Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 137048 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Berhan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #240 Gepost op: 8 maart 2019, 01:35:45
Hallo allemaal,
Ook ik start aanstaande mei met de opleiding. Ik zou normaliter januari beginnen maar ben doorgeschoven naar mei i.v.m. de afronding van mijn huidige studie. Ik heb ongeveer een maand geleden de bevestigingsmail gehad over de inschrijving aan de politieacademie.

Ik zal waarschijnlijk naar Eindhoven moeten, want ik ben zelf van zuid-limburg. Ben benieuwd wanneer de oproep binnenkomt betreft de kleding.


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #241 Gepost op: 8 maart 2019, 19:01:02
Hallo allemaal,
Ook ik start aanstaande mei met de opleiding. Ik zou normaliter januari beginnen maar ben doorgeschoven naar mei i.v.m. de afronding van mijn huidige studie. Ik heb ongeveer een maand geleden de bevestigingsmail gehad over de inschrijving aan de politieacademie.

Ik zal waarschijnlijk naar Eindhoven moeten, want ik ben zelf van zuid-limburg. Ben benieuwd wanneer de oproep binnenkomt betreft de kleding.

Gefeliciteerd Bernhan. Ik start ook binnenkort en wacht ook op de oproep om kleding te passen. Ik meen te hebben gelezen dat je 6 weken voor aanvang een oproep kan verwachten.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #242 Gepost op: 9 maart 2019, 12:40:03
Ja, Amsterdam en Amsterdam  ;D

Gezellig! Komen we wss bij elkaar in de klas  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #243 Gepost op: 9 maart 2019, 18:24:21
Gefeliciteerd Bernhan. Ik start ook binnenkort en wacht ook op de oproep om kleding te passen. Ik meen te hebben gelezen dat je 6 weken voor aanvang een oproep kan verwachten.

Ik heb van de week gebeld over de kleding en kreeg een nummer wat ik bellen moest, van de winkel.
Dit in verband met mijn vakantie.

De winkel gebeld en die gaven aan dat ze vanaf  eind april een blok gereserveerd hebben voor de nieuwe aspiranten, zodat alles gepast kon worden en wat op voorraad is krijg je meteen mee.




T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #244 Gepost op: 12 maart 2019, 13:56:03
Zojuist de volgende mail ontvangen:

Er is een aanvraag voor jou ingediend om een screening uit te voeren. De uitkomst van dit onderzoek is positief. Wij zullen de eenheid hiervan in kennis stellen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heerlijk gevoel, nu wachten tot het officieel is!

Vorige week maandag dus het gesprek gehad, dus binnen een week de uitslag viel me best mee!


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #245 Gepost op: 12 maart 2019, 14:11:50
Zojuist de volgende mail ontvangen:

Er is een aanvraag voor jou ingediend om een screening uit te voeren. De uitkomst van dit onderzoek is positief. Wij zullen de eenheid hiervan in kennis stellen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heerlijk gevoel, nu wachten tot het officieel is!
Vorige week maandag dus het gesprek gehad, dus binnen een week de uitslag viel me best mee!
Congrats!


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #246 Gepost op: 12 maart 2019, 14:32:18
Congrats!
Thanks!
En zojuist ook de mail voor de aanstelling ontvangen! Super blij!
Gesolliciteerd in september en nu eindelijk het verlossende mailtje!


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #247 Gepost op: 16 maart 2019, 17:07:28
En toen was t weer een poosje stil in de topic... Inmiddels iedereen verlossende bericht gehad en wachtend op het passen van de kleding?

Als ik mij niet vergis kan de uitnodiging vanaf zo'n 6 weken voor start komen. Iemand die er meer over weet?


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #248 Gepost op: 16 maart 2019, 18:00:08
En toen was t weer een poosje stil in de topic... Inmiddels iedereen verlossende bericht gehad en wachtend op het passen van de kleding?

Als ik mij niet vergis kan de uitnodiging vanaf zo'n 6 weken voor start komen. Iemand die er meer over weet?
Ik heb aankomende woensdag mijn gesprek voor de screening. Als die positief is start ik ook in Mei. Voor mij dus even afwachten nog.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #249 Gepost op: 16 maart 2019, 18:28:54
Ik ben afgelopen week gebeld door de eenheid (Rotterdam) met wat info waaronder de vraag of er een bureau was waar ik niet geplaatst wilde worden en al de mondelinge uitnodiging voor de beëdiging op 31 mei.
Sollicitant eenheid Rotterdam