Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128952 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #260 Gepost op: 3 september 2019, 14:21:18
Zijn er ook mensen, die net als ik, nog geen uitnodiging hebben ontvangen om kleding te komen passen?

Ik zit in hetzelfde schuitje..
3 weken geleden gebeld om te informeren hoe/wat, werd toen gezegd dat ze nog bezig waren iedereen een “nummer” toe te wijzen. Gisteren toch maar weer een mailtje gestuurd, nog geen reactie. Morgen maar weer even bellen denk ik. Bij welke eenheid ga jij??


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #261 Gepost op: 3 september 2019, 14:24:58
Ik zit in hetzelfde schuitje..
3 weken geleden gebeld om te informeren hoe/wat, werd toen gezegd dat ze nog bezig waren iedereen een “nummer” toe te wijzen. Gisteren toch maar weer een mailtje gestuurd, nog geen reactie. Morgen maar weer even bellen denk ik. Bij welke eenheid ga jij??

Eenheid Amsterdam. Ik heb inderdaad ook al meermaals navraag gedaan, tijd tikt  ;D! Laten we elkaar op de hoogte houden als we meer weten.


Sander1989

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #262 Gepost op: 3 september 2019, 15:27:30
Ik heb qua kleding ook e.d. ook nog niets gehoord. Heb gebeld en weer 't zelfde antwoord als altijd; er wordt vanzelf contact opgenomen, het kan even duren. Ik zit regio Oost Nederland


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #263 Gepost op: 4 september 2019, 19:43:36
Inmiddels de uitnodiging voor de eerste dag van de opleiding van de eenheid midden Nederland gehad.
Met 70 collega’s bij een obt centrum een kennismakingsdag.

Datum en locatie van de beëdiging ook bekend.

Aftellen maar!
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #264 Gepost op: 4 september 2019, 19:57:50
Inmiddels de uitnodiging voor de eerste dag van de opleiding van de eenheid midden Nederland gehad.
Met 70 collega’s bij een obt centrum een kennismakingsdag.

Datum en locatie van de beëdiging ook bekend.

Aftellen maar!

Goed nieuws!  098uo

Gehele uitrusting meegekregen?
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #265 Gepost op: 4 september 2019, 20:20:39
Goed nieuws!  098uo

Gehele uitrusting meegekregen?

Mis alleen de winterjas en de winterbroeken. Schitterende zwembroek heb ik ook gehad!
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #266 Gepost op: 4 september 2019, 21:01:00
Mis alleen de winterjas en de winterbroeken. Schitterende zwembroek heb ik ook gehad!

😂
Hoofdagent eenheid Limburg


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #267 Gepost op: 5 september 2019, 09:03:54
Weer even een update m.b.t kleding&uitrusting:

Net een belletje gepleegd naar mijn eenheid, werd mij verteld dat er een voorlopige datum ligt, namelijk 3/4 oktober te Rotterdam (dus geen Apeldoorn). De data is nog wel onder voorbehoud, definitieve e-mail zou nog volgen gaven ze aan.  
Volgens mij geldt dit overigens puur voor de eenheden Den Haag/Rotterdam, maar weet ik niet zeker.

Hoop er vanuit te kunnen gaan dat alle wachtenden binnen 1 a 2 weken meer weten. Ook gelet op de tekst uit de laatste mail van de academie:  “Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten“.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #268 Gepost op: 5 september 2019, 11:15:15
Weer even een update m.b.t kleding&uitrusting:

Net een belletje gepleegd naar mijn eenheid, werd mij verteld dat er een voorlopige datum ligt, namelijk 3/4 oktober te Rotterdam (dus geen Apeldoorn). De data is nog wel onder voorbehoud, definitieve e-mail zou nog volgen gaven ze aan.  
Volgens mij geldt dit overigens puur voor de eenheden Den Haag/Rotterdam, maar weet ik niet zeker.

Hoop er vanuit te kunnen gaan dat alle wachtenden binnen 1 a 2 weken meer weten. Ook gelet op de tekst uit de laatste mail van de academie:  “Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten“.

 het is alleen maar wachten en wachten.

Ik heb ook gemerkt dat geen enkele selectie procedure hetzelfde verloopt. Sommigen hebben al bericht gehad mbt de eerste dag en de beëdiging. Tevens weten enkele al waar in welk basis team ze terecht komen. Ikzelf heb dan wel de uitrusting thuis maar voor de rest tast ik nog in het duister  998765
Hoofdagent eenheid Limburg


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #269 Gepost op: 5 september 2019, 11:34:31
het is alleen maar wachten en wachten.

Ik heb ook gemerkt dat geen enkele selectie procedure hetzelfde verloopt. Sommigen hebben al bericht gehad mbt de eerste dag en de beëdiging. Tevens weten enkele al waar in welk basis team ze terecht komen. Ikzelf heb dan wel de uitrusting thuis maar voor de rest tast ik nog in het duister  998765

De aanpak en volgordes in het hele proces zijn inderdaad niet bepaald eenlijnig te noemen.
Zo verschillend ook per regio/eenheid.

Ik ga volgende week vrijdag op vakantie tot begin oktober. Het zal uiteindelijk allemaal wel loslopen, maar toch wat onrustig zo... Jij ging ook nog weg toch?