Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 137226 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #440 Gepost op: 4 mei 2019, 20:23:04
Weet iemand hoe streng ze zijn over het vak Engels? Mijn Engels is echt bizar slecht, (heeft een aantal redenen gehad.)

Wordt hier zwaar aan getild? Of is Engels geen pre om te slagen? Ik begrijp dat als je Engels kan het wel een stuk makkelijker is, maar helaas heb ik gewoon weinig Engelse ervaring.


SvdDung

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #441 Gepost op: 4 mei 2019, 22:26:09
Klas 1921C en ga tijdens mijn opleiding werken in Amstelveen.

@Subaru als ik iets weet betreffende huisvesting laat ik het je weten


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #442 Gepost op: 5 mei 2019, 18:38:50
Weet iemand hoe streng ze zijn over het vak Engels? Mijn Engels is echt bizar slecht, (heeft een aantal redenen gehad.)

Wordt hier zwaar aan getild? Of is Engels geen pre om te slagen? Ik begrijp dat als je Engels kan het wel een stuk makkelijker is, maar helaas heb ik gewoon weinig Engelse ervaring.
wordt niet zo zwaar aan getild. Je zult wat extra lessen krijgen waarschijnlijk. Als het echt zo slecht is.
In mijn klas zaten ook collega’s die echt geen woord Engels spraken maar gewoon hoofdagent geworden zijn hoor.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #443 Gepost op: 5 mei 2019, 20:00:48
Klas 1921C en ga tijdens mijn opleiding werken in Amstelveen.

@Subaru als ik iets weet betreffende huisvesting laat ik het je weten

Heeeuj klasgenoot  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #444 Gepost op: 5 mei 2019, 20:07:43
Klas 1921C en ga tijdens mijn opleiding werken in Amstelveen.

@Subaru als ik iets weet betreffende huisvesting laat ik het je weten

Ik kreeg een mailtje dat mijn aanstellingsbesluit in Youforce staat, is alleen nog niet zichtbaar voor mij. Morgen heb ik weer dienst dus dan maar even contacten met HRM kan ik morgen nog kijken voor mn Basisteam. Zijn in ieder geval al 3 bij Amstelveen geplaatst zo te horen. Zodra ik het weet zal ik t laten weten ;)
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #445 Gepost op: 6 mei 2019, 08:41:05
Vandaag een mail ontvangen dat ze mijn lege takenlijst en vakken intern hebben uitgezet met een nummer erbij... afwachten dus maar hoe snel het geregeld is en ik ook m’n boeken kan bestellen!  :D


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #446 Gepost op: 6 mei 2019, 09:34:44
Hi allemaal, nogmaals gefeliciteerd aan iedereen die deze maand mag beginnen! Heel veel succes allemaal.

Vraagje, hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het ophalen van je uniform (wat volgens mij de laatste echte stap is) en het beginnen van de opleiding?
En wanneer krijg je de definitieve bevestiging dat je aangenomen bent?

Alvast bedankt!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #447 Gepost op: 6 mei 2019, 10:20:29
Hi allemaal, nogmaals gefeliciteerd aan iedereen die deze maand mag beginnen! Heel veel succes allemaal.

Vraagje, hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het ophalen van je uniform (wat volgens mij de laatste echte stap is) en het beginnen van de opleiding?
En wanneer krijg je de definitieve bevestiging dat je aangenomen bent?

Alvast bedankt!

Dank voor de succes wens, gaat vast goedkomen 998765

Wat betreft het uniform, in principe krijg je 4 weken voor start opleiding een afspraak om het uniform te gaan passen. Vanaf dan kan je een afspraak maken bij de winkel. Sommige hebben m dus al 3 weken voor start opleiding en andere een week. Is afhankelijk van hoe snel je in het systeem bent ingevoerd bij de HR afdeling.

Na het behalen van je testen krijg je een mail met “intentie tot aanstelling” dat houdt in dat het korps de intentie heeft je aan te stellen, dit is echt geen garantie. De uiteindelijke definitieve aanstelling is een week of 8-9 van te voren meestal. Ook dit verschilt per eenheid en is zeker geen garantie. Scholen puilen uit op dit moment.. teveel mensen aangenomen en te weinig plekken. Maar geduld is een schone zaak 998765

Succes als je aan het solliciteren bent!



Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #448 Gepost op: 6 mei 2019, 10:39:03
Thanks voor je uitgebreide reactie! Duidelijk, dan is het nog even wachten.
Wat je op het eind zegt over de uitpuilende klassen dat merk ik nu al.
Moet alleen de screening nog voor Politiekundige in Augustus.
Ben nu echter al 3x tijdens het proces van eenheid gewisseld omdat de klas vol zat.. Eerst Rotterdam, toen Amsterdam en nu gaan ze me plaatsen in Eenheid Den Haag.
Tenminste.. Daar ga ik nu maar vanuit :'-)


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #449 Gepost op: 6 mei 2019, 11:24:02
Thanks voor je uitgebreide reactie! Duidelijk, dan is het nog even wachten.
Wat je op het eind zegt over de uitpuilende klassen dat merk ik nu al.
Moet alleen de screening nog voor Politiekundige in Augustus.
Ben nu echter al 3x tijdens het proces van eenheid gewisseld omdat de klas vol zat.. Eerst Rotterdam, toen Amsterdam en nu gaan ze me plaatsen in Eenheid Den Haag.
Tenminste.. Daar ga ik nu maar vanuit :'-)

Verbaas je niet, verwonder je slechts. Een term die je nog vaak gaat horen binnen de politie.

Gefeliciteerd iig met het behalen van alles, en succes met de laatste loodjes.

Mijn ervaring is overigens wel, dat het uiteindelijk allemaal wel op zijn pootjes komt. Echter moet je soms wel (veeeel) geduld hebben bij deze baas. Ik heb in een zelfde soort schuitje gezeten maar uiteindelijk is alles goedgekomen en op een nette manier afgerond.

De politiekundige opleiding is natuurlijk landelijk dus dan gaat het verschuiven van eenheid wat makkelijker denk ik zo.. (dat is een aanname natuurlijk..)
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.