Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136216 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #310 Gepost op: 17 april 2019, 14:59:49
Het op maat laten maken moet ik wel zelf betalen hè :D

Echt?
Nou ja, had me niet zoveel uitgemaakt. Het is beter dan je er niet goed in voelen.

Net nog even gekeken, bij mij moet er sowieso nog kleding geruild worden want m’n bovenkleding kan ik een jurkje van maken!  ::)


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #311 Gepost op: 17 april 2019, 16:01:01
Echt?
Nou ja, had me niet zoveel uitgemaakt. Het is beter dan je er niet goed in voelen.

Net nog even gekeken, bij mij moet er sowieso nog kleding geruild worden want m’n bovenkleding kan ik een jurkje van maken!  ::)
Maakt me idd niet uit als t maar goed zit. De polos zijn inderdaad vrij lang. Ik ga inderdaad ook nog even polo lange mouw passen die heb ik nog niet gepast. Goed dat je alles nog ff rustig naloopt.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #312 Gepost op: 17 april 2019, 16:22:59
Ik heb dezelfde ervaring met passen. Met name de broek en schoen.
Ook ik heb een maat groter genomen omdat hij om mij heup/buik vervelend strak zat en de winkel medewerkerster in het begin vol bleef houden dat het tijdens de passessie nog uitzetten. Verder lijkt deze nu wel een grote vuilniszak😂 over vermaken hebben ze bij mij niet gesproken.
Ik ga na mijn vakantie nog eens mijn schoenen goed passen. Evt met inlegzool aangezien ik een beetje platvoet heb haha, en dan ook strakker komt te zitten. Ik heb bij het passen de dikke sokken aangetrokken, leek toen prima.
Thuis met de dunne (zomer) sok lijkt deze te groot.
Voor welke schoen hebben jullie gekozen? Ik heb 2 verschillende gekozen.

Sollicitant eenheid Rotterdam


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #313 Gepost op: 17 april 2019, 18:26:46
Ik heb dezelfde ervaring met passen. Met name de broek en schoen.
Ook ik heb een maat groter genomen omdat hij om mij heup/buik vervelend strak zat en de winkel medewerkerster in het begin vol bleef houden dat het tijdens de passessie nog uitzetten. Verder lijkt deze nu wel een grote vuilniszak😂 over vermaken hebben ze bij mij niet gesproken.
Ik ga na mijn vakantie nog eens mijn schoenen goed passen. Evt met inlegzool aangezien ik een beetje platvoet heb haha, en dan ook strakker komt te zitten. Ik heb bij het passen de dikke sokken aangetrokken, leek toen prima.
Thuis met de dunne (zomer) sok lijkt deze te groot.
Voor welke schoen hebben jullie gekozen? Ik heb 2 verschillende gekozen.
Naar de kledingmaker brengen is me eigen keuze geweest in de hoop dat t nu goed gaat zitten. Inderdaad, tijdens de sessie zou de broek uitzetten, nou nee.. Overigens zit de zomerbroek beter als de winter.. bij mij dan, qua taille. Ik heb ook beide schoenen en ook met de dikke sokken gepast, word ff wennen maar dat komt wel goed.

Ik ga morgen toch nog ff alles goed passen en dan een keuze maken of ik retourneer of het gewoon houd.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #314 Gepost op: 17 april 2019, 23:36:57
Naar de kledingmaker brengen is me eigen keuze geweest in de hoop dat t nu goed gaat zitten. Inderdaad, tijdens de sessie zou de broek uitzetten, nou nee.. Overigens zit de zomerbroek beter als de winter.. bij mij dan, qua taille. Ik heb ook beide schoenen en ook met de dikke sokken gepast, word ff wennen maar dat komt wel goed.

Ik ga morgen toch nog ff alles goed passen en dan een keuze maken of ik retourneer of het gewoon houd.

Zit er een verschil in de winter en zomer broek qua pasvorm?
Ik heb alleen de zomer versie gepast, morgen ook maar de winterversie passen dan!
Vind de polo lange mouw ook anders dan de korte mouw, twijfel nog of ik die toch een maat kleiner nodig heb.

Ik heb ook beide schoenen gekozen, maar een daarvan word nageleverd.
De ene maat zat me te krap (voelde de voorkant) en de grotere maar leek wel 2 maten groter maar dat geloofde ze niet, tot ik ‘brede leest’ op de doos ontdekte.
Dat verklaarde waarom hij veel groter leek dan 1 maat groter.

Vanavond verder alles (behalve de winterversie broek en onderkleding dan) nog eens gepast, lijkt goed te zitten voor nu.

Tegen mij zei ze ook dat de broek nog uitloopt.. :-)


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #315 Gepost op: 18 april 2019, 00:19:32
Ik heb ook beide schoenen gekozen, maar een daarvan word nageleverd.
De ene maat zat me te krap (voelde de voorkant) en de grotere maar leek wel 2 maten groter maar dat geloofde ze niet, tot ik ‘brede leest’ op de doos ontdekte.
Dat verklaarde waarom hij veel groter leek dan 1 maat groter.

Dat verklaart het bij mij waarschijnlijk dan, ik zag bij thuiskomst ook 'breede leest' erop staan. Maar er is dus ook een normale/niet breede variant van?
Sollicitant eenheid Rotterdam


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #316 Gepost op: 18 april 2019, 06:22:14
Dat verklaart het bij mij waarschijnlijk dan, ik zag bij thuiskomst ook 'breede leest' erop staan. Maar er is dus ook een normale/niet breede variant van?

Ja klopt, geldt voor beide merken!

Zit echt wel een verschil in en als je dat niet nodig hebt is je schoen veel te breed dus!  :-\



rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #317 Gepost op: 18 april 2019, 15:52:05
yessss, witte rook!! Next week retourtje Apeldoorn uniform passen  098uo 0098


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #318 Gepost op: 18 april 2019, 16:28:12
yessss, witte rook!! Next week retourtje Apeldoorn uniform passen  098uo 0098
Zoals je hierboven al allemaal leest: probeer je niet op te laten jagen en pas het goed! ;)


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #319 Gepost op: 18 april 2019, 16:33:02
I know .. als eerste aan de beurt dus ik neem de tijd  8)