Sollicitanten agent start mei 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent start mei 2019  (gelezen 62723 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Theunvandijk

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #520 Gepost op: 19 mei 2019, 20:41:24
Ja dan zit jij bij Midden Nederland denk ik?  Ik zit bij Oost Nederland.. De locatie waar ik uitgenodigd ben is het hoofdbureau in Apeldoorn..  Morgen hoeven we dus nog niet alle kleding etc.. mee te nemen?

Oscar-01

• Aspirant agent
  • Forum gebruiker
Reactie #521 Gepost op: 19 mei 2019, 20:45:24
Ja dan zit jij bij Midden Nederland denk ik?  Ik zit bij Oost Nederland.. De locatie waar ik uitgenodigd ben is het hoofdbureau in Apeldoorn..  Morgen hoeven we dus nog niet alle kleding etc.. mee te nemen?

Kijk even in je mail wat je mee moet nemen. Ik had begin van het jaar ook de 1e dag in Leusden. Dat was in burger en vooral veel belangrijke info over je opleiding en eenheid

Hg1987

• Forum gebruiker
Reactie #522 Gepost op: 19 mei 2019, 20:50:15

Klopt inderdaad, maar je hebt toch wel mails gehad met alle informatie?
Ik zou dat even goed doornemen, voordat je iets overneemt van een andere eenheid en je de fout in gaat  :-\

Theunvandijk

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #523 Gepost op: 19 mei 2019, 20:58:21
Klopt inderdaad, maar je hebt toch wel mails gehad met alle informatie?
Ik zou dat even goed doornemen, voordat je iets overneemt van een andere eenheid en je de fout in gaat  :-\

Ja die heb ik gehad.. Alleen ik was in de veronderstelling dat morgen de academie  zou beginnen, maar dat is dus dinsdag.. Maar het is mij ondertussen helemaal helder! Dank voor jullie reacties!  En heel veel succes allemaal de komende tijd!