Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136173 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #150 Gepost op: 7 februari 2019, 12:19:54
Bij mij hetzelfde mbt tot uitslag van de keuring. Nooit ontvangen.

Ik had de uitslag van KLM binnen een week per post ontvangen.
Sollicitant eenheid Rotterdam


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #151 Gepost op: 7 februari 2019, 12:26:27
Ik had de uitslag van KLM binnen een week per post ontvangen.

Ik niet. Ik ontving de uitslag direct op locatie.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #152 Gepost op: 7 februari 2019, 12:36:37
Zo zie je maar .. het is nooit precies te zeggen, ook ik heb de uitslag ter plekke ontvangen, maar als ik diverse topics lees mbt de sollicitatie procedure dan valt op dat er geen pijl op te trekken is. Het verschilt zelfs per eenheid. Wat wel hetzelfde is, is het wachten haha ..  


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #153 Gepost op: 7 februari 2019, 17:38:17
Ik had de uitslag van KLM binnen een week per post ontvangen.

Aha, ik kreeg hem inderdaad net als anderen meteen van de keuringsarts mee. Ligt er dus inderdaad net aan hoe en wat.

Zo zie je maar .. het is nooit precies te zeggen, ook ik heb de uitslag ter plekke ontvangen, maar als ik diverse topics lees mbt de sollicitatie procedure dan valt op dat er geen pijl op te trekken is. Het verschilt zelfs per eenheid. Wat wel hetzelfde is, is het wachten haha ..  

En vanwege het wachten heb ik vandaag toch even gebeld, om er zeker van te zijn dat alles in goede orde is ontvangen. Ik heb in een andere topic gelezen dat er iemand was die ook dacht dat zijn screening begonnen was en na 6 weken nog niks had gehoord. Diegene had even gebeld hoe het zat, en bleek iets fout te zijn gegaan met het verwerken van zijn uitslag op de medische keuring, dus 6 weken voor niks gewacht en enorme vertraging opgelopen.

Dus ik heb gebeld, alles was goed ontvangen en 5 februari is mijn screening aangevraagd, wat dus waarschijnlijk nog even tijd in beslag neemt. Tot die tijd inderdaad net als jullie, geduld opbrengen en afwachten!


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #154 Gepost op: 7 februari 2019, 18:38:00
Dus ik heb gebeld, alles was goed ontvangen en 5 februari is mijn screening aangevraagd, wat dus waarschijnlijk nog even tijd in beslag neemt. Tot die tijd inderdaad net als jullie, geduld opbrengen en afwachten!

Da's idd iets wat ik ook vaker lees in topics, dat er zaken misgaan of dat er iets is zoekgeraakt.
Met proactief zijn, scherp zijn en initiatief tonen kom je wmb minder vaak voor verrassingen te staan mbt het selectieproces. Als iets te lang duurt dan hang ik aan de bel. Mij is ieg nog nooit verweten dat ik te vaak bel haha ..


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #155 Gepost op: 7 februari 2019, 19:39:48
Da's idd iets wat ik ook vaker lees in topics, dat er zaken misgaan of dat er iets is zoekgeraakt.
Met proactief zijn, scherp zijn en initiatief tonen kom je wmb minder vaak voor verrassingen te staan mbt het selectieproces. Als iets te lang duurt dan hang ik aan de bel. Mij is ieg nog nooit verweten dat ik te vaak bel haha ..

Heb je al je uitnodiging gekregen voor het gesprek?


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #156 Gepost op: 7 februari 2019, 20:05:30
Nee, nog niets gehoord .. dagelijks 100x mail checken en zorgen dat tel opgeladen is .. dus duimen draaien en engelengeduld betrachten  :(


guest20082

  • Gast
Reactie #157 Gepost op: 7 februari 2019, 21:01:11
Heb gisteren van w&s telefonisch te horen gekregen dat mijn screening positief is dus nu ook wachten op definitief gesprek .. morgen worden de gesprekken verdeeld over de bureau's en hoor ik wanneer ik op welk bureau moet zijn  :)

Had ik al gezegd dat wachten en geduld hebben een mooie combi is?  0098
Iedereen succes ieg.

Heb je daar zelf over gebeld of hebben ze jou gebeld? Wanneer had jij de medische keuring?

Ik had van de week weer contact, maar ze waren alles behalve behulpzaam en vond haar zelfs vrij narrig aan de telefoon (terwijl er toch een hoop mis is gegaan bij mij) ik kom nu echt in de knoei met mijn opzegtermijn vanwege de fouten die zijn gemaakt. Later nog met de recruiter gebeld en hij was wel een heel stuk vriendelijker en begripsvoller.

Heb bij mn huidige baan bij p&o de vraag neergelegd of ze me niet aan die 3 maanden opzegtermijn willen houden. Maar ze is pas volgende week weer aanwezig. Dus ik hoop dat ze ermee akkoord gaan. Zit echt in spanning  :-[


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #158 Gepost op: 7 februari 2019, 21:14:22
Heb je daar zelf over gebeld of hebben ze jou gebeld? Wanneer had jij de medische keuring?

Nee, ik heb zelf gebeld. Had mijn medisch op 11/1 en vond 3 wkn wachten teveel, ook om de druk er bij mij af te halen. Nu kan ik relaxter toewerken naar t eind vh traject.

Balen voor je, hoop dat ze coulant zijn met die opzegperiode. Veel succes next week ieg ..


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #159 Gepost op: 8 februari 2019, 22:41:08
Succes met de laatste loodjes allemaal!

Ik heb vd week te horen gekreeg dat ik definitief geplaatst ben voor mei 2019 in Amsterdam. Ik heb er iig zin in  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.