Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 136284 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #460 Gepost op: 10 mei 2019, 01:43:45
En dacht ergens gelezen te hebben dat je OV kosten achteraf declareert en daardoor eerst zelf voorschiet!

Klopt, alle reiskosten worden een maand later op je rekening gestort. Ach als je een OV abbo hebt, kost het je 1x voorschieten daarna krijg je het gewoon iedere maand


*Als je het optijd indient natuurlijk  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #461 Gepost op: 10 mei 2019, 08:02:20
Thnx voor de reacties!

Ik heb zelf een abbo (altijd vrij reizen) a 347 per maand.

Als ik reiskosten krijg a 0,18 per km dan zou ik totaal per maand (op basis van 5 werkdagen) ongeveer 390 euro krijgen.

Is het een optie dat gewoon mijn abbo vergoed wordt? Dat is uiteindelijk voor de politie voordeliger, waarom zou ik 390 euro krijgen als ik niet meer dan 347 betaal.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #462 Gepost op: 10 mei 2019, 09:18:39
Het slechte is dat je dit indd zelf moet doen en dan ook nog eens voor woon-werk verkeer en appart voor dienstreizen.
En je uren moet je ook zelf doen. Nu klopt het tijdens academie (meestal)wel. Maar elke afwijkende tijd moet je zelf invoeren
Tijdens je academie periode dien je altijd gewoon op 'akkoord' te klikken (ook al ben je een dag vrij of werk je maar de helft) anders wordt de planning lijp (ivm de lange termijn op je jaarwerkplan). In je praktijkperiodes moet je inderdaad de daadwerkelijk gewerkte uren invoeren.


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #463 Gepost op: 10 mei 2019, 12:18:17
Max is idd 240km per dag. OV Kosten worden volledig terugbetaald overigens

Dit is top! Thanks. Dan ga ik er straks nog op verdienen ook, die kilometervergoeding.


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #464 Gepost op: 10 mei 2019, 12:45:42
Dit is top! Thanks. Dan ga ik er straks nog op verdienen ook, die kilometervergoeding.
Vergeet de onkosten aan je auto niet :)


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #465 Gepost op: 10 mei 2019, 15:02:39
Hehe nee uiteraard :-).


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #466 Gepost op: 10 mei 2019, 22:20:48
Vandaag trouwens mn uniform mogen ophalen  e050

Softshell jas, winterjas, en nog wat kleine dingen worden nog nageleverd over een aantal weken.

Nog maar 10dagen  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #467 Gepost op: 11 mei 2019, 18:50:43
Ovrigens doen sommige collega's het gewoon in 1x aan het eind van de maand. Kleine sidenote daarin is wel dat je goed moet weten welke dagen je er wel/niet was. Als je het niet goed declareert kan je opt matje geroepen worden. Dus kleine tip, doe het lekker iedere dag aant einde van de dag, kost je 1 minuut..

De meeste collega's doen het 1 keer in de maand. Even in BVCM geregistreerde uren terug kijken en dan de rechter kolom volgen. Zeker als je met twee schermen werkt klik je in een minuut je declaratie in elkaar :).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Hg1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
Reactie #468 Gepost op: 11 mei 2019, 22:47:32
Is er iemand die iets meer kan vertellen over de blauwe maand?

Hoor er veel over, maar eigenlijk weinig over wat het inhoud!  ::)


Ivey

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #469 Gepost op: 12 mei 2019, 06:40:00
Is er iemand die iets meer kan vertellen over de blauwe maand?

Hoor er veel over, maar eigenlijk weinig over wat het inhoud!  ::)

Wat ik weet is dat de laatste 4 weken van het eerste tertiel je in die tijd kennis gaat maken met je eenheid. Je loopt met alle onderdelen een dag mee. Je leert je begeleiders kennen, de stad, eenheid. En dat wat de politie te bieden heeft. (Dag met wijkagent, arrestantencomplex, 3de man op de wagen met de nood, VVC, etc)

Je eerst x echt in t blauw op straat