Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136215 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #100 Gepost op: 24 januari 2019, 13:15:16
Zojuist een belletje gehad van de persoon waarmee ik gisteren mijn BGO gesprek had! En de uitslag van de screening is positief 098uo 098uo
Ik zeg op naar 20 mei.
Zin in... kan niet wachten om te beginnen 98uiye


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #101 Gepost op: 24 januari 2019, 13:55:26
Zojuist een belletje gehad van de persoon waarmee ik gisteren mijn BGO gesprek had! En de uitslag van de screening is positief 098uo 098uo
Ik zeg op naar 20 mei.
Zin in... kan niet wachten om te beginnen 98uiye

Dat is snel!!!! Gefeliciteerd  098uo

Ik wil ook!  98uiye
Zit nog te wachten op een uitnodiging voor 't gesprek. Zal wel in deze dagen komen denk ik. Het is inmiddels 2 weken nadat ik de medische keuring positief afgerond heb.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #102 Gepost op: 24 januari 2019, 13:59:50
Gefeliciteerd! Dat is snel!

In heb vandaag de medische keuring positief afgerond en zag daar enkele bekende gezichten van mensen die ik ook in Apeldoorn op de academie heb gezien.

Hopelijk nu snel door naar de screening, al twijfel ik nog wel over het salaris...
Het is mij enorm tegen gevallen wat er aangeboden is!



ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #103 Gepost op: 24 januari 2019, 15:06:39
Gefeliciteerd! Dat is snel!

In heb vandaag de medische keuring positief afgerond en zag daar enkele bekende gezichten van mensen die ik ook in Apeldoorn op de academie heb gezien.

Hopelijk nu snel door naar de screening, al twijfel ik nog wel over het salaris...
Het is mij enorm tegen gevallen wat er aangeboden is!

Ook jij dan gefeliciteerd.

Mbt salaris weet ik wat je bedoelt. Ik ga er ook aardig wat op achteruit, maar je krijgt er wel een prachtige en unieke baan voor terug!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #104 Gepost op: 24 januari 2019, 15:22:08
Ook jij dan gefeliciteerd.

Mbt salaris weet ik wat je bedoelt. Ik ga er ook aardig wat op achteruit, maar je krijgt er wel een prachtige en unieke baan voor terug!

Ik ga er 9 euro bruto op vooruit.
Je salaris in je voorstel is gebaseerd op 36 uur (=100% FTE). Ik zat bij mijn oude werk op +-2650 bruto, zonder toeslagen o.i.d.. Het salaris voorstel was eerst 2455, de toenmalige max op de opleiding, dat is nu 2528 euro geworden. Dus ja, dat is een achteruitgang.

Maar.. je mag elke dag naar de academie declareren is mij verteld, ook als je carpoolt is mij verteld. Daarnaast krijg je vanaf het tweede jaar ook een onregelmatigsheidsvergoeding.

Ook werk je bij de politie 37,8 uur. Dat is 105% FTE. Dat kale bruto salaris wordt dus nog met 5% verhoogd. Voor mij betekende dat dat het salaris 2655 euro werd, en dus iets meer dan dat ik kreeg (kaal).

En buiten dat alles, het is inderdaad een prachtige baan die we ervoor terug gaan krijgen!


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #105 Gepost op: 24 januari 2019, 15:32:29
Ik ga er 9 euro bruto op vooruit.
Je salaris in je voorstel is gebaseerd op 36 uur (=100% FTE). Ik zat bij mijn oude werk op +-2650 bruto, zonder toeslagen o.i.d.. Het salaris voorstel was eerst 2455, de toenmalige max op de opleiding, dat is nu 2528 euro geworden. Dus ja, dat is een achteruitgang.

Maar.. je mag elke dag naar de academie declareren is mij verteld, ook als je carpoolt is mij verteld. Daarnaast krijg je vanaf het tweede jaar ook een onregelmatigsheidsvergoeding.

Ook werk je bij de politie 37,8 uur. Dat is 105% FTE. Dat kale bruto salaris wordt dus nog met 5% verhoogd. Voor mij betekende dat dat het salaris 2655 euro werd, en dus iets meer dan dat ik kreeg (kaal).

En buiten dat alles, het is inderdaad een prachtige baan die we ervoor terug gaan krijgen!

Ik lever er 650 euro op in per maand als ik akkoord ga en dat vind ik toch écht wel een dingetje...
Dit heeft te maken met ouderschapsverlof wat ik nu opneem voor onze zoon.

Ik lever er zo’n 7 euro per uur op in en dan moet de kinderopvang er nog vanaf als dit nodig is.

Als ik fulltime zou werken bij mijn huidige werkgever scheelt me dat 650 euro per maand.

Ik heb erover gemaild en zij hebben de berekening gemaakt zonder het ouderschapsverlof mee te rekenen die ik nu opneem voor onze zoon en zodoende ontstaat er een enorm gat!

Waar ik nu 3 dagen voor moet werken, moet ik bij de politie 5 dagen werken voor hetzelfde salaris.

Daardoor zijn mijn hoofd en hart het momenteel even niet eens en dat is best vervelend.....


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #106 Gepost op: 24 januari 2019, 15:56:43
Dank jullie wel voor de leuke reacties  0098
Voor diegene die nog in spanning zit te wachten veel succes. Qua salaris kan ik helaas niet over mee praten, in mijn geval ga ik er enorm op voorruit, werk nu parttime en in de detailhandel( verdient slecht)
Maar laat geld niet een issue worden, volg je hart en make wish come true


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #107 Gepost op: 24 januari 2019, 16:40:56
Ook mijn screening is positief.
Dus laat de definitieve aanstelling maar snel volgen.

Qua salaris kan ik ook niet mee praten.
Ik kom uit de slecht betaalde horeca.
Mijn salaris blijft gelijk of iets beter, echter zijn de tredes bij de politie wat groter.
Sollicitant eenheid Rotterdam


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #108 Gepost op: 24 januari 2019, 19:11:31
Super zeg! Van harte gefeliciteerd beide!  098uo


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #109 Gepost op: 24 januari 2019, 23:07:07
Ik lever er 650 euro op in per maand als ik akkoord ga en dat vind ik toch écht wel een dingetje...
Dit heeft te maken met ouderschapsverlof wat ik nu opneem voor onze zoon.

Ik lever er zo’n 7 euro per uur op in en dan moet de kinderopvang er nog vanaf als dit nodig is.

Als ik fulltime zou werken bij mijn huidige werkgever scheelt me dat 650 euro per maand.

Ik heb erover gemaild en zij hebben de berekening gemaakt zonder het ouderschapsverlof mee te rekenen die ik nu opneem voor onze zoon en zodoende ontstaat er een enorm gat!

Waar ik nu 3 dagen voor moet werken, moet ik bij de politie 5 dagen werken voor hetzelfde salaris.

Daardoor zijn mijn hoofd en hart het momenteel even niet eens en dat is best vervelend.....

Zo dat is wel extreem veel dan. Ik weet niet waar je op bent ingeschaald, maar hopelijk kunnen ze een berekening maken zonder ouderschapsverlof dan.

Je kan sinds kort zelf een berekening maken met de volgende link wellicht kan je daar jouw situatie zonder ouderschapsverlof invullen, maar meer dan de max zal het niet worden.

http://salaristool.kombijdepolitie.nl/?_ga=2.260206605.1415852306.1548367484-1522946915.1522681247