Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136221 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #430 Gepost op: 2 mei 2019, 23:44:27
Is dit nieuws ook ergens extern te vinden? Ben aan t rondneuzen, maar kan niets vinden ..
Op de Instagram pagina van nederlandse_politiebond zag ik het staan en daarna las ik het bericht dat het op itslearning stond. K zal het in een privebericht naar je sturen!


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #431 Gepost op: 2 mei 2019, 23:47:53
Top n thnks!


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #432 Gepost op: 2 mei 2019, 23:49:07


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #433 Gepost op: 3 mei 2019, 06:09:58
Is dit nieuws ook ergens extern te vinden? Ben aan t rondneuzen, maar kan niets vinden ..

Vermoed van niet. 8 mei worden de vernieuwde eisen pas gepubliceerd. Denk niet dat het makkelijker wordt. Roeien gaat nu, naast geslacht en leeftijd, ook gewicht meetellen. Hele fijne mensen hebben het zwaarder tov zwaardere ( sterkere) mensen. Hardlopen gaat vooral om weersomstandigheden en ondergrond.


Me09

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
  • Sollicitant eenheid Oost-Nederland
Reactie #434 Gepost op: 3 mei 2019, 08:18:59
Ik heb inmiddels ook alle informatie binnen. Boeken zijn woensdag bezorgd 3 boeken worden nageleverd! Taken zijn uitgevoerd!
Ik kan niet wachten om te beginnen


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #435 Gepost op: 3 mei 2019, 16:58:01
Inmiddels heb ik alles ontvangen. Spannend! Komt nu dichtbij. Ik heb alleen nog geen woonruimte rondom Amsterdam gevonden. Dat is wel erg lastig moet ik zeggen. Hopelijk vind ik woonruimte voor 20 Mei.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #436 Gepost op: 3 mei 2019, 17:04:45
Zo, dan wacht je nog n zware klus .. hoop dat er iemand meekijkt die je kan helpen met woonruimte, succes!
Ik ben ieg al aan de slag met t 'feitenboekje' doornemen haha .. en de schoenen inlopen, man wat zijn dat stugge dingen. En ik heb nog wel de meest flexe genomen ..


xsarissax

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #437 Gepost op: 3 mei 2019, 21:42:08
Goedenavond allemaal,

Zelf gister te horen gekregen wat mijn "stage" locatie is. Is voor mij politiebureau Laak Den Haag. Opleidingslocatie is dan ook Den Haag. Waar mogen jullie straks allemaal de praktijk in gaan ?  :)


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #438 Gepost op: 4 mei 2019, 11:30:08
Goedenavond allemaal,

Zelf gister te horen gekregen wat mijn "stage" locatie is. Is voor mij politiebureau Laak Den Haag. Opleidingslocatie is dan ook Den Haag. Waar mogen jullie straks allemaal de praktijk in gaan ?  :)

Geweldig! Van harte!

Ik mag in Amersfoort. Hoor van velen dat het een geweldig leuk team is.. :-)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #439 Gepost op: 4 mei 2019, 15:27:10
Geweldig! Van harte!

Ik mag in Amersfoort. Hoor van velen dat het een geweldig leuk team is.. :-)
Dat is het zeker! Leuk team en leuk werkgebied. Daarnaast staat Amersfoort er om bekend dat zij vaak leuke pilots naar zich toe trekken (bodycam, taser etc). Veel plezier!