Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136150 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #160 Gepost op: 8 februari 2019, 22:49:06
Congrats! .. succes en wij wachten af  :-\


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #161 Gepost op: 8 februari 2019, 23:22:45
Congrats! .. succes en wij wachten af  :-\

Thanks! Ik heb het denk ik wat eerder gehoord omdat ik eigenlijk in oktober 2018 al gestart zou zijn.. en ben inmiddels wel werkzaam voor de politie  ;)

Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


guest20082

  • Gast
Reactie #162 Gepost op: 11 februari 2019, 09:22:40
Heb gisteren van w&s telefonisch te horen gekregen dat mijn screening positief is dus nu ook wachten op definitief gesprek .. morgen worden de gesprekken verdeeld over de bureau's en hoor ik wanneer ik op welk bureau moet zijn  :)

Had ik al gezegd dat wachten en geduld hebben een mooie combi is?  0098
Iedereen succes ieg.

Wel vreemd dat ze dit tegen jou zeggen, terwijl toen ik net belde zeiden ze dat ze geen statussen van de screening in konden zien...


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #163 Gepost op: 11 februari 2019, 13:58:39
Ik belde om te vragen wanneer ik het BGO kon verwachten of dat het in de planning stond, maar tot mijn verbazing werd mij verteld dat 'mijn screening in orde is' en ik één dezer dagen een bericht voor t gesprek zou ontvangen. Welk gesprek dat wordt is mij vooralsnog niet duidelijk.


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #164 Gepost op: 11 februari 2019, 14:13:30


Ach het blijft een bijzondere organisatie.  8)


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #165 Gepost op: 11 februari 2019, 20:00:06
Ik belde om te vragen wanneer ik het BGO kon verwachten of dat het in de planning stond, maar tot mijn verbazing werd mij verteld dat 'mijn screening in orde is' en ik één dezer dagen een bericht voor t gesprek zou ontvangen. Welk gesprek dat wordt is mij vooralsnog niet duidelijk.

Ik vermoed dat ze met de tekst: 'je screening is in orde' bedoelen dat jou screening inmiddels in gang is gezet. Het gesprek wat je nog hebt is je screeningsgesprek. Dit duurt ongeveer 2.5uur en wordt je alsnog volledig door gezaagd over je doen en laten, je vrienden, je social media e.d. zodra je deze gehad hebt gaat wordt dit samengevoegd en zal er een positief of negatief besluit uitkomen. Deze uitslag krijg je inprincipe 2 tot 4 weken NA je gesprek.  998765

Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


guest20082

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 11 februari 2019, 20:09:30
Ik belde om te vragen wanneer ik het BGO kon verwachten of dat het in de planning stond, maar tot mijn verbazing werd mij verteld dat 'mijn screening in orde is' en ik één dezer dagen een bericht voor t gesprek zou ontvangen. Welk gesprek dat wordt is mij vooralsnog niet duidelijk.

Laten we hopen dat t eerdaags gaat gebeuren! Ik heb inmiddels goedkeuring gekregen van mn werk voor 2 maanden opzegtermijn ipv 3. Maar dan mag t toch allemaal wel een beetje opschieten.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #167 Gepost op: 11 februari 2019, 21:45:21
Hoe het ook zij .. eerst 'het gesprek' afwachten. Dus happy, maar dan onder voorbehoud  0098

Laten we hopen dat t eerdaags gaat gebeuren! Ik heb inmiddels goedkeuring gekregen van mn werk voor 2 maanden opzegtermijn ipv 3. Maar dan mag t toch allemaal wel een beetje opschieten.

Dus toch een goed begin van je week! Top!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #168 Gepost op: 13 februari 2019, 12:47:56
Hoe het ook zij .. eerst 'het gesprek' afwachten. Dus happy, maar dan onder voorbehoud  0098

Dus toch een goed begin van je week! Top!

Het was niet bedoeld om je de les te lezen o.i.d.. Dat je happy bent snap ik, laatste loodjes voor je aanstelling, succes in ieder geval!  :D
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #169 Gepost op: 13 februari 2019, 19:56:38
Een kleine update vanuit mijn kant.
Drie weken na de screening had ik van w&s enkel telefonisch te horen gehad dat mijn screening positief was, dus had mijn eenheid gemaild met de vraag of het definitief is en ik mijn huidige werkgever ook duidelijkheid kan geven.
Hierop heb ik ondanks dat de eenheid niet de uitslag geeft het goede nieuws bevestigd gekregen.
Een aantal weken voor de start van de opleiding en iedereen de screening doorlopen heeft worden de personeelsnummers aangemaakt en afspraken gemaakt voor het uniform passen.
Hopelijk zit er bij jullie ook snel vooruitgang in!
Sollicitant eenheid Rotterdam