Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128945 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #40 Gepost op: 27 maart 2019, 23:36:02
Mocht wederom niet zo zijn. Totaalscore stond niet vermeld want het stukje overwicht viel per definitie in een geel vakje. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het rollenspel aangezien ik alle competenties zo地 beetje hoger scoorde dan de vorige keer.

Hatelijk zo地 rollenspel waar je weet dat je moet gaan acteren en niet echt van nature laat zien hoe het normaal zou gaan.

Ik twijfel echter of ik een terugbel verzoek moet doen. Echter heeft dat ook te maken de te verwerken teleurstelling denk ik ..

En het wachten begint weer ..


PWB

  • Senior GGP A壇am
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #41 Gepost op: 28 maart 2019, 00:29:21
Mocht wederom niet zo zijn. Totaalscore stond niet vermeld want het stukje overwicht viel per definitie in een geel vakje. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het rollenspel aangezien ik alle competenties zo地 beetje hoger scoorde dan de vorige keer.

Hatelijk zo地 rollenspel waar je weet dat je moet gaan acteren en niet echt van nature laat zien hoe het normaal zou gaan.

Ik twijfel echter of ik een terugbel verzoek moet doen. Echter heeft dat ook te maken de te verwerken teleurstelling denk ik ..

En het wachten begint weer ..
volgens mij is het juist de bedoeling dat je niet gaat acteren bij een rollenspel. Maar juist jezelf bent een laat zien hoe JIJ die situatie zou oppakken.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #42 Gepost op: 28 maart 2019, 01:43:14
Mocht wederom niet zo zijn. Totaalscore stond niet vermeld want het stukje overwicht viel per definitie in een geel vakje. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het rollenspel aangezien ik alle competenties zo地 beetje hoger scoorde dan de vorige keer.

Hatelijk zo地 rollenspel waar je weet dat je moet gaan acteren en niet echt van nature laat zien hoe het normaal zou gaan.

Ik twijfel echter of ik een terugbel verzoek moet doen. Echter heeft dat ook te maken de te verwerken teleurstelling denk ik ..

En het wachten begint weer ..

O wat zonde zeg!
Maar zo地 bel verzoek haalt niets uit verder toch? Behalve een soort toelichting.
En wachten? Weer een jaar voordat je weer kunt solliciteren bedoel je?
Sterkte iig!
Midden Nederland


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #43 Gepost op: 28 maart 2019, 06:46:06
Aah jammer Zero😞


ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #44 Gepost op: 28 maart 2019, 07:29:48
volgens mij is het juist de bedoeling dat je niet gaat acteren bij een rollenspel. Maar juist jezelf bent een laat zien hoe JIJ die situatie zou oppakken.

Ja dat klop. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat, ongeacht de situatie; Je weet dat het niet echt is. Het is in scene gezet, en onbewust is dat toch anders. Het is een gecreerde situatie waar je op moet reageren. Zo natuurlijk mogelijk ja, maar een echte situatie is, hoe je het wend of keert, ALTIJD anders.

Ach, gewoon weer geduld en een jaar wachten.

En de kans dat er iets verandert met bellen is vrij nihil. Misschien prettig om toelichting te vragen inderdaad. :)


PMwP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #45 Gepost op: 28 maart 2019, 10:38:54
Mocht wederom niet zo zijn. Totaalscore stond niet vermeld want het stukje overwicht viel per definitie in een geel vakje. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het rollenspel aangezien ik alle competenties zo地 beetje hoger scoorde dan de vorige keer.

Hatelijk zo地 rollenspel waar je weet dat je moet gaan acteren en niet echt van nature laat zien hoe het normaal zou gaan.

Ik twijfel echter of ik een terugbel verzoek moet doen. Echter heeft dat ook te maken de te verwerken teleurstelling denk ik ..

En het wachten begint weer ..

Heel erg jammer! Ik zou zeggen verkijk je niet volledig op de politie en ga ook weer verder met je leven. Succes alvast mocht je besluiten weer te solliciteren!


PMwP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #46 Gepost op: 29 maart 2019, 18:58:30
Ook ik ben gezakt op onderdeel B. Tijd om mijn eigen advies dan maar op te volgen. Vindt het heel jammer, maar had het ook al zien aankomen. Heb zelf een beetje het gevoel gekregen alsof ze mij expres hebben willen laten zakken als ik dat dan even eerlijk mag zeggen.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #47 Gepost op: 29 maart 2019, 21:16:22
Heel jammer dat je dat denkt en natuurlijk mag je dat zeggen. Maar waarschijnlijk ook gelijk een reden waarom dat je het niet gehaald hebt. Ik weet niet waar je op gezakt bent bij deel B maar als je echt bij de politie wil dan moet je een afwijzing niet laten tegenhouden. Probeer jezelf te ontwikkelen en indien nodig bel de PA voor inzicht in waarom ze dachten dat je momenteel niet goed genoeg was.
Ook ik ben gezakt op onderdeel B. Tijd om mijn eigen advies dan maar op te volgen. Vindt het heel jammer, maar had het ook al zien aankomen. Heb zelf een beetje het gevoel gekregen alsof ze mij expres hebben willen laten zakken als ik dat dan even eerlijk mag zeggen.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #48 Gepost op: 29 maart 2019, 21:33:23
Ook ik ben gezakt op onderdeel B. Tijd om mijn eigen advies dan maar op te volgen. Vindt het heel jammer, maar had het ook al zien aankomen. Heb zelf een beetje het gevoel gekregen alsof ze mij expres hebben willen laten zakken als ik dat dan even eerlijk mag zeggen.

Ontzettend jammer!
Maar je laatste zin... hoezo denk je dat de politie je expres zou willen laten zakken? Ze staan te springen om mensen, als je echt goed bent laten ze je echt niet zakken. Daar kan ik niet bij.
Midden Nederland


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #49 Gepost op: 31 maart 2019, 06:14:04
Mocht wederom niet zo zijn. Totaalscore stond niet vermeld want het stukje overwicht viel per definitie in een geel vakje. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het rollenspel aangezien ik alle competenties zo地 beetje hoger scoorde dan de vorige keer.

Hatelijk zo地 rollenspel waar je weet dat je moet gaan acteren en niet echt van nature laat zien hoe het normaal zou gaan.

Ik twijfel echter of ik een terugbel verzoek moet doen. Echter heeft dat ook te maken de te verwerken teleurstelling denk ik ..

En het wachten begint weer ..


Jammer Zero!
Het advies om je niet blind te staren op de politie snap ik, maar als jij echt wil moet je niet opgeven! ;)
Maak voor jezelf een verslag van deel B, gewoon hoe jij het ervaren hebt. Vraag een bel afspraak aan om te vragen wat zij gezien hebben. Zet dat ook in het verslag (na een jaar ben je toch het een en ander kwijt) en je hebt je huiswerk voor aankomend jaar...

Heel veel succes, geef niet op! Voor je het weet is het jaartje voorbij, nog 51 weken!! 98uiye 098uo