Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136338 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #170 Gepost op: 13 februari 2019, 20:40:54
Het was niet bedoeld om je de les te lezen o.i.d.. Dat je happy bent snap ik, laatste loodjes voor je aanstelling, succes in ieder geval!  :D

No offence taken  ;) .. wij richten ons namelijk allemaal op dat ene doel .. werken in de mooiste job ever! Thnks


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #171 Gepost op: 13 februari 2019, 20:42:45
Een kleine update vanuit mijn kant.
Drie weken na de screening had ik van w&s enkel telefonisch te horen gehad dat mijn screening positief was, dus had mijn eenheid gemaild met de vraag of het definitief is en ik mijn huidige werkgever ook duidelijkheid kan geven.
Hierop heb ik ondanks dat de eenheid niet de uitslag geeft het goede nieuws bevestigd gekregen.
Een aantal weken voor de start van de opleiding en iedereen de screening doorlopen heeft worden de personeelsnummers aangemaakt en afspraken gemaakt voor het uniform passen.
Hopelijk zit er bij jullie ook snel vooruitgang in!

Congrats! en thnks, wij wachten af


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #172 Gepost op: 13 februari 2019, 20:48:56
Ook vanuit mijn kant alles definitief!
2 weken geleden mijn aanstelling op de mail ontvangen, en de inschrijving van de academie met studentnummer ontvangen.
Nu inderdaad weer wachten tot 6 weken voor start opleiding voor meer info.  


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #173 Gepost op: 14 februari 2019, 09:58:57
Kijk, dat is nog eens goed nieuws. Einde is nou toch echt in zicht hé! Of moet ik zeggen, het begin...  :P

Inmiddels staat het gesprek voor mij gepland. Dus ook voor mij weer vooruitgang!  0098


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #174 Gepost op: 14 februari 2019, 14:51:42
Kijk, dat is nog eens goed nieuws. Einde is nou toch echt in zicht hé! Of moet ik 3zeggen, het begin...  :P

Inmiddels staat het gesprek voor mij gepland. Dus ook voor mij weer vooruitgang!  0098

Mag ik vragen hoelang je gewacht hebt vanaf je medische keuring tot uitnodiging voor het screeningsgesprek?


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #175 Gepost op: 14 februari 2019, 15:01:59
Hi, ben nieuw. Ik start ook 20 mei met de opleiding. Net telefonisch bevestigd gekregen dat mijn aanstelling rond is :-) Dus hier een gelukkig mens!
Voor diegenen die het ook al weten! Van harte! 098uo


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #176 Gepost op: 14 februari 2019, 20:44:37
Mag ik vragen hoelang je gewacht hebt vanaf je medische keuring tot uitnodiging voor het screeningsgesprek?

Ik heb ongeveer 5 weken moeten wachten tot het gesprek. Hoelang wacht je al?


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #177 Gepost op: 14 februari 2019, 21:37:04
Ik heb ongeveer 5 weken moeten wachten tot het gesprek. Hoelang wacht je al?

Oh dan heb ik nog even te gaan!
Ik had 31 januari me keuring en 5 februari is me screening aangevraagd ( had stiekem ff gebeld om er zeker van te zijn dat alles goed was doorgekomen..)
Maar dan weet ik nu wat ik kan verwachten!



Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #178 Gepost op: 15 februari 2019, 00:59:37
Oh dan heb ik nog even te gaan!
Ik had 31 januari me keuring en 5 februari is me screening aangevraagd ( had stiekem ff gebeld om er zeker van te zijn dat alles goed was doorgekomen..)
Maar dan weet ik nu wat ik kan verwachten!

Ik heb ‘m na 3,5 week, maar dit zegt niks volgens mij want eerst hadden we ergens halverwege maart afgesproken maar dan zou mijn opzegtermijn al verlopen zijn dus is het gesprek naar voren gehaald...

Blij toe ook, wil graag zsm weten waar ik aan toe ben :-)


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #179 Gepost op: 15 februari 2019, 17:23:26
Blij toe ook, wil graag zsm weten waar ik aan toe ben :-)

Snap ik! Ik wil dat ook wel graag.. al is het maar dat ik een afspraak heb. Dan heb ik iets om weer naar toe te leven haha.

Ach, als het goed is word geduld beloond. ;)