Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128947 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #160 Gepost op: 25 juni 2019, 20:27:08
Heb ook de e-mail gehad met de mededeling dat ik ingepland sta om te beginnen in oktober.

Ik wacht nu ook op verdere informatie m.b.t tot de inschrijving op de academie


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #161 Gepost op: 2 juli 2019, 19:30:20
Vanochtend BGO gesprek gehad en einde middag vernomen dat de uitslag positief is! Nu in afwachting van de allerlaatste stapjes, de definitieve aanstellingsbevestiging, inschrijving academie etc.
Benieuwd hoelang dat ongeveer weer duren kan.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #162 Gepost op: 2 juli 2019, 20:46:36
Vanochtend BGO gesprek gehad en einde middag vernomen dat de uitslag positief is! Nu in afwachting van de allerlaatste stapjes, de definitieve aanstellingsbevestiging, inschrijving academie etc.
Benieuwd hoelang dat ongeveer weer duren kan.

Super, gefeliciteerd!
Ik heb 6 juni uitslag bgo gehad. Morgen is het 2 weken geleden dat ik officiële aanstelling kreeg en zou het enkele dagen duren tot ik bericht zou krijgen van de academie :). Dus ja, t blijft nog steeds wachten elke keer haha.

Maar wel fijn te horen dat het officieel is en dat ik wel voor oktober gepland sta!
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #163 Gepost op: 2 juli 2019, 22:41:14
Vanochtend BGO gesprek gehad en einde middag vernomen dat de uitslag positief is! Nu in afwachting van de allerlaatste stapjes, de definitieve aanstellingsbevestiging, inschrijving academie etc.
Benieuwd hoelang dat ongeveer weer duren kan.

Gefeliciteerd!
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #164 Gepost op: 4 juli 2019, 17:35:34
In het kader van beter laat dan nooit... 1 week na ontvangst van de aanstelling, nu eindelijk de mail met de vraag om de loonstrookjes te mailen. Dit dan maar direct gedaan.
Hoofdagent eenheid Limburg


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #165 Gepost op: 9 juli 2019, 12:10:54
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik het “screening” gesprek gehad, ze gaan nu pas referenten bellen en t kan nog 2 weken duren voordat de uitslag komt. Zijn er meer mensen die dit zo hebben gehad?


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #166 Gepost op: 9 juli 2019, 12:27:21
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik het “screening” gesprek gehad, ze gaan nu pas referenten bellen en t kan nog 2 weken duren voordat de uitslag komt. Zijn er meer mensen die dit zo hebben gehad?

Bij mij werd er gezegd dat het tot max. 2 weken kon duren, maar de onderzoekster gaf wel aan haar best te doen het verslag zsm af te ronden. Mijn referenten moesten ook nog gebeld worden en is ook daadwerkelijk gebeurd. Enkele uren na het gesprek kreeg ik al bericht dat ik positief gescreend was. Denk als er verder geen vraagtekens zijn of dingen over jou die dieper uitgezocht moeten worden, je ook wel snel de uitslag krijgt.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #167 Gepost op: 9 juli 2019, 13:03:05
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik het “screening” gesprek gehad, ze gaan nu pas referenten bellen en t kan nog 2 weken duren voordat de uitslag komt. Zijn er meer mensen die dit zo hebben gehad?

Bij mij hadden ze al gebeld met een referentie voor het gesprek. Ik had de dag erna al schrijven dat de screening positief was afgesloten.

Succes
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #168 Gepost op: 9 juli 2019, 13:28:15
Vanmorgen even gebeld met recruitment. 3 weken geleden een mail gehad met de officiële aanstelling en daar stond in dat de academie binnen enkele dagen contact zou opnemen.
Tot op heden niets gehoord, dus maar even een belletje eraan gewaagd.
Het kwam erop neer dat ik erg vroeg was met de afsluiting van de selectie en dat het een automatische mail was.
Een maand voor aanvang van de opleiding krijg ik meer info. Dus voor degenen die ook zitten te wachten: het klopt haha.

Startdatum van 7 oktober 2019 is voor mij wel bevestigd.


Hallo allemaal,

Zojuist heb ik het “screening” gesprek gehad, ze gaan nu pas referenten bellen en t kan nog 2 weken duren voordat de uitslag komt. Zijn er meer mensen die dit zo hebben gehad?

Bij mij zijn er geen referenten gebeld, het gesprek was al overtuigend genoeg schijnbaar. Ik kreeg de dag na mijn gesprek al een e-mail met: BGO lang OK
Midden Nederland


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #169 Gepost op: 9 juli 2019, 15:02:15
Bedankt voor jullie reacties! Nu nog even wachten:)