Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136190 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #210 Gepost op: 28 februari 2019, 17:40:57
Doelde ook op agent. Het is nog vroeg  ;D

Inderdaad is het niet bekend waar ik geplaatst wordt, ze proberen Amsterdam. Wellicht wordt ik alsnog doorgezet naar Oktober, maar op dit moment zit ik in een spoed procedure.

Ben benieuwd of het regio Amsterdam wordt! Succes met alles.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #211 Gepost op: 28 februari 2019, 20:35:47
Gister ook de aanmelding vanuit de academie ontvangen, met studentennummer (dat is lang geleden voor mij... e050)  098uo

Deze heb ik voor de eenheid Rotterdam nog niet ontvangen. 3 weken geleden wel aanstelling.
Maargoed we hebben nog een paar maanden te wachten tot het mei is
Sollicitant eenheid Rotterdam


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #212 Gepost op: 1 maart 2019, 06:58:26
Ik heb inmiddels ook een email voor de screening ontvangen. medische keuring is dinsdag. Ik heb alleen nog geen tijdelijke aanstelling ontvangen.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #213 Gepost op: 2 maart 2019, 09:49:57
ooh yeahhh, volgende week eindelijk mijn BGO 'gesprek' ..  098uo

Let u know  8)
Weet je al meer? #nieuwsgierig


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #214 Gepost op: 2 maart 2019, 15:01:11
Weet je al meer? #nieuwsgierig
Nope, not yet .. gesprek gehad en tussen de twee en vier weken wachten op de uitslag. Nah, die laatste loodjes wacht ik dan ook maar geduldig af  8)


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #215 Gepost op: 2 maart 2019, 19:11:21
Ik heb inmiddels ook een email voor de screening ontvangen. medische keuring is dinsdag. Ik heb alleen nog geen tijdelijke aanstelling ontvangen.

Wat bedoel je met tijdelijke aanstelling? Of bedoel je toevallig de intentie tot aanstellen?

De "aanstelling" krijg je pas als alles afgerond is namelijk. En zodra je bent begonnen krijg je ook je "aanstellingsbesluit" oftewel je contract.
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #216 Gepost op: 2 maart 2019, 23:52:47
Ja, ik weet er alles van .. taal is heeeel gevoelig. Een gedetailleerde en goede uitleg in een mail/brief maakt dat je goed weet waar je staat in t sollicitatie proces. Een informatief tel. gesprek zorgt vaak voor allerlei interpretaties .. helaas heb ik dat zelf ondervonden waardoor het speculeren voor nogal wat hoofdbrekens zorgde haha.

Succes ieg met t traject en hoop dat je snel wat hoort!


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #217 Gepost op: 3 maart 2019, 09:36:26
Ik bedoel waarschijnlijk dan de intentie tot aanstelling. Ik meende dat er anders geen medisch onderzoek plaats mocht vinden. Inmiddels ook alle BGO papieren opgestuurd. Opzich loopt het lekker door op deze manier.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #218 Gepost op: 3 maart 2019, 19:08:35
Ik bedoel waarschijnlijk dan de intentie tot aanstelling. Ik meende dat er anders geen medisch onderzoek plaats mocht vinden. Inmiddels ook alle BGO papieren opgestuurd. Opzich loopt het lekker door op deze manier.

Ik heb de "oude" selectieprocedure gehad, toen was het zo dat je na je korpsgesprek het mailtje krijgt met de BGO formulieren en dat daarin ook de intentie tot aanstellen stond. Maar hoe het tegenwoordig zit met de nieuwe selectieprocedure waarbij je alleen de intake hebt, heb ik geen idee hoe ze dat hebben afgevangen. Succes iig!

On topic; Zijn er eigenlijk mensen die voor Amsterdam gaan starten? Heb nog niemand gezien hier volgens mij.. (of ik heb niet goed gelezen natuurlijk..)  ::)
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #219 Gepost op: 4 maart 2019, 20:19:39
Ik heb de "oude" selectieprocedure gehad, toen was het zo dat je na je korpsgesprek het mailtje krijgt met de BGO formulieren en dat daarin ook de intentie tot aanstellen stond. Maar hoe het tegenwoordig zit met de nieuwe selectieprocedure waarbij je alleen de intake hebt, heb ik geen idee hoe ze dat hebben afgevangen. Succes iig!

On topic; Zijn er eigenlijk mensen die voor Amsterdam gaan starten? Heb nog niemand gezien hier volgens mij.. (of ik heb niet goed gelezen natuurlijk..)  ::)

Hi! Ik zou in principe in mei starten aan de opleiding voor regio Amsterdam. Dat wordt oktober wegens een tekort aan opleidingsplekken. Veel succes in ieder geval.