Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136141 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #250 Gepost op: 16 maart 2019, 18:40:25
Ik heb afgelopen week gebeld met Stip om te vragen welke opleidingslocatie het voor mij gaat worden! Apeldoorn definitief.

En volgende week krijg ik vanuit stip een bevestiging mbt de zomervakantie periode, ze hebben volgende hopelijk de planning daarvan rondt ( wel zo fijn, gezien mijn boeking van vakantie)

En inderdaad 6 weken voor de start zouden we verdere info krijgen!



Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #251 Gepost op: 16 maart 2019, 21:10:13
Ik heb afgelopen week gebeld met Stip om te vragen welke opleidingslocatie het voor mij gaat worden! Apeldoorn definitief.

En volgende week krijg ik vanuit stip een bevestiging mbt de zomervakantie periode, ze hebben volgende hopelijk de planning daarvan rondt ( wel zo fijn, gezien mijn boeking van vakantie)

En inderdaad 6 weken voor de start zouden we verdere info krijgen!

Vakantie is van 15 juli tot 11 aug


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #252 Gepost op: 16 maart 2019, 21:25:33
Vakantie is van 15 juli tot 11 aug

Wat mij verteld is, is dat “wij” de lichting van mei maar 3 weken krijgen. Wk 29-30-31
Maar deze weken schijnen nog niet definitief te zijn. Mevrouw van de planning mailt mij als dit definitief wordt. Ivm leraren te kort in week 29 worden de vakanties misschien doorgeschoven voor ons van wk 30-31-32


guest12006

  • Gast
Reactie #253 Gepost op: 16 maart 2019, 23:55:09
Wat mij verteld is, is dat “wij” de lichting van mei maar 3 weken krijgen. Wk 29-30-31
Dat klopt, de vakantieuren worden namelijk bepaald aan de hand van de datum van indiensttreding. De lichting van mei heeft daardoor in het eerste jaar recht op 3 i.p.v. 4 weken vakantie. In het 2e en 3e leerjaar heb je wel 'gewoon' 4 weken vakantie.


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #254 Gepost op: 26 maart 2019, 08:02:02
Wellicht voor sommige interessant die de opleiding gaan volgen in Apeldoorn.
Ik heb bericht gekregen dat de onderwijs vrije periode is geworden
week 30-32


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #255 Gepost op: 26 maart 2019, 12:35:18
Mijn screening is positief! Weet iemand wanneer de kleding pas sessie is?


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #256 Gepost op: 27 maart 2019, 18:25:43
Ik heb nog even een vraagje, ik ga voor het korps Amsterdam, echter woont mijn familie in Gelderland. Zijn er trouwens mogelijkheden om na de opleiding of misschien na een aantal jaren werken overplaatsing aan te vragen naar een andere regio? Of is dat ongebruikelijk bij de politie?


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #257 Gepost op: 31 maart 2019, 15:56:51
Ik heb nog even een vraagje, ik ga voor het korps Amsterdam, echter woont mijn familie in Gelderland. Zijn er trouwens mogelijkheden om na de opleiding of misschien na een aantal jaren werken overplaatsing aan te vragen naar een andere regio? Of is dat ongebruikelijk bij de politie?
Je wordt aangesteld voor de eenheid waar je gesolliciteerd hebt. Na de opleiding kom je daar in vaste dient. Je kan vanaf dag 1 na je opleiding solliciteren op een andere functie als je in Amsterdam weg wil. Ruilen kan ook met iemand uit een andere eenheid. Daar moeten beiden TC's dan wel mee akkoord gaan.


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #258 Gepost op: 31 maart 2019, 17:56:30
Je wordt aangesteld voor de eenheid waar je gesolliciteerd hebt. Na de opleiding kom je daar in vaste dient. Je kan vanaf dag 1 na je opleiding solliciteren op een andere functie als je in Amsterdam weg wil. Ruilen kan ook met iemand uit een andere eenheid. Daar moeten beiden TC's dan wel mee akkoord gaan.

Bedankt! Ik heb besloten de opleiding te gaan doen en na de opleiding wellicht intern en anders solliciteren op een functie in Midden Nederland.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #259 Gepost op: 31 maart 2019, 18:21:59
Weet iedereen al welke academie hij/zij komt..?
Ik heb daar namelijk nog niks van gehoord.. bij mijn vacature stond opleidingslocatie Amsterdam of Apeldoorn. Twee weken terug gebeld maar toen wisten zij het nog niet. Wat is wijsheid, nogmaals bellen..?