Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128954 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #230 Gepost op: 10 augustus 2019, 18:29:04
Succes allen met het ophalen van de kleding!

Nog even een kleine tip waar veel mensen tegen aan gelopen zijn: Kijk of de kleding écht goed zit! Ook bij mij in het tertiel zijn er vele die toch grotere schoenen, broeken, polo's en dergelijke nodig hadden.. Dus probeer echt je tijd te nemen en laat je niet "meeslepen" door de snelheid en expertise van de collega's die daar werken.

Maar geniet er ook vooral van :')

Indd en voordat je dan je goede maat hebt, kan er zomaar een paar maanden overheen gaan.


NielsNap

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #231 Gepost op: 16 augustus 2019, 12:41:41
Hoi allemaal

Ik zit in mijn selectie voor Januari, alleen belde de recruiter of ik in Oktober kon starten!
heb selectie a en b gehaald. ze proberen met spoed de andere dingen te regelen om Oktober te halen!
Keep you updated 8)
Voor iedereen die alles gehaald heeft gefeliciteerd 098uo


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #232 Gepost op: 16 augustus 2019, 12:55:28
Hoi allemaal

Ik zit in mijn selectie voor Januari, alleen belde de recruiter of ik in Oktober kon starten!
heb selectie a en b gehaald. ze proberen met spoed de andere dingen te regelen om Oktober te halen!
Keep you updated 8)
Voor iedereen die alles gehaald heeft gefeliciteerd 098uo

Gefeliciteerd! Dat is nog eens goed nieuws dan..Spannend , voor welke regio/eenheid ga je?
Hoofdagent eenheid Limburg


NielsNap

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #233 Gepost op: 16 augustus 2019, 13:20:23
Gefeliciteerd! Dat is nog eens goed nieuws dan..Spannend , voor welke regio/eenheid ga je?

Thanks
Midden Nederland!


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #234 Gepost op: 21 augustus 2019, 23:52:16
Hoi allemaal

Ik zit in mijn selectie voor Januari, alleen belde de recruiter of ik in Oktober kon starten!
heb selectie a en b gehaald. ze proberen met spoed de andere dingen te regelen om Oktober te halen!
Keep you updated 8)
Voor iedereen die alles gehaald heeft gefeliciteerd 098uo

Zelfde is mij overkomen, ben overal doorheen. Alleen moet kijken of me dat nog gaat lukken bij mn huidige functie, qua opzegtermijn.

Is er bekend bij een van jullie waar deze opleiding zal starten voor MNL? Is het al Leusden of nog A'doorn of A'dam?


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #235 Gepost op: 22 augustus 2019, 02:21:38
Is er bekend bij een van jullie waar deze opleiding zal starten voor MNL? Is het al Leusden of nog A'doorn of A'dam?

Apeldoorn! Leusden start pas met de lichting van Januari 2020
Midden Nederland


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #236 Gepost op: 22 augustus 2019, 11:30:49
Ik zit in mijn selectie voor Januari, alleen belde de recruiter of ik in Oktober kon starten!

Dat zijn de betere berichten! Dan mogen ze mij ook wel bellen voor oktober i.p.v. januari :P
Zit nog te wachten op de medische keuring en screening.


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #237 Gepost op: 22 augustus 2019, 11:55:45
Iemand al bij de “kledingwinkel” geweest? 😁 Ik had vorige week nog even naar de eenheid gebeld om te informeren hierover. Ze zeiden dat er nu nog een paar kandidaten bezig zijn met de laatste stapjes en iedereen dan een (personeels)nummertje toegewezen krijgt, waarna er kleding gepast mag worden. Eerder kan/mag ook niet..?
Hoop halverwege september de spulletjes in huis te hebben, dit ivm vakantie voor de startdatum.  


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #238 Gepost op: 22 augustus 2019, 12:31:59
Iemand al bij de “kledingwinkel” geweest?  Ik had vorige week nog even naar de eenheid gebeld om te informeren hierover. Ze zeiden dat er nu nog een paar kandidaten bezig zijn met de laatste stapjes en iedereen dan een (personeels)nummertje toegewezen krijgt, waarna er kleding gepast mag worden. Eerder kan/mag ook niet..?
Hoop halverwege september de spulletjes in huis te hebben, dit ivm vakantie voor de startdatum.

Ik ben er geweest vorige week en heb alles compleet behalve twee winterbroeken en tactische zaklamp. Twee grote dozen vol plus een grote tas.

Nadat ik de mail kreeg kon ik een dag later een afspraak inplannen bij hun in Apeldoorn. Toevallig ben ik af en toe op een doordeweekse dag vrij dus kon ik snel terecht


L88

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #239 Gepost op: 23 augustus 2019, 08:13:44
Zijn er ook mensen die in Oktober starten op de opleiding in Rotterdam?