Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 129667 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #150 Gepost op: 20 juni 2019, 17:09:37
Gefeliciteerd man!

Wat betreft het doorschuiven.. dat heeft niet met de screening te maken. Je staat nu "op aanstellen", dat houdt in dat zodra er plek is je wordt aangestelt. Het kan nog steeds dat je verschoven wordt, alleen dan moet je de medische soms opnieuw doen want die is maar 6 maanden geldig.

Het is in ieder geval het wachten waard ;)  998765

Klopt inderdaad, ik was vorig jaar ook helemaal klaar met alle selectieonderdelen. Zou in oktober beginnen, maar omdat de klassen tevol zaten moesten er mensen doorgezet worden naar de volgende lichting

Ik ben toen doorgezet naar de januari lichting, met behoud van alle resultaten. Medische keuring is 6 maanden dus dat kon net.



Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #151 Gepost op: 24 juni 2019, 18:10:28
Yes! Vandaag de mail ontvangen mbt de aanstelling... binnen een aantal dagen ontvang ik het bericht over de inschrijving aan de PA. Wat nog rest is het arbeidsvoorwaarden gesprek.. deze week maar weer bellen..
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #152 Gepost op: 24 juni 2019, 23:22:14
Yes! Vandaag de mail ontvangen mbt de aanstelling... binnen een aantal dagen ontvang ik het bericht over de inschrijving aan de PA. Wat nog rest is het arbeidsvoorwaarden gesprek.. deze week maar weer bellen..

Gefelociteerd!
Je krijgt geen gesprek.
Arbeidsvoorwaarden krijg je per mail, waar je loonvoorstel ook in staat. Als het goed is heb je die mail al gehad, anders zou je de aanstelling niet krijgen
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #153 Gepost op: 25 juni 2019, 00:27:06
Ok, dankjewel Klaas1987 dan moet ik sowieso gaan bellen want die mail heb ik nog niet gehad.
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #154 Gepost op: 25 juni 2019, 01:25:04
Ok, dankjewel Klaas1987 dan moet ik sowieso gaan bellen want die mail heb ik nog niet gehad.

Heb het even nagekeken tussen mn mailtjes.
Het is een mail met titel: intentie tot aanstelling opleiding.

Daar staat het loon wat je gaat krijgen, pdf met arbeidsvoorwaarden en pdf of je de eed of belofte wil afleggen.
Midden Nederland


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #155 Gepost op: 25 juni 2019, 08:44:38
Ik zit officieel in de lichting voor januari 2020 maar het is in dat topic een beetje stil momenteel..

Hoe lang duurde het bij jullie voor de uitnodiging kwam voor de medische keuring?
Ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik deel B succesvol heb afgerond en wil nu, net als ieder ander, graag z.s.m. door. Las in dit topic al wel dat er mensen zijn die op een gegeven moment zelf hebben gebeld maar ik wil niet meteen ongeduldig aan de telefoon gaan hangen  998765.
Ik ga proberen het deze week af te wachten en anders ga ik toch maar even bellen denk ik.


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #156 Gepost op: 25 juni 2019, 11:35:43
Ik zit officieel in de lichting voor januari 2020 maar het is in dat topic een beetje stil momenteel..

Hoe lang duurde het bij jullie voor de uitnodiging kwam voor de medische keuring?
Ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik deel B succesvol heb afgerond en wil nu, net als ieder ander, graag z.s.m. door. Las in dit topic al wel dat er mensen zijn die op een gegeven moment zelf hebben gebeld maar ik wil niet meteen ongeduldig aan de telefoon gaan hangen  998765.
Ik ga proberen het deze week af te wachten en anders ga ik toch maar even bellen denk ik.

Ik had men rapport na deel b binnen op 7 februari, heb 24 mei pas d emedische keuring gehad, duurde dus wel even. Maar tis heel verschillend, ik wacht nu 5 weken later op telefoontje om bgo in te plannen terwijl andere mensen na 2 weken al iets horen.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #157 Gepost op: 25 juni 2019, 11:48:28
Oh man dat is wel lang wachten geweest voor je, en nog steeds dus.
Ik had dan zelf al een keer aan de telefoon gehangen inmiddels  e050

V.w.b. de medische keuring is er ook niet echt een vast recept of wel? Ik kom dit document tegen, zie onderstaande link, maar lees ook over een test op een soort hometrainer om je uithoudingsvermogen te testen. Dat kom ik dan weer niet tegen in dat document. Is het per regio weer verschillend hoe ze dat aanpakken?

 https://www.kombijdepolitie.nl/SiteCollectionDocuments/Checklist-medische-eisen.pdf


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #158 Gepost op: 25 juni 2019, 13:56:40
Ik heb het nog eens nagekeken en deze mail heb ik echt niet gekregen. Overigens geen enkele mail vd lokale eenheid. Ik heb net ook gemaild. Bij bellen neemt niemand op.
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #159 Gepost op: 25 juni 2019, 17:44:29
Oh man dat is wel lang wachten geweest voor je, en nog steeds dus.
Ik had dan zelf al een keer aan de telefoon gehangen inmiddels  e050

V.w.b. de medische keuring is er ook niet echt een vast recept of wel? Ik kom dit document tegen, zie onderstaande link, maar lees ook over een test op een soort hometrainer om je uithoudingsvermogen te testen. Dat kom ik dan weer niet tegen in dat document. Is het per regio weer verschillend hoe ze dat aanpakken?

 https://www.kombijdepolitie.nl/SiteCollectionDocuments/Checklist-medische-eisen.pdf

Ik heb 1 maart het rapport van deel a en b gehad. 2 mei de medische keuring.

Medische keuring moet je naar Schiphol of Hoofddorp.
Is voor elke sollicitant hetzelfde.
Bij mij kwam eerst de gehoortest, ogentest, bloeddruk, hartfilmpje, longentest en daarna nog luisteren naar de longen en een beetje rekken en strekken.

Medische keuring stelt in principe niks voor, mits je gezond bent natuurlijk!
Maand na de medische keuring had ik mn bgo gesprek en kreeg daar de volgende dat uitslag van.

Ik wacht nu op gegevens van inschrijving voor de politieacademie
Midden Nederland