Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 65040 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ivey

• Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • aspirant Midden Nederland
Reactie #510 Gepost op: 16 mei 2019, 13:30:32
Ik mag niet terug naar Apeldoorn om te ruilen, moet het via een politiebureau doen. Dat wordt de eerste weken geen uitrusting voor mij.

Heeft iemand het telefoonnummer van HR? Wellicht kunnen zij wat betekenen voor mij, ik ben niet thuis en heb geen papieren bij de hand.

Oh bijzonder! ik mag gewoon op de academie inleveren. Had een vrije keuze. Of academie of een inleverpunt (voor mij niet  in mijn woonplaats)

rebels

• Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
Reactie #511 Gepost op: 16 mei 2019, 15:01:45
Beste mensen,

Nog een paar dagen en het is zover. Op wat kleding en HR vragen na ben ik er klaar voor en volgens mij iedereen uit dit topic.
Ik wens jullie dan ook allemaal een gezonde en prachtige start van een dynamische loopbaan en een evenzo mooi perspectief binnen de politie. Wie weet komen we elkaar, hier of op straat, nog tegen. Zo nu en dan kom ik hier polsen om te delen/verdiepen.

Heel veel succes iedereen!

Ivey

• Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #512 Gepost op: 16 mei 2019, 17:30:15
Beste mensen,

Nog een paar dagen en het is zover. Op wat kleding en HR vragen na ben ik er klaar voor en volgens mij iedereen uit dit topic.
Ik wens jullie dan ook allemaal een gezonde en prachtige start van een dynamische loopbaan en een evenzo mooi perspectief binnen de politie. Wie weet komen we elkaar, hier of op straat, nog tegen. Zo nu en dan kom ik hier polsen om te delen/verdiepen.

Heel veel succes iedereen!

Super bedankt! Ik ben op wat kleding na er ook klaar voor, vandaag laatste werkdag gehad bij mijn vorige/huidige...euh...nu ja andere job. Kijk er naar uit!

Ik wens ook iedereen een supergeweldig leuke start en tot snel!

Oscar-01

• Aspirant agent
  • Forum gebruiker
Reactie #513 Gepost op: 16 mei 2019, 20:42:51
Volgens mij je hele uitrusting.. kan in delen las ik hier in de topic ergens.. we gaan t maandag vast horen!

Zo zin in☆
Je hele uitrusting gaat niet passen. De lockers zijn niet heel ruim.
Ik had altijd een reserveset uniformkleding erin liggen. Kan voorkomen dat je in je uniform sport of dat het vies/nat word. Dat je dan even schone kleding kan aandoen is fijn.
1jas
Douchespullen
Verder trainingspak en sportkleding zowel van politie als privé lag erin en dan de schoenen.

Hg1987

• Forum gebruiker
Reactie #514 Gepost op: 16 mei 2019, 22:23:02
Wie heeft trouwens de groene letters Politie op zijn ondershirts staan? Bij mij staat het er niet op... maatje van me heeft dat wel.

Op 2 winter delen wel, 1 niet en op de zomer editie helemaal niet en weer wel op de rand van de broek...

T_MO

• Forum gebruiker
  • Aspirant agent Midden-Nederland 1921
Reactie #515 Gepost op: 16 mei 2019, 22:59:22
Op 2 winter delen wel, 1 niet en op de zomer editie helemaal niet en weer wel op de rand van de broek...
Ah oke, ligt aan de levering dan denk ik...

Ivey

• Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #516 Gepost op: 19 mei 2019, 07:17:10
Een hele fijne start morgen voor iedereen!

098uo

Theunvandijk

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #517 Gepost op: 19 mei 2019, 20:35:46
Hoi allemaal

Zie nu dit forum pas. Ik ga morgen ook beginnen in Apeldoorn. Klopt het dat we morgen op het hoofdbureau moeten zijn en niet op de academie?

Hg1987

• Forum gebruiker
Reactie #518 Gepost op: 19 mei 2019, 20:38:59
Hoi allemaal

Zie nu dit forum pas. Ik ga morgen ook beginnen in Apeldoorn. Klopt het dat we morgen op het hoofdbureau moeten zijn en niet op de academie?

Ik weet niet wat je met het hoofdbureau bedoeld, maar ik heb een uitnodiging voor Leusden gekregen!

Heel veel succes en plezier iedereen, eindelijk is het zover!  098uo

Kroon12

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #519 Gepost op: 19 mei 2019, 20:40:40
Hoi allemaal

Dat ligt er net aan waar je staat denk ik!

Als het goed is heb je 2 mails gekregen met adressen en waar je hoelaat moet zijn, misschien even terug zoeken en hoop dat je het vind!

Succes morgen  098uo