Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136309 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guest20082

  • Gast
Reactie #120 Gepost op: 30 januari 2019, 18:41:15
Baal gewoon dat t bij mij fout is gegaan waardoor ik 6 weken voor Jan *** heb zitten wachten en dat ze t niet op de een of andere manier kunnen versnellen. Ik ga zowieso volgende week weer bellen om te vragen of t nu allemaal wel goed loopt en hopelijk krijg ik idd snel een telefoontje dat ik op gesprek mag komen


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #121 Gepost op: 30 januari 2019, 18:49:19
Begrijp ik.. Snel de bewijsstukken  aanleveren. Meer kun je niet doen.
Het is balen dat je met die opzegtermijn zit...

Volhouden en probeer positief te blijven.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #122 Gepost op: 30 januari 2019, 21:21:37
Baal gewoon dat t bij mij fout is gegaan waardoor ik 6 weken voor Jan *** heb zitten wachten en dat ze t niet op de een of andere manier kunnen versnellen. Ik ga zowieso volgende week weer bellen om te vragen of t nu allemaal wel goed loopt en hopelijk krijg ik idd snel een telefoontje dat ik op gesprek mag komen

Wat balen zeg! Bij mij verloopt het ook niet vlekkeloos helaas!

Ga je nu wel je baan opzeggen dan zonder enige vorm van zekerheid?  :-\


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #123 Gepost op: 30 januari 2019, 21:47:54
Baal gewoon dat t bij mij fout is gegaan waardoor ik 6 weken voor Jan *** heb zitten wachten en dat ze t niet op de een of andere manier kunnen versnellen. Ik ga zowieso volgende week weer bellen om te vragen of t nu allemaal wel goed loopt en hopelijk krijg ik idd snel een telefoontje dat ik op gesprek mag komen

Wees er wel 100% zeker van dat je je baan wilt opzeggen.
Zelf heb ik na de medische keuring ook een tijd niks gehoord, of ‘nog even geduld’. Ik zou eigenlijk starten in januari, maar werd redelijk kort van tevoren gebeld dat ik ben doorgeplaatst naar augustus.
Gelukkig nu tijdelijk een andere baan.

Kan je geen compromi oid sluiten met je huidige werkgever?


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #124 Gepost op: 30 januari 2019, 22:51:41
Wees er wel 100% zeker van dat je je baan wilt opzeggen.
Zelf heb ik na de medische keuring ook een tijd niks gehoord, of ‘nog even geduld’. Ik zou eigenlijk starten in januari, maar werd redelijk kort van tevoren gebeld dat ik ben doorgeplaatst naar augustus.
Gelukkig nu tijdelijk een andere baan.

Kan je geen compromi oid sluiten met je huidige werkgever?

Augustus? Politiekundige dan toch?

Compromis zou inderdaad niet verkeerd zijn.. Maak het op zijn minst bespreekbaar bij je huidige werkgever..


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #125 Gepost op: 30 januari 2019, 23:03:41
Wat balen zeg! Bij mij verloopt het ook niet vlekkeloos helaas!

Wat verloopt er bij jou niet vlekkeloos?
Sollicitant eenheid Rotterdam


guest20082

  • Gast
Reactie #126 Gepost op: 30 januari 2019, 23:09:25
Wees er wel 100% zeker van dat je je baan wilt opzeggen.
Zelf heb ik na de medische keuring ook een tijd niks gehoord, of ‘nog even geduld’. Ik zou eigenlijk starten in januari, maar werd redelijk kort van tevoren gebeld dat ik ben doorgeplaatst naar augustus.
Gelukkig nu tijdelijk een andere baan.

Kan je geen compromi oid sluiten met je huidige werkgever?

Die man aan de lijn zei dat ik zeker voor mei gepland sta. Maar daar ga ik van de week nog wel even voor bellen. En uitleggen dat ik door hun fouten nu wel mn baan moet gaan opzeggen en dat ik absoluut niet naar de volgende lichting doorgeschoven wil worden.

Mn werkgever kan nog wel heel even wachten, maar niet tm april (zolang de screening loopt). Werk nu ook voor een logge organisatie waarbij dingen ook niet helemaal vlekkeloos verlopen (defensie) en ik wil wel gewoon fatsoenlijk kunnen afsluiten. Baal wel dat ik zelf mega snel ben met alles aan te leveren etc maar dat er toch weer dingen fout lopen.


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #127 Gepost op: 31 januari 2019, 14:25:17
Augustus? Politiekundige dan toch?


Klopt!

 
Die man aan de lijn zei dat ik zeker voor mei gepland sta. Maar daar ga ik van de week nog wel even voor bellen. En uitleggen dat ik door hun fouten nu wel mn baan moet gaan opzeggen en dat ik absoluut niet naar de volgende lichting doorgeschoven wil worden.

Mn werkgever kan nog wel heel even wachten, maar niet tm april (zolang de screening loopt). Werk nu ook voor een logge organisatie waarbij dingen ook niet helemaal vlekkeloos verlopen (defensie) en ik wil wel gewoon fatsoenlijk kunnen afsluiten. Baal wel dat ik zelf mega snel ben met alles aan te leveren etc maar dat er toch weer dingen fout lopen.

Idd duidelijk aangeven dat mei ook echt je startmaand moet zijn. Heb je wel met je eigen recruiter gesproken? Of alleen met front-office?

Mijn ervaring met front-office is dat ze eigenlijk alleen maar standaard antwoorden geven. De recruiters zelf hebben veel meer info.

Hopelijk komt het goed, succes in ieder geval!


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #128 Gepost op: 31 januari 2019, 15:50:54
Zojuist ook mijn officiële aanstelling op de mail ontvangen!  98uiye

Iedereen nog veel succes met alles!


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #129 Gepost op: 31 januari 2019, 16:20:55
Zojuist ook mijn officiële aanstelling op de mail ontvangen!  98uiye

Iedereen nog veel succes met alles!

Jeeuuh! Gefeliciteerd man! (of vrouw..)

Hopen dat 't voor de rest incl mij ook niet lang meer zal duren.  98uiye