Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128890 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #310 Gepost op: 28 september 2019, 13:46:09
Het is bijna zo ver  098uo ;D

Laatste werkdag vandaag en dan een weekje vrij voor het gaat beginnen.
Kleding en boeken in huis so let's go!


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #311 Gepost op: 29 september 2019, 14:01:31
Weet iemand van jullie of de mogelijkheid er is nog iets van de kleding om te ruilen? Ik heb het idee dat mijn polo wel een maatje kleiner kan.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #312 Gepost op: 29 september 2019, 14:18:35
Weet iemand van jullie of de mogelijkheid er is nog iets van de kleding om te ruilen? Ik heb het idee dat mijn polo wel een maatje kleiner kan.

Ja dat kan, zou je kledinguitgifte moeten bellen. En dan moet je even aangeven dat je je youforcenummer nog niet weet. Hun gaan je aangeven op welke manier je het kan terugsturen.

Als er een kleinere maat op voorraad is, sturen zij hem op naar de academie of een ophaalpunt in de eenheid.


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #313 Gepost op: 29 september 2019, 14:23:31
Ja dat kan, zou je kledinguitgifte moeten bellen. En dan moet je even aangeven dat je je youforcenummer nog niet weet. Hun gaan je aangeven op welke manier je het kan terugsturen.

Als er een kleinere maat op voorraad is, sturen zij hem op naar de academie of een ophaalpunt in de eenheid.

Ah top, en is dat het nummer waar je heen moest bellen voor de afspraak of het nummer wat in de afspraakbevestigingsmail stond?


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #314 Gepost op: 29 september 2019, 19:20:03
Vandaag eens alles bij elkaar gelegd wat de eerste keer mee naar de Academie moet, dat gaat nog flink sjouwen worden. 😁👮‍♂️.. gisteren de schoolboeken ontvangen, dat zijn ook nog wat kilo's extra haha
Hoofdagent eenheid Limburg


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #315 Gepost op: 30 september 2019, 19:53:35
Vandaag eens alles bij elkaar gelegd wat de eerste keer mee naar de Academie moet, dat gaat nog flink sjouwen worden. 😁👮‍♂️.. gisteren de schoolboeken ontvangen, dat zijn ook nog wat kilo's extra haha

Gelukkig hoef je niet alle boeken mee te slepen ;) Is voornamelijk naslag werk voor thuis qua voorbereiding.. heb in de meeste boeken nog nooit gekeken haha. Maar sjouwen is het zeker...  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #316 Gepost op: 30 september 2019, 20:04:09
Gelukkig hoef je niet alle boeken mee te slepen ;) Is voornamelijk naslag werk voor thuis qua voorbereiding.. heb in de meeste boeken nog nooit gekeken haha. Maar sjouwen is het zeker...  998765

Ok dankje, dan ben ik eens benieuwd. Waarschijnlijk zal ik dan bij de eerste info dag horen welke boeken ik mee moet nemen.
Hoofdagent eenheid Limburg


Moniekvds

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #317 Gepost op: 4 oktober 2019, 09:40:47
Vandaag eens alles bij elkaar gelegd wat de eerste keer mee naar de Academie moet, dat gaat nog flink sjouwen worden. 😁👮‍♂️.. gisteren de schoolboeken ontvangen, dat zijn ook nog wat kilo's extra haha

Haha na dit bericht maar eens hetzelfde gedaan. Wat een gesjouw hè. Bij mij staat er: uniform compleet meenemen.
Zou dat inclusief álle veiligheidsvesten, jassen etc zijn?


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #318 Gepost op: 4 oktober 2019, 10:43:03
Haha na dit bericht maar eens hetzelfde gedaan. Wat een gesjouw hè. Bij mij staat er: uniform compleet meenemen.
Zou dat inclusief álle veiligheidsvesten, jassen etc zijn?

Dat staat er inderdaad bij.. het witte( verdekte) vest laat ik thuis evenals het verdekte holster. Ik neem maar 1 broek, 2 polo's  KM en 1 polo LM en 1 set sportkleding mee. Natuurlijk ook de jassen en vesten en 1 set schoenen.De rest op dag 2 😁
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #319 Gepost op: 4 oktober 2019, 11:02:29
Ik ga er bijna vanuit dat we tijdens de eerste dag meer info krijgen mbt wat je de eerste keer naar de Academie moet meenemen.
Hoofdagent eenheid Limburg