Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 129775 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #130 Gepost op: 4 juni 2019, 19:15:39
Nu inmiddels ook het salarisvoorstel en de arbeidsvoorwaarden ontvangen!

Valt niet tegen maar ook niet mee, je moet er wel wat voor over hebben. Zeker bij de eerste 8 maanden waarbij je geen onregelmatigheidstoeslag ontvangt.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #131 Gepost op: 4 juni 2019, 20:01:47
Nu inmiddels ook het salarisvoorstel en de arbeidsvoorwaarden ontvangen!

Valt niet tegen maar ook niet mee, je moet er wel wat voor over hebben. Zeker bij de eerste 8 maanden waarbij je geen onregelmatigheidstoeslag ontvangt.

Zelfde geldt voor mij... Heb nu weken van 55-60 uur, aangezien ik ‘straks’ geen overuren meer heb ga ik flink achteruit. Maar ik zie het als investering in de toekomst. Daarbij wil ik ook niet bij de politie om rijk te worden :D

Heb deze week BGO gesprek, kan het selectietraject eindelijk worden afgerond :)
Midden Nederland


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #132 Gepost op: 4 juni 2019, 20:05:15
Zelfde geldt voor mij... Heb nu weken van 55-60 uur, aangezien ik ‘straks’ geen overuren meer heb ga ik flink achteruit. Maar ik zie het als investering in de toekomst. Daarbij wil ik ook niet bij de politie om rijk te worden :D

Heb deze week BGO gesprek, kan het selectietraject eindelijk worden afgerond :)

Ik heb vandaag ook de intentie tot aanstelling + arbeidsvoorwaarden ontvangen. Ga er niet op vooruit maar ook zeker niet giga op achteruit. Zie het inderdaad ook als een mooie kans en investering voor de toekomst, eindelijk iets doen straks waar m’n hart meer ligt en uitdaging op allerlei vlakken!


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #133 Gepost op: 4 juni 2019, 21:15:52
 Goedenavond allen, ik ben nieuw op dit forum. Ook ik heb gesolliciteerd voor de lichting van oktober. Deel A en B gehad, klm keuring gehad (vorige week daar positief bericht van gehad) ,alle documenten mbt de screening verstuurd. Maar ik heb geen mail gehad mbt salaris of iets anders. Spannend
Hoofdagent eenheid Limburg


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #134 Gepost op: 6 juni 2019, 14:37:01
Goedenavond allen, ik ben nieuw op dit forum. Ook ik heb gesolliciteerd voor de lichting van oktober. Deel A en B gehad, klm keuring gehad (vorige week daar positief bericht van gehad) ,alle documenten mbt de screening verstuurd. Maar ik heb geen mail gehad mbt salaris of iets anders. Spannend

Gefeliciteerd!

De meesten krijgen binnen twee weken na de medische keuring verder bericht over het verloop. Anders moet je er gewoon achteraan bellen en mailen.

Heb ik ook gedaan en ik heb het gevoel dat het hierdoor wel sneller is gegaan.

Succes!


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #135 Gepost op: 6 juni 2019, 15:29:42
Thanks Xellos
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #136 Gepost op: 6 juni 2019, 21:55:03
Gisteren bgo gesprek gehad op het ibt centrum in Leusden. Vanmiddag mail gehad dat de bgo positief is en de eenheid wordt ingelicht hiervan.

Met andere woorden: het is definitief!!! Nog even wachten op het officiële bericht van de eenheid, maar heel blij!
Midden Nederland


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #137 Gepost op: 6 juni 2019, 23:22:29
Gisteren bgo gesprek gehad op het ibt centrum in Leusden. Vanmiddag mail gehad dat de bgo positief is en de eenheid wordt ingelicht hiervan.

Met andere woorden: het is definitief!!! Nog even wachten op het officiële bericht van de eenheid, maar heel blij!

Netjes! Gefeliciteerd.

Hoe heb je het gesprek ervaren? Duurde het echt 3 uur bijvoorbeeld?


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #138 Gepost op: 6 juni 2019, 23:33:29
Netjes! Gefeliciteerd.

Hoe heb je het gesprek ervaren? Duurde het echt 3 uur bijvoorbeeld?

Was een heel prettig gesprek, aardige man. Toen hij mij 3 weken geleden belde voor de afspraak zaten we al te lachen aan de telefoon, en dat was tijdens het gesprek ook. ‘Gewoon’ een gesprek over wie je bent en wie je ouders/broers/zussen zijn, hoe je leven eruit ziet, financiële situatie ed. En een paar hele vreemde en persoonlijke vragen. Maar lekker open en eerlijk zijn over alles is het beste!
Gesprek duurde bij mij net geen 2 uur, maar dat vloog voorbij!
Midden Nederland


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #139 Gepost op: 7 juni 2019, 09:19:52
Was een heel prettig gesprek, aardige man. Toen hij mij 3 weken geleden belde voor de afspraak zaten we al te lachen aan de telefoon, en dat was tijdens het gesprek ook. ‘Gewoon’ een gesprek over wie je bent en wie je ouders/broers/zussen zijn, hoe je leven eruit ziet, financiële situatie ed. En een paar hele vreemde en persoonlijke vragen. Maar lekker open en eerlijk zijn over alles is het beste!
Gesprek duurde bij mij net geen 2 uur, maar dat vloog voorbij!


Goed nieuws man van harte!!