Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136148 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #220 Gepost op: 5 maart 2019, 10:07:50
Zojuist de keuring gehad, verder gisteren gehoord dat Mei inmiddels toch vol is gekomen. Het word dus Oktober als de BGO ook goed gaat, deze is inmiddels aangevraagd.

Ik hoorde van een vriend dat er voor de functie surveillant in Amsterdam nog voldoende plekken zijn voor Mei en ze daar moeite mee hebben om deze vol te krijgen. Iemand hier ook iets van gehoord?


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #221 Gepost op: 5 maart 2019, 11:53:33
Vorige week gebeld om een afspraak te maken voor het BGO gesprek. Ben nu net thuis van het gesprek.
Erg uitgebreid, werd veel info gevraagd.
Zojuist een van mijn referenten gesproken die aangaf gebeld te zijn door de onderzoeker.

Naar mijn inziens een goed gesprek, wat op sommige momenten toch wat pittig was gezien me verleden/dingen die ik heb meegemaakt.
Toch bij de afsluiting van het gesprek met een positief gevoel richting huis.

En nu weer het gebruikelijke: afwachten!

Hoe staat het er inmiddels bij jullie voor?


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #222 Gepost op: 5 maart 2019, 13:15:17
Vorige week gebeld om een afspraak te maken voor het BGO gesprek. Ben nu net thuis van het gesprek.
Erg uitgebreid, werd veel info gevraagd.
Zojuist een van mijn referenten gesproken die aangaf gebeld te zijn door de onderzoeker.

Naar mijn inziens een goed gesprek, wat op sommige momenten toch wat pittig was gezien me verleden/dingen die ik heb meegemaakt.
Toch bij de afsluiting van het gesprek met een positief gevoel richting huis.

En nu weer het gebruikelijke: afwachten!

Hoe staat het er inmiddels bij jullie voor?
Hoelang duurt het ongeveer voordat je de uitslag krijgt van het BGO onderzoek?

Ik moet nu alleen het BGO onderzoek nog, medische keuring zit wel goed zei de arts.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #223 Gepost op: 5 maart 2019, 13:27:50
Hoelang duurt het ongeveer voordat je de uitslag krijgt van het BGO onderzoek?
Dat wisselt. De één ontvangt na een uurtje al een belletje dat ze door zijn en anderen wachten tot wel vier weken. Is zo afhankelijk vd eenheid en mss ook wel de functie. Gee pijl op te trekken dus ..


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #224 Gepost op: 5 maart 2019, 15:46:02
Hoelang duurt het ongeveer voordat je de uitslag krijgt van het BGO onderzoek?

Ik moet nu alleen het BGO onderzoek nog, medische keuring zit wel goed zei de arts.
De beste man die mijn onderzoek heeft gedaan zei dat hij volgende week maandag pas alles inlevert aan de eenheid. Dan ligt het aan de recruiter van de eenheid hoelang diegene er over doet om het te verwerken en mijn uitslag door te geven. Ik reken gewoon weer op een aantal weken dan kan het altijd meevallen! :) al met al duurt het lekker lang. Succes iniedergeval!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #225 Gepost op: 5 maart 2019, 20:08:41
Zojuist de keuring gehad, verder gisteren gehoord dat Mei inmiddels toch vol is gekomen. Het word dus Oktober als de BGO ook goed gaat, deze is inmiddels aangevraagd.

Ik hoorde van een vriend dat er voor de functie surveillant in Amsterdam nog voldoende plekken zijn voor Mei en ze daar moeite mee hebben om deze vol te krijgen. Iemand hier ook iets van gehoord?

Ik ken het man.. heb in het zelfde schuitje gezeten, ik zou in oktober starten vorig jaar en werd nu mei, overigens wel werkzaam binnen de politie momenteel.

Volgens mij hebben ze structureel te weinig surveillanten. Overigens zou ik je niet aanraden om de keuze te maken door te gaan voor surveillant als dit wordt aangeboden. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #226 Gepost op: 5 maart 2019, 20:13:04
Yesss yesss!!! vanmiddag bericht ontvangen dat de screening positief is!!  098uo
Is nog niet officieel maar uitslag is wel naar de eenheid gestuurd en heb wel n klein vreugdedansje gedaan  0098 0098
Nu is t wachten op de eenheid mbt opleidingsplek, aanstelling etc. ..  


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #227 Gepost op: 6 maart 2019, 07:39:27
Gefeliciteerd!

Ik heb inmiddels de aanstelling binnen en ga in mei starten met de opleiding. Blij dat dit allemaal achter de rug is.

Nu aftellen!!


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #228 Gepost op: 6 maart 2019, 12:06:37
Gefeliciteerd!

Ik heb inmiddels de aanstelling binnen en ga in mei starten met de opleiding. Blij dat dit allemaal achter de rug is.

Nu aftellen!!

Gefeliciteerd!


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #229 Gepost op: 6 maart 2019, 12:31:56
Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels door de keuring en de officiele uitslag ook gekregen. Nu wordt het BGO aangevraagd. :)