Profesioneel Fit ProFit

Auteur Topic: Profesioneel Fit ProFit  (gelezen 7506 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Batuu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #30 Gepost op: 7 maart 2019, 10:12:29
Weet iemand toevallig of je bij de sit ups je voeten ergens onder mag klemmen ?


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #31 Gepost op: 7 maart 2019, 12:44:09
Weet iemand toevallig of je bij de sit ups je voeten ergens onder mag klemmen ?

Nee dat mag niet.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,932
  • And as always, have nice day!
Reactie #32 Gepost op: 7 maart 2019, 14:04:25
Tip: zet de zolen van je voeten tegen elkaar, dan kan je die kracht gebruiken om jezelf omhoog te bewegen
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #33 Gepost op: 7 maart 2019, 14:38:41
Tip: zet de zolen van je voeten tegen elkaar, dan kan je die kracht gebruiken om jezelf omhoog te bewegen
Goeie tip!


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #34 Gepost op: 7 maart 2019, 14:41:32
Hi mensen .. ik had deze link van het YT filmpje Professioneel Fit al in een ander topic gepost(Tips & Tricks), maar geloof dat ie hier beter tot z'n recht komt. Een inkijkje in de test. Succes allen!



Thanks, Rebels


Batuu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #35 Gepost op: 7 maart 2019, 21:19:21
Tip: zet de zolen van je voeten tegen elkaar, dan kan je die kracht gebruiken om jezelf omhoog te bewegen

Bedankt voor je tip! Eigenlijk gaat alles mij wel goed af roeien, push ups, pull ups etc. Alleen lukken sit ups mij niet zo goed als mijn voeten niet worden tegen gehouden.


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #36 Gepost op: 7 maart 2019, 22:23:59
Bedankt voor je tip! Eigenlijk gaat alles mij wel goed af roeien, push ups, pull ups etc. Alleen lukken sit ups mij niet zo goed als mijn voeten niet worden tegen gehouden.

Misschien lukt het beter als je ook je onderrug traint en heup flexors stretcht