Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 129559 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #320 Gepost op: 6 oktober 2019, 10:53:31
Ik ga er bijna vanuit dat we tijdens de eerste dag meer info krijgen mbt wat je de eerste keer naar de Academie moet meenemen.

Inderdaad, naar mijn weten is de eerste dag een introductie dag bij de eenheid en heb je je uniform nog niet nodig.

Overigens heb je verder je gele en witte vest niet nodig, maar wel je beide sportschoenen nodig
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #321 Gepost op: 6 oktober 2019, 10:55:00
En ik zou ook de jassen meenemen, in ieder geval de softshell! De winterjas heb je nog niet nodig. Tenzij je het echt heel snel koud krijgt  :P
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #322 Gepost op: 6 oktober 2019, 14:33:18
En ik zou ook de jassen meenemen, in ieder geval de softshell! De winterjas heb je nog niet nodig. Tenzij je het echt heel snel koud krijgt  :P

Thanks! Dan kan ik de winterjas thuis laten.

Voor iedereen die morgen gaat starten:
Heel veel succes en plezier met de opleiding!
Hoofdagent eenheid Limburg


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #323 Gepost op: 6 oktober 2019, 20:46:28
Het belangrijkste is dat je een basissetje meeneemt. Dat wil zeggen; ondershirt, polo, broek, schoenen, softshell, jas en epauletten. En een setje sportkleding incl schoenen. Het is geen ramp als je iets vergeet. Je zal niet de eerste zijn.
Veel plezier de aankomende weken op de Academie!
Ik heb vrijdag afscheid genomen van mijn 'blauwe maand' groep. Zij starten morgen in Tertiel 2.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #324 Gepost op: 6 oktober 2019, 20:50:21
Het belangrijkste is dat je een basissetje meeneemt. Dat wil zeggen; ondershirt, polo, broek, schoenen, softshell, jas en epauletten. En een setje sportkleding incl schoenen. Het is geen ramp als je iets vergeet. Je zal niet de eerste zijn.
Veel plezier de aankomende weken op de Academie!
Ik heb vrijdag afscheid genomen van mijn 'blauwe maand' groep. Zij starten morgen in Tertiel 2.

Dankjewel!
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #325 Gepost op: 11 oktober 2019, 20:38:19
Zo, de eerste week zit erop! Hoe is het iedereen bevallen? Het was een week met heel veel informatie en een zeer leuke hei dag. Begin nu een beetje te wennen aan het uniform. Benieuwd wat de volgende week gaat brengen.
Hoofdagent eenheid Limburg


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #326 Gepost op: 12 oktober 2019, 19:46:28
Zo, de eerste week zit erop! Hoe is het iedereen bevallen? Het was een week met heel veel informatie en een zeer leuke hei dag. Begin nu een beetje te wennen aan het uniform. Benieuwd wat de volgende week gaat brengen.

Het bevalt tot nu toe erg goed! Ik heb een leuke groep de komende 2 jaar en 4 maanden.
Deze week vooral veel introductielessen, gebouwkennis en inlogcodes enz. Op de donderdag zijn we flink getest d.m.v. samenwerkingsoefeningen.
Daarnaast van 's ochtends tot 's middags laat alleen maar gesport. Zwemmen, hardlopen, klimmen, boksen noem maar op.

Weet je in ieder geval gelijk hoe je er voor staat. Haha


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #327 Gepost op: 6 november 2019, 07:50:40
Hoe bevalt de opleiding iedereen tot nog toe? Ben wel benieuwd hoe een week in het leven van een student er uit ziet  :D


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #328 Gepost op: 6 november 2019, 19:08:06
Het is steeds leuker aant worden.. wij zijn van veel info naar meer doen gegaan. We staan veel in de dojo voor AZV.  Interessante lessen EHDP . Zijn wel erg lange dagen aangezien ik ook nog 240km per dag moet rijden.. maar het is het tot nu toe zeker waard
Hoofdagent eenheid Limburg


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #329 Gepost op: 7 november 2019, 08:37:07
Het is steeds leuker aant worden.. wij zijn van veel info naar meer doen gegaan. We staan veel in de dojo voor AZV.  Interessante lessen EHDP . Zijn wel erg lange dagen aangezien ik ook nog 240km per dag moet rijden.. maar het is het tot nu toe zeker waard

Goed om te horen. Al dat sporten lijkt me ook echt heel leuk. Die info waar je het over hebt, is dat informatie omtrent de opleiding/gebouw etc. of ook echt al vakgerichte theorielessen?

240 km  :o    Da's nog zo'n hele rit zeg.