Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 137374 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mike92

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #410 Gepost op: 1 mei 2019, 19:06:40
Kan helaas mijn rooster nog niet inzien, heb wel mijn studentnunmer ontvangen alleen geen wachtwoord.

Welke weken is een bij jou een gat?


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #411 Gepost op: 1 mei 2019, 19:12:41
Hey, weet iemand toevallig welke weken vakantie we hebben in de zomer?
Gaat over de regio den haag, heb mijn wachtwoord helaas nog niet ontvangen.

Is ook afhankelijk naar welke academie je gaat ivm de vakantieperioden 'zuid-midden-noord' .. Ik Rdam en heb 4 wkn vacance van 13 juli tot 12 aug.  8)


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #412 Gepost op: 1 mei 2019, 19:42:12
Idd haha .. gisteren ook alle info ontvangen. Op een enkele link na die ik niet kan openen heb ik verder wel alles kunnen inzien; zelfstudie onderwerpen, het hele opleidingstraject en aanverwante zaken, tertiel invulling etc. Meteen ook de boeken besteld, ging eigenlijk vrij soepel allemaal  0098

Ook info over introductiedag vd eenheid (eerste lesdag) en beëdiging binnen. Laat t allemaal maar beginnen!!  098uo

Waar heb je dat gevonden over het bestellen van boeken? Of heb je daar een bericht van gekregen in je webmail?
Ik heb alleen de registratie mail voor extranet ontvangen in deze webmail.

Sollicitant eenheid Rotterdam


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #413 Gepost op: 1 mei 2019, 19:52:15
Is ook afhankelijk naar welke academie je gaat ivm de vakantieperioden 'zuid-midden-noord' .. Ik Rdam en heb 4 wkn vacance van 13 juli tot 12 aug.  8)

De instroom van week 21 heeft van week 30-32 vakantie.
De instroom van januari week 29-32.
Dit betreft wel Apeldoorn!


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #414 Gepost op: 1 mei 2019, 19:59:54
Waar heb je dat gevonden over het bestellen van boeken? Of heb je daar een bericht van gekregen in je webmail?
Ik heb alleen de registratie mail voor extranet ontvangen in deze webmail.

Wanneer je in Itslearning kijkt, zie je taken open staan, deze moet je afhandelen, zijn verplicht. Hierin staat ook een opdracht boeken bestellen.
Even lezen wat er gebeuren moet, dat volgen,  dan kies je literatuurlijst PO 2.0 basis politiemedewerker-Leerjaar 1. De rest wijst zich vanzelf.

Alle taken helpen je ter voorbereiding naar 20 mei toe.


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #415 Gepost op: 1 mei 2019, 20:17:14
Wanneer je in Itslearning kijkt, zie je taken open staan, deze moet je afhandelen, zijn verplicht. Hierin staat ook een opdracht boeken bestellen.
Even lezen wat er gebeuren moet, dat volgen,  dan kies je literatuurlijst PO 2.0 basis politiemedewerker-Leerjaar 1. De rest wijst zich vanzelf.

Alle taken helpen je ter voorbereiding naar 20 mei toe.

Dankje voor je snelle reactie.
Ik zal dan nog even geduld moeten hebben, bij mij staat daar nog niets namelijk.
Taken > actief ; 'Geen nieuwe taken'
Sollicitant eenheid Rotterdam


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #416 Gepost op: 1 mei 2019, 20:24:45
Dankje voor je snelle reactie.
Ik zal dan nog even geduld moeten hebben, bij mij staat daar nog niets namelijk.
Taken > actief ; 'Geen nieuwe taken'

Komt goed joh .. ik vond t ook plots op its, had r geen voorinfo over ontvangen dus dat wordt dagelijks its checken haha. Er is overigens ook een mooie its app voor de iPhone, werkt ook top!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #417 Gepost op: 2 mei 2019, 11:43:22
Wanneer je in Itslearning kijkt, zie je taken open staan, deze moet je afhandelen, zijn verplicht. Hierin staat ook een opdracht boeken bestellen.
Even lezen wat er gebeuren moet, dat volgen,  dan kies je literatuurlijst PO 2.0 basis politiemedewerker-Leerjaar 1. De rest wijst zich vanzelf.

Alle taken helpen je ter voorbereiding naar 20 mei toe.

Thnx voor het delen, ik was iets te snel denk ik.. ik heb voor Allround politiemedewerker besteld.. is overigens dezelfde boekenlijst maartoch haha.
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #418 Gepost op: 2 mei 2019, 21:08:39
Heb in Itslearning bericht gekregen dat de profit aangepast gaat worden. Met name het roeien en ondergrond hardlopen. Ben benieuwd .. 8 mei terug te vinden.



rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #419 Gepost op: 2 mei 2019, 21:18:07
Heb in Itslearning bericht gekregen dat de profit aangepast gaat worden. Met name het roeien en ondergrond hardlopen. Ben benieuwd .. 8 mei terug te vinden.

Kijk an .. daar plukken wij dan de vruchten van! Hier nog niets binnen, maar zal ongetwijfeld binnenkort. Morgen worden ook de boeken bezorgt dus ik kan al aan de slag  0098