Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136172 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #190 Gepost op: 20 februari 2019, 21:06:04
.. eenheid Den Haag


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #191 Gepost op: 20 februari 2019, 22:02:43
.. eenheid Den Haag
Leuk! Zit een maatje van me ook. Is oktober 2018 begonnen en bevalt hem goed!


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #192 Gepost op: 20 februari 2019, 22:41:41
Ik!

Leuk!

Als je dezelfde vrouw hebt bij het gesprek dan heb je het waarschijnlijk heel relaxt.
Afhankelijk van hoe je er zelf in staat natuurlijk, maar ik vond het oprecht een fijn gesprek.

Vandaag tevens ook de bevestiging per mail gekregen dat mijn screening positief is afgerond en ze heeft me hier ook nog even over gebeld  098uo


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #193 Gepost op: 21 februari 2019, 11:05:55
Leuk!

Als je dezelfde vrouw hebt bij het gesprek dan heb je het waarschijnlijk heel relaxt.
Afhankelijk van hoe je er zelf in staat natuurlijk, maar ik vond het oprecht een fijn gesprek.

Vandaag tevens ook de bevestiging per mail gekregen dat mijn screening positief is afgerond en ze heeft me hier ook nog even over gebeld  098uo

Thanks voor de info, vind het fijn voor je! Goed om te horen dat alles ook extra bevestigd wordt.
Ben benieuwd naar de verdere info die je krijgt, houd ons op de hoogte! :)


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #194 Gepost op: 21 februari 2019, 19:26:19
Vandaag ook nog een mail gekregen dat de aanstelling echt definitief is en ik ingepland ben voor de lichting van mei 2019!  98uiye 98uiye


guest20082

  • Gast
Reactie #195 Gepost op: 21 februari 2019, 21:19:22
Vandaag ook nog een mail gekregen dat de aanstelling echt definitief is en ik ingepland ben voor de lichting van mei 2019!  98uiye 98uiye

En je had gister je gesprek? Wauw... dat gaat ineens heel snel. Jij gaat goed t weekend in!  0098


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #196 Gepost op: 21 februari 2019, 21:47:54
Congrats!! ..


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #197 Gepost op: 21 februari 2019, 22:41:43
En je had gister je gesprek? Wauw... dat gaat ineens heel snel. Jij gaat goed t weekend in!  0098

Ik had dinsdag mijn gesprek en ga zeker goed het weekend in!

Thanks, nu jullie ook nog en dan is het zo mei!  0098


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #198 Gepost op: 25 februari 2019, 08:40:15
Goedemorgen,

Ik ben 2 weken geleden benaderd door Amsterdam recruitment of ik eventueel belang had om te starten in Mei ipv Oktober maar dan moet ik wel een spoedtraject in. Hierop heb ik ja gezegd en moest ik binnen 1 week zowel A als B volbrengen en afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat ik A en B gehaald heb. Nu wacht mij de medische keuring nog en de screening volgens mij. Zijn er meer mensen die het spoedtraject in zijn gegaan of dit ooit hebben gedaan? Hoe gaat zoiets in zijn werking? Gaat alles sneller hierdoor?

Wat staat mij vanaf nu nog te wachten? Alleen de medische keuring en screening en word ik hier zelf voor benaderd? Op de nieuwe website van kombijdepolitie kan ik niet alle informatie vinden.  

Dank alvast voor de antwoorden  :)


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #199 Gepost op: 25 februari 2019, 11:15:34
Goedemorgen,

Ik ben 2 weken geleden benaderd door Amsterdam recruitment of ik eventueel belang had om te starten in Mei ipv Oktober maar dan moet ik wel een spoedtraject in. Hierop heb ik ja gezegd en moest ik binnen 1 week zowel A als B volbrengen en afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat ik A en B gehaald heb. Nu wacht mij de medische keuring nog en de screening volgens mij. Zijn er meer mensen die het spoedtraject in zijn gegaan of dit ooit hebben gedaan? Hoe gaat zoiets in zijn werking? Gaat alles sneller hierdoor?

Wat staat mij vanaf nu nog te wachten? Alleen de medische keuring en screening en word ik hier zelf voor benaderd? Op de nieuwe website van kombijdepolitie kan ik niet alle informatie vinden.  

Dank alvast voor de antwoorden  :)

Goedemorgen,

Nu alleen nog de medische keuring en de screening denk ik inderdaad.
Bij de screening hoort een gesprek.
Heb je hier al formulieren voor (beide) ingevuld?

Als deel B positief is afgerond word je aangemeld bij de KLM en nemen zij contact met je op voor je medische keuring.

Als deze positief is, krijg je een belletje van de medewerker voor het inplannen van je gesprek.

Heb je een opzegtermijn?
Anders zou ik er wel strak in zitten, voordat je zelf voor een uitdaging staat!

Succes!