Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136199 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #280 Gepost op: 11 april 2019, 22:24:44
Vandaag heb ik de mail ook ontvangen met de uitnodiging om een afspraak te maken voor de kleding!
Ik ga morgen meteen bellen, want door vakanties is de tijd voor de opleiding start nog maar krapjes...

In deze mail stond ook dat ik mijn aanstelling per post krijg opgestuurd en ook de informatie over het team waar ik geplaatst ben.
Daar ben ik echt benieuwd naar. Zijn er mensen die hun voorkeur hebben opgegeven voor een bepaald basisteam?


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #281 Gepost op: 11 april 2019, 22:42:45
Vandaag heb ik de mail ook ontvangen met de uitnodiging om een afspraak te maken voor de kleding!
Ik ga morgen meteen bellen, want door vakanties is de tijd voor de opleiding start nog maar krapjes...

In deze mail stond ook dat ik mijn aanstelling per post krijg opgestuurd en ook de informatie over het team waar ik geplaatst ben.
Daar ben ik echt benieuwd naar. Zijn er mensen die hun voorkeur hebben opgegeven voor een bepaald basisteam?
Ik heb al gebeld en op korte termijn was er plek. Dus dat scheelt. Ook voor jullie fijn om te weten!
Ik heb nooit me voorkeur kunnen opgeven, althans, ik weet niet hoe.
Een familielid zit bij de politie en zag mijn naam wel ergens voorbij komen zei hij en wat waarschijnlijk mijn basisteam word.

Tevens wacht ik nog op me inloggegevens, maar heb geduld. Ik kijk enorm uit naar de start! :-)  


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #282 Gepost op: 12 april 2019, 00:07:44
Vandaag heb ik de mail ook ontvangen met de uitnodiging om een afspraak te maken voor de kleding!
Ik ga morgen meteen bellen, want door vakanties is de tijd voor de opleiding start nog maar krapjes...

In deze mail stond ook dat ik mijn aanstelling per post krijg opgestuurd en ook de informatie over het team waar ik geplaatst ben.
Daar ben ik echt benieuwd naar. Zijn er mensen die hun voorkeur hebben opgegeven voor een bepaald basisteam?

Ook ik mag morgen ochtend bellen voor de kleding.
Qua voorkeur ben ik gebeld een aantal weken geleden, ik mocht alleen een voorkeur opgeven waar ik Niet geplaatst wilde worden. Dus ook hiernaar nog enorm benieuwd.
Sollicitant eenheid Rotterdam


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #283 Gepost op: 12 april 2019, 09:40:16
Ik heb al gebeld en op korte termijn was er plek. Dus dat scheelt. Ook voor jullie fijn om te weten!
Ik heb nooit me voorkeur kunnen opgeven, althans, ik weet niet hoe.
Een familielid zit bij de politie en zag mijn naam wel ergens voorbij komen zei hij en wat waarschijnlijk mijn basisteam word.

Tevens wacht ik nog op me inloggegevens, maar heb geduld. Ik kijk enorm uit naar de start! :-)

Ik had ook gebeld, maar voor mij niet op korte termijn.. Een week voor start opleiding kan ik pas kleding passen.. Nou is dat geen probleem, maargoed.
Blij dat de sollicitatie nou achter de rug is.

Veel succes en vooral veel plezier met de opleiding!  098uo


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #284 Gepost op: 12 april 2019, 10:49:25
Ik had ook gebeld, maar voor mij niet op korte termijn.. Een week voor start opleiding kan ik pas kleding passen.. Nou is dat geen probleem, maargoed.
Blij dat de sollicitatie nou achter de rug is.

Veel succes en vooral veel plezier met de opleiding!  098uo
Oh dat is vreemd! Maar goed, nog even en het is zo ver! Jij ook veel succes en hoop dat we met zn allen af en toe contact houden op het forum over hoe het met iedereen gaat!


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #285 Gepost op: 12 april 2019, 10:56:32
Heb vanmorgen ook direct gebeld en kan a.s maandag al direct terecht.
De beste man aan de telefoon verklapte ook al mijn basisteam toen hij mijn gegevens checkte. Dit kon hij dus inzien.
Dus mijn tip als je belt voor je kleding, vraag ook naar je werkgebied.
Sollicitant eenheid Rotterdam


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #286 Gepost op: 12 april 2019, 12:33:53
Ook ik heb meteen vanmorgen gebeld om een afspraak in te plannen. Denk dat het druk is bij ON
ook ik kan pas een week voor de opleiding terecht... en nee ik heb nog steeds geen info mbt werkplek en inloggegevens


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #287 Gepost op: 12 april 2019, 18:50:47
Ook ik heb meteen vanmorgen gebeld om een afspraak in te plannen. Denk dat het druk is bij ON
ook ik kan pas een week voor de opleiding terecht... en nee ik heb nog steeds geen info mbt werkplek en inloggegevens

Moet je dan ook naar Apeldoorn voor je kleding?

Ze zei vanmorgen wel dat het erg druk is, maar volgende week kon ik elke dag van de week nog terecht!

Ik mag dinsdag passen  ;D


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #288 Gepost op: 12 april 2019, 19:02:03
Moet je dan ook naar Apeldoorn voor je kleding?

Ze zei vanmorgen wel dat het erg druk is, maar volgende week kon ik elke dag van de week nog terecht!

Ik mag dinsdag passen  ;D


Ja ook Apeldoorn. Heb vandaag de eenheid nog maar eens gebeld, ze zijn druk bezig met iedereen in te plannen kwa werkplek etc.
Per eenheid en aspiranten zit er  behoorlijk verschil. Zo kan jij dus al volgende week terecht maar ik pas over 4 weken.
Verschil moet er wezen ;)


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #289 Gepost op: 12 april 2019, 19:55:27
Heb vanmorgen ook direct gebeld en kan a.s maandag al direct terecht.
De beste man aan de telefoon verklapte ook al mijn basisteam toen hij mijn gegevens checkte. Dit kon hij dus inzien.
Dus mijn tip als je belt voor je kleding, vraag ook naar je werkgebied.
Maandag ook in Apeldoorn?