Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136249 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #130 Gepost op: 31 januari 2019, 16:47:44
Jeeuuh! Gefeliciteerd man! (of vrouw..)

Hopen dat 't voor de rest incl mij ook niet lang meer zal duren.  98uiye

Vrouw ja!  0098 bedankt!


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #131 Gepost op: 31 januari 2019, 22:33:24
Wat verloopt er bij jou niet vlekkeloos?

Ik wil het hier in het openbaar niet geheel vrijgeven, maar het komt erop neer dat er bij aanvang van de sollicitatie beloftes zijn gemaakt, waar nu niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen of toezeggen.

Terwijl dit voor mij heel belangrijk is en tevens ook de reden was wel door te gaan met de sollicitatie, maar nu alles door elkaar lijkt te schoppen.
In ieder geval in mijn hoofd, het maakt de keuze enorm moeilijk of ik wel of niet door wil/kan.



B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #132 Gepost op: 31 januari 2019, 23:14:37
Ik wil het hier in het openbaar niet geheel vrijgeven, maar het komt erop neer dat er bij aanvang van de sollicitatie beloftes zijn gemaakt, waar nu niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen of toezeggen.

Terwijl dit voor mij heel belangrijk is en tevens ook de reden was wel door te gaan met de sollicitatie, maar nu alles door elkaar lijkt te schoppen.
In ieder geval in mijn hoofd, het maakt de keuze enorm moeilijk of ik wel of niet door wil/kan.

De details doen er ook niet toe hier.
Maar met de zekerheid die ze jou gegeven hebben in het begin heb je wel deze bewuste keuze gemaakt om voor deze fantastische baan te gaan.
Dus ik kan begrijpen als dit een belangrijke reden voor je is dat dit nu enorm zwaar valt aan het einde van de langdurige selectie.
Ik hoop dat je eruit komt, evt. Met recruitment.
Sollicitant eenheid Rotterdam


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #133 Gepost op: 1 februari 2019, 10:20:35
De details doen er ook niet toe hier.
Maar met de zekerheid die ze jou gegeven hebben in het begin heb je wel deze bewuste keuze gemaakt om voor deze fantastische baan te gaan.
Dus ik kan begrijpen als dit een belangrijke reden voor je is dat dit nu enorm zwaar valt aan het einde van de langdurige selectie.
Ik hoop dat je eruit komt, evt. Met recruitment.

Precies zoals jij het zegt!

Het kan waarschijnlijk wel, maar is pas te overleggen met het basisteam als je weet waar je geplaatst gaat worden en dan is het al veel te laat om ermee te stoppen natuurlijk!
Dan is m’n vaste contract al ontbonden, etc.

Vanuit recruitment kan er niks gegarandeerd worden, ook niet van de eenheid waar ik gesolliciteerd heb, maar onmogelijk is het niet zegt men.
Ze geven zelfs toe per mail dat het vaker gebeurd.

Ook contact gehad via via met praktijkcoaches en die zeggen ook dat het niet onmogelijk is, maar nog steeds geen garantie terwijl het echt geen vreemde vraag is!
Zo frustrerend!  :'(


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #134 Gepost op: 2 februari 2019, 15:21:10
Precies zoals jij het zegt!

Het kan waarschijnlijk wel, maar is pas te overleggen met het basisteam als je weet waar je geplaatst gaat worden en dan is het al veel te laat om ermee te stoppen natuurlijk!
Dan is m’n vaste contract al ontbonden, etc.

Vanuit recruitment kan er niks gegarandeerd worden, ook niet van de eenheid waar ik gesolliciteerd heb, maar onmogelijk is het niet zegt men.
Ze geven zelfs toe per mail dat het vaker gebeurd.

Ook contact gehad via via met praktijkcoaches en die zeggen ook dat het niet onmogelijk is, maar nog steeds geen garantie terwijl het echt geen vreemde vraag is!
Zo frustrerend!  :'(

Ik ben toch wel nieuwsgierig naar wat speelt...  0098


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #135 Gepost op: 5 februari 2019, 16:56:56
Hoe staat het met de laatste loodjes bij jullie?
Ik wacht nu inniddels twee weken op de definitieve bevestiging dat ik kan starten in mei, ondanks dat ik van w&s telefonisch te horen heb gekregen dat mijn screening positief is.
Dus hoop snel op deze bevestiging.

Sollicitant eenheid Rotterdam


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #136 Gepost op: 5 februari 2019, 17:06:37
Hoe staat het met de laatste loodjes bij jullie?
Ik wacht nu inniddels twee weken op de definitieve bevestiging dat ik kan starten in mei, ondanks dat ik van w&s telefonisch te horen heb gekregen dat mijn screening positief is.
Dus hoop snel op deze bevestiging.
Ooh dat komt echt wel goed!

Ik ben nog wachtende op de uitnodiging voor het gesprek. Geduld geduld geduld   998765 ::)


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #137 Gepost op: 5 februari 2019, 17:10:53
Ik ben nog wachtende op de uitnodiging voor het gesprek. Geduld geduld geduld   998765 ::)
Zit dus ook nog geen voortgang in.
Geduld... pff dat is bijna op na 7 maanden haha  ::) :-X
Sollicitant eenheid Rotterdam


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #138 Gepost op: 5 februari 2019, 17:16:13
Zit dus ook nog geen voortgang in.
Geduld... pff dat is bijna op na 7 maanden haha  ::) :-X

Haha echt he..!!

Maar we weten waar we het voour doen!  98uiye


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #139 Gepost op: 5 februari 2019, 17:27:18
Maar we weten waar we het voour doen!  98uiye
Inderdaad. 98uiye  0098
Sollicitant eenheid Rotterdam