Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128900 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #240 Gepost op: 27 augustus 2019, 15:07:30
Vandaag eindelijk de mail ontvangen mbt het ophalen van het uniform.. morgen kan ik bellen naar de "kleding winkel" 😀  can 't wait !!

Aangezien ik vrijdag mijn laatste werkdag heb hoop ik snel te kunnen gaan passen..

Ik had ergens gelezen dat je de keuze hebt uit 2 verschillende merk schoenen... iemand tips?
Hoofdagent eenheid Limburg


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #241 Gepost op: 27 augustus 2019, 15:39:31
Vandaag eindelijk de mail ontvangen mbt het ophalen van het uniform.. morgen kan ik bellen naar de "kleding winkel" 😀  can 't wait !!

Aangezien ik vrijdag mijn laatste werkdag heb hoop ik snel te kunnen gaan passen..

Ik had ergens gelezen dat je de keuze hebt uit 2 verschillende merk schoenen... iemand tips?

Is echt persoonlijke voorkeur. Ik heb ze beide. maar als ik in mijn klas kijk gaat de  voorkeur naar de Haix. Al hebben sommige 2x de meindl genomen.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #242 Gepost op: 27 augustus 2019, 15:49:02
Is echt persoonlijke voorkeur. Ik heb ze beide. maar als ik in mijn klas kijk gaat de  voorkeur naar de Haix. Al hebben sommige 2x de meindl genomen.

Thanks..
Hoofdagent eenheid Limburg


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #243 Gepost op: 27 augustus 2019, 15:51:02
Krijg je wel genoeg de tijd om te passen?

Lees op meerdere forums dat ze geen tijd hebben..
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #244 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:08:10
Vandaag eindelijk de mail ontvangen mbt het ophalen van het uniform.. morgen kan ik bellen naar de "kleding winkel" 😀  can 't wait !!

Aangezien ik vrijdag mijn laatste werkdag heb hoop ik snel te kunnen gaan passen..

Ik had ergens gelezen dat je de keuze hebt uit 2 verschillende merk schoenen... iemand tips?

Kijk, dat is mooi! Ik mag volgende week dinsdag.
Tip: bel morgen gelijk als ze ‘open’ zijn. Kan je redelijk snel terecht. Ik belde later op de ochtend en t werd toen 3,5 week wachten
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #245 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:53:26
Kijk, dat is mooi! Ik mag volgende week dinsdag.
Tip: bel morgen gelijk als ze ‘open’ zijn. Kan je redelijk snel terecht. Ik belde later op de ochtend en t werd toen 3,5 week wachten

Thanx voor de tip!
Straks als ik het uniform aan heb is het pas echt echt! 😀
Hoofdagent eenheid Limburg


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #246 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:55:47
Is echt persoonlijke voorkeur. Ik heb ze beide. maar als ik in mijn klas kijk gaat de  voorkeur naar de Haix. Al hebben sommige 2x de meindl genomen.

Geinig! Bij ons zijn het juist  de Meindl´s die winnen qua populariteit.

Ik heb 2x de Meindl genomen omdat deze veel lekkerder zitten aan mijn voeten. De HAIX knelde bij mij een beetje..
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #247 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:57:10
Krijg je wel genoeg de tijd om te passen?

Lees op meerdere forums dat ze geen tijd hebben..

Mijn ervaring met het passen is dat er wel tijd is. Alleen dat het voor hen ook doorwerken is. Neem vooral zelf de tijd om even goed te passen en jezelf af te vragen of het goed zit. Alhoewel ik dat ook lastig vond omdat je toch een licht euforisch gevoel hebt als je alles aan hebt en helemaal bent omgehangen  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #248 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:58:24
Vandaag eindelijk de mail ontvangen mbt het ophalen van het uniform.. morgen kan ik bellen naar de "kleding winkel" 😀  can 't wait !!

Aangezien ik vrijdag mijn laatste werkdag heb hoop ik snel te kunnen gaan passen..

Ik had ergens gelezen dat je de keuze hebt uit 2 verschillende merk schoenen... iemand tips?

Haix! stuk lichter, en nooit veters strikken ;)


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #249 Gepost op: 27 augustus 2019, 20:36:41
Haix! stuk lichter, en nooit veters strikken ;)

Thanks.. ik zal het gaan merken!
Hoofdagent eenheid Limburg