Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 130810 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #210 Gepost op: 3 augustus 2019, 11:16:18
Vandaag heb ik wat minder nieuws gekregen. Zelf woon ik in Friesland en heb gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. De opleidingslocatie voor deze eenheid was Drachten (Friesland) maar vandaag te horen gekregen dat het toch Amsterdam wordt. Dit is voor mij 1:20 u rijden (zonder files) en dan zit je daar ook nog met parkeerproblemen en druktes etc. Ik zit nu helaas wel in twijfel of ik dit 2,5 jaar wil. Mensen die tips hebben omtrent parkeren bij de PA etc. hoor ik dat graag.

Je zit afwisselend op de academie of in de eenheid. Je zal dus niet de gehele 2,5 jaar naar de academie moeten reizen. Dit zal iets meer dan de helft zijn.

Parkeren op de PA Amsterdam is een groot probleem. Vanuit Friesland is het OV ook geen optie. Je zou kunnen overwegen een motor aan te schaffen. Die kunnen namelijk wel altijd geparkeerd worden bij de PA. En anders op zoek naar een verblijfsadres in de buurt. Het is even afzien maar weet dat je het voor een goed doel doet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #211 Gepost op: 4 augustus 2019, 06:31:24
Bedankt voor jullie reacties! Zit idd te denken om 2 nachten te blijven overnachten ergens, woensdag is er een vragenmoment richting de eenheid, zou mooi zijn als er nog iemand uit friesland is. Echt jammer van die parkeerproblemen daar.


MS_1986

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #212 Gepost op: 4 augustus 2019, 10:20:14
Goedemorgen,

Morgen heb ik mijn BGO gesprek en voor de rest alles al ingevuld en opgestuurd. Hoop dat het einde nu in zicht is en dat de opleidingsplekken voor 7 oktober nog niet allemaal vergeven zijn voor eenheid midden Nederland.
Heb gehoord en gelezen dat dit gesprek heel divers is en alle kanten op kan gaan, dus ben best zenuwachtig voor wat me te wachten staat! Heb geen rare dingen gedaan of meegemaakt in het verleden, dus alles zal wel loslopen gok ik!
Geen idee wat me hierna nog te wachten staat. Wat zijn jullie ervaringen na het bgo gesprek?


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #213 Gepost op: 4 augustus 2019, 10:55:13
Goedemorgen,

Morgen heb ik mijn BGO gesprek en voor de rest alles al ingevuld en opgestuurd. Hoop dat het einde nu in zicht is en dat de opleidingsplekken voor 7 oktober nog niet allemaal vergeven zijn voor eenheid midden Nederland.
Heb gehoord en gelezen dat dit gesprek heel divers is en alle kanten op kan gaan, dus ben best zenuwachtig voor wat me te wachten staat! Heb geen rare dingen gedaan of meegemaakt in het verleden, dus alles zal wel loslopen gok ik!
Geen idee wat me hierna nog te wachten staat. Wat zijn jullie ervaringen na het bgo gesprek?

Ik zit ook in de lichting voor midden Nederland. Begin wel ik oktober dit jaar, maar heb mn bgo al op 6 juni afgerond.

Gesprek was best ‘gezellig’. Bakkie koffie erbij en lekker over jezelf praten.
Stelt niks voor, geef gewoon eerlijk antwoord op alles (ja, er zitten vreemde vragen bij 😄) en hou geen dingen achter.
Midden Nederland


MS_1986

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #214 Gepost op: 4 augustus 2019, 11:36:38
Ik zit ook in de lichting voor midden Nederland. Begin wel ik oktober dit jaar, maar heb mn bgo al op 6 juni afgerond.

Gesprek was best ‘gezellig’. Bakkie koffie erbij en lekker over jezelf praten.
Stelt niks voor, geef gewoon eerlijk antwoord op alles (ja, er zitten vreemde vragen bij 😄) en hou geen dingen achter.

Netjes man, gefeliciteerd! Hopelijk tot dan! Weet je al waar je zit? A'dam of a'doorn?
Hoorde inderdaad dat de vragen soms nogal bijzonder kunnen zijn ja, maar maak me daarover geen zorgen. Heb niks te verbergen of iets in die geest! Enige spannende is dat ik wel echt graag 7 oktober wil beginnen!
Hoe lang duurde het na je bgo dat je hoorde dat je screening klaar was? En is het daarna ook klaar? Moet voor eind augustus mn baan wel op gaan zeggen namelijk.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #215 Gepost op: 4 augustus 2019, 12:13:34
Netjes man, gefeliciteerd! Hopelijk tot dan! Weet je al waar je zit? A'dam of a'doorn?
Hoorde inderdaad dat de vragen soms nogal bijzonder kunnen zijn ja, maar maak me daarover geen zorgen. Heb niks te verbergen of iets in die geest! Enige spannende is dat ik wel echt graag 7 oktober wil beginnen!
Hoe lang duurde het na je bgo dat je hoorde dat je screening klaar was? En is het daarna ook klaar? Moet voor eind augustus mn baan wel op gaan zeggen namelijk.

Jij ook gefeliciteerd tot zover!
Ik kom in Apeldoorn, praktijkplaats heb ik ook al gehoord.

Lekker open gesprek houden, net of je met iemand in de kroeg zit zeg maar :)
Iets meer vertellen dan wat hij of zij vraagt wordt ook wel op prijs gesteld ivm je eerlijkheid.

De uitslag van mijn bgo kwam al de dag na het gesprek, dus heel snel!
Daarna is het in principe klaar, het enige is dat je nog voor de opleiding moet doen is dan nog dat je naar Apeldoorn moet om je uniform te passen.

Succes morgen iig!
Midden Nederland


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #216 Gepost op: 5 augustus 2019, 20:54:22
Vandaag heb ik wat minder nieuws gekregen. Zelf woon ik in Friesland en heb gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. De opleidingslocatie voor deze eenheid was Drachten (Friesland) maar vandaag te horen gekregen dat het toch Amsterdam wordt. Dit is voor mij 1:20 u rijden (zonder files) en dan zit je daar ook nog met parkeerproblemen en druktes etc. Ik zit nu helaas wel in twijfel of ik dit 2,5 jaar wil. Mensen die tips hebben omtrent parkeren bij de PA etc. hoor ik dat graag.

Stuur me even een PB! Ik zit ook in Amsterdam en er is helemaal geen parkeerprobleem!  Ik ga iedere dag met de auto en er zijn meerdere uit die regio die ook met de auto komen. Ik kan je wat tips geven waar je (gratis) kunt parkeren!
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #217 Gepost op: 8 augustus 2019, 19:41:45
Stuur me even een PB! Ik zit ook in Amsterdam en er is helemaal geen parkeerprobleem!  Ik ga iedere dag met de auto en er zijn meerdere uit die regio die ook met de auto komen. Ik kan je wat tips geven waar je (gratis) kunt parkeren!
toen ik er nog op zat was er wel een (klein) parkeerprobleem. Straat (en omliggende..) was om 7:45 VOL en er waren geluiden mbt invoeren betaald parkeren in de straat.

Wat is er veranderd ?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #218 Gepost op: 8 augustus 2019, 21:37:36
Voor alle aspiranten die officieel zijn aangesteld voor de eenheid midden Nederland en de opleiding oktober 2019 gaan volgen in Apeldoorn:

Ik heb een groepsapp (nou ja, met zn drieën nu😄) aangemaakt. Mocht je ook in de groepsapp willen, stuur me even een bericht!
Grote kans dat we namelijk bij elkaar in de klas komen. Het is dan wel handig om met elkaar div informatie te kunnen delen.
Midden Nederland


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #219 Gepost op: 9 augustus 2019, 16:31:39
Voor alle aspiranten die officieel zijn aangesteld voor de eenheid midden Nederland en de opleiding oktober 2019 gaan volgen in Apeldoorn:

Ik heb een groepsapp (nou ja, met zn drieën nu😄) aangemaakt. Mocht je ook in de groepsapp willen, stuur me even een bericht!
Grote kans dat we namelijk bij elkaar in de klas komen. Het is dan wel handig om met elkaar div informatie te kunnen delen.

In mijn lichting zijn er 75 gestart, dat wordt een leuke groepsapp  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.