Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128906 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #50 Gepost op: 2 april 2019, 16:47:15
Zijn er meer mensen die al salarisstroken hebben opgestuurd, ikzelf 4 weken geleden al maar nog steeds geen reactie..


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #51 Gepost op: 2 april 2019, 17:04:44
Zijn er meer mensen die al salarisstroken hebben opgestuurd, ikzelf 4 weken geleden al maar nog steeds geen reactie..

Dan gaat het bij jou sneller dan bij mij.
Heb sinds 1 maart de uitslag van deel B  en wacht nu tot er contact opgenomen wordt door de recruiter...
Geen idee hoe de procedure verder gaat. Ja, medische keuring en screening...
Heb jij de medische al gehad, dat je al salarisstroken moet opsturen?
Midden Nederland


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #52 Gepost op: 2 april 2019, 17:45:32
Nee ik had 7 februari uitslag deel b. Eind februari mail om salarisstroken op te sturen. Wat ik begreep moet je daar eerst mee akkoord zodat je een intentie tot aanstelling krijgt zodat ze medische keuring kunnen aanvragen. 4 maart belde recruiter nog dat t wel even kan duren maar vind een maand best lang..


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #53 Gepost op: 2 april 2019, 17:57:48
Ah zo! Dan was je er wel vroeg bij met alles inderdaad.
Wat ik hoorde is dat het wel even kan duren inderdaad. Ze leggen alle kandidaten die een positief rapport hebben naast elkaar en gaan dan ‘de balans opmaken’.
Maar eerst moeten dus alle kandidaten deel B achter de rug hebben, voordat ze verder gaan. Dat is wat ik begreep...
Afgelopen week hebben nog een aantal in dit topic de uitslag gekregen, medische keuring is max een half jaar geldig, dus in principe verwacht ik wel deze of volgende week iets te gaan horen.
Midden Nederland


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #54 Gepost op: 2 april 2019, 18:10:10
Ja t is ook per regio verschillend, ben zelf voor noord-holland


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #55 Gepost op: 3 april 2019, 14:30:18
Nee ik had 7 februari uitslag deel b. Eind februari mail om salarisstroken op te sturen. Wat ik begreep moet je daar eerst mee akkoord zodat je een intentie tot aanstelling krijgt zodat ze medische keuring kunnen aanvragen. 4 maart belde recruiter nog dat t wel even kan duren maar vind een maand best lang..
Het hele selectietraject duurt enorm lang... en inderdaad, de ene recruiter/eenheid is veel vlotter als de andere. Uiteindelijk is het t wachten waard!
Ik start in mei voor de opleiding tot agent. Heel veel succes allemaal met het geduld opbrengen en de laatste loodjes. Als er iemand vragen heeft, kan altijd, stuur maar een berichtje!


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #56 Gepost op: 4 april 2019, 17:12:06
Even een update, mail met salarisvoorstel en intentie tot aanstelling binnen gekregen:)


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #57 Gepost op: 4 april 2019, 18:27:46
Even een update, mail met salarisvoorstel en intentie tot aanstelling binnen gekregen:)

En? Valt het mee qua salaris? 😄
Welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Midden Nederland


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #58 Gepost op: 5 april 2019, 12:21:56
Voor Noord-Holland, ja het salaris is goed te doen:)


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #59 Gepost op: 5 april 2019, 20:02:06
Voor Noord-Holland, ja het salaris is goed te doen:)

Ben benieuwd wat er bij mij uit gaat komen. Heb nu 60 uur per week en nog toeslagen en premievrij pensioen erbij...
Maar dat zal bij de politie niet mee geteld worden denk ik 😄
Midden Nederland