij/zij benaderd kan worden.


Wanneer kreeg je dit verzoek ? Ik heb namelijk al een OPG formulier opgestuurd met referenten etc erop.


GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #92 Gepost op: 17 januari 2019, 15:17:05
Elk BGO is anders. De onderzoeker vraagt per geval welke extra informatie meegenomen moet worden. Je krijgt daar vanzelf bericht over als je uitgenodigd wordt voor het gesprek.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #93 Gepost op: 17 januari 2019, 16:41:44

Wanneer kreeg je dit verzoek ? Ik heb namelijk al een OPG formulier opgestuurd met referenten etc erop.

Bij de afspraakbevestiging BGO gesprek.
Was wel half jaar geleden, ik start over 1.5week.
En zoals GJK al zegt; elk gesprek is anders.


Batuu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #94 Gepost op: 17 januari 2019, 17:21:01
Bij de afspraakbevestiging BGO gesprek.
Was wel half jaar geleden, ik start over 1.5week.
En zoals GJK al zegt; elk gesprek is anders.

Ah oke! Veel succes met de opleiding straks!


Batuu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #95 Gepost op: 17 januari 2019, 17:21:26
Elk BGO is anders. De onderzoeker vraagt per geval welke extra informatie meegenomen moet worden. Je krijgt daar vanzelf bericht over als je uitgenodigd wordt voor het gesprek.

Ah oke bedankt!


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #96 Gepost op: 21 januari 2019, 13:55:39
Ook ik ben zojuist gebeld voor het screening gesprek en kan overmorgen al terecht.
Mij vertelde ze dat ik niets kon en hoefde voor te bereiden hiervoor als ik alleen maar wist wat mijn inkomsten en uitgaven waren.
Iemand dit gesprek al gehad hier?
Sollicitant eenheid Rotterdam


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #97 Gepost op: 21 januari 2019, 16:30:12
Ook ik ben zojuist gebeld voor het screening gesprek en kan overmorgen al terecht.
Mij vertelde ze dat ik niets kon en hoefde voor te bereiden hiervoor als ik alleen maar wist wat mijn inkomsten en uitgaven waren.
Iemand dit gesprek al gehad hier?

Super!! Fijn dat je overmorgen op gesprek kan.
Ik ook woensdag  0098
We duimen!! Hopelijk na het gesprek ook snel meer duidelijkheid.
Want wachten duurt erg lang...


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #98 Gepost op: 21 januari 2019, 20:54:37
Ook ik ben zojuist gebeld voor het screening gesprek en kan overmorgen al terecht.
Mij vertelde ze dat ik niets kon en hoefde voor te bereiden hiervoor als ik alleen maar wist wat mijn inkomsten en uitgaven waren.
Iemand dit gesprek al gehad hier?

Dat is snel en fijn!

Welke regio is dit?


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #99 Gepost op: 23 januari 2019, 11:54:37
Eeheid Rotterdam

Vanmorgen mijn screening gesprek gehad.
Kwam mij over als een zeer prettig gesprek.
Na een uur was het al klaar, was vrij snel gaf hij ook aan.
Voor wie nog moet; ga er open in en laat het over je heen komen.
Nu uiterlijk 2 weken wachten op de uitslag.
Sollicitant eenheid Rotterdam