Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136295 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Berhan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #260 Gepost op: 31 maart 2019, 18:49:41
Weet iedereen al welke academie hij/zij komt..?
Ik heb daar namelijk nog niks van gehoord.. bij mijn vacature stond opleidingslocatie Amsterdam of Apeldoorn. Twee weken terug gebeld maar toen wisten zij het nog niet. Wat is wijsheid, nogmaals bellen..?

Ik heb ook nog helemaal niks gehoord. Als het goed is horen we iets in de week van 8 april wat betreft de wachtwoord enzovoort. Want dan zitten we ruim 6 weken voor de start van de opleiding. Drie weken later krijgen we de informatie over de opleidingslocatie, eerste schooldag etc.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #261 Gepost op: 31 maart 2019, 19:06:38
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord. Als het goed is horen we iets in de week van 8 april wat betreft de wachtwoord enzovoort. Want dan zitten we ruim 6 weken voor de start van de opleiding. Drie weken later krijgen we de informatie over de opleidingslocatie, eerste schooldag etc.
Dan wacht ik nog even geduldig af! Bedankt!


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #262 Gepost op: 31 maart 2019, 20:13:13
Weet iedereen al welke academie hij/zij komt..?
Ik heb daar namelijk nog niks van gehoord.. bij mijn vacature stond opleidingslocatie Amsterdam of Apeldoorn. Twee weken terug gebeld maar toen wisten zij het nog niet. Wat is wijsheid, nogmaals bellen..?

Ik heb afgelopen week gebeld en voor mij is het Rotterdam geworden.
In de vacature stond toen der tijd Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.
Dus zou nogmaals bellen.

Ook ben ik al aan het rondkijken geweest voor een goede rugzak. Heeft iemand daarvoor tips of aanraders welke handig en groot genoeg zijn voor de opleiding?
Sollicitant eenheid Rotterdam


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #263 Gepost op: 31 maart 2019, 20:30:27
Bedankt! Ik heb besloten de opleiding te gaan doen en na de opleiding wellicht intern en anders solliciteren op een functie in Midden Nederland.

Ik zou dit nog niet direct aan de grote klok hangen. Dat wordt ook weer niet gewaardeerd. Ze steken immers geld en capaciteit in je om de krapte in Amsterdam te verminderen terwijl jij daarna direct weg wilt. Hou er rekening mee dat het ook wel even kan duren voor het lukt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #264 Gepost op: 31 maart 2019, 22:08:55
Ik zou dit nog niet direct aan de grote klok hangen. Dat wordt ook weer niet gewaardeerd. Ze steken immers geld en capaciteit in je om de krapte in Amsterdam te verminderen terwijl jij daarna direct weg wilt. Hou er rekening mee dat het ook wel even kan duren voor het lukt.

Ik heb ook geen haast, was alleen nieuwsgierig of de mogelijkheid bestaat tot overplaatsing naar een andere regio. Ik zie mijzelf niet levenslang in Amsterdam wonen en werken.


Berhan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #265 Gepost op: 1 april 2019, 10:28:36
Dan wacht ik nog even geduldig af! Bedankt!
De opleidingslocatie zouden ze normaalgesproken wel al moeten inzien. Ik heb zojuist gebeld en voor mij word het Eindhoven. Ik zelf zal voor eenheid Limburg werken.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #266 Gepost op: 1 april 2019, 12:12:22
De opleidingslocatie zouden ze normaalgesproken wel al moeten inzien. Ik heb zojuist gebeld en voor mij word het Eindhoven. Ik zelf zal voor eenheid Limburg werken.
Zelf ook zojuist even gebeld. Voor mij word het Apeldoorn. Nu afwachten op de volgende mail!  0098


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #267 Gepost op: 1 april 2019, 18:07:25
Zal vd week bellen als ik niets over de mail ontvang .. zou de komende week horen welke locatie het definitief wordt. PDC had t over Rdam, maar nog niets definitiefs op papier  ;D .. we wachten t af.


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #268 Gepost op: 8 april 2019, 18:50:06
Ik heb vandaag mijn inlog gegevens gekregen (precies 6 weken voor de start 0098) en start officieel op 20 mei  098uo


Berhan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #269 Gepost op: 9 april 2019, 09:06:24
Ik heb vandaag mijn inlog gegevens gekregen (precies 6 weken voor de start 0098) en start officieel op 20 mei  098uo
Dat is een fijn gevoel he. Het einde van al dat wachten is in zicht. Ik wacht nog op mijn inloggegevens, nogal spannend😬