Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128941 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #70 Gepost op: 17 april 2019, 16:25:46
Inmiddels een e-mail ontvangen van de afdeling screening.

Ben nu gevraagd alle documenten op sturen. Dit betreft persoonsgegevens, BKR gegevens, referenten, CV enz enz.
Binnenkort ontvang ik een uitnodiging voor de medische keuring.  098uo 0098

Heb ook dezelfde mail gehad.
Las van iemand die eerder al een mail gehad had over opsturen van salarisstroken.... heb jij daar ook iets over gehoord of is dat bij jou niet van toepassing?
Midden Nederland


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #71 Gepost op: 17 april 2019, 17:06:43
Hoelang heb je ongeveer moeten wachten vanaf het moment dat je de uitslag van de onderzoeken binnen had.

Voor mij liep het even anders, want ik had nog een positief eindrapport liggen van deel A en B.
Dit rapport heb ik in december 2018 opgestuurd en daarna alleen de intake gehad en nu dan de documenten etc.


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #72 Gepost op: 17 april 2019, 17:08:08
Heb ook dezelfde mail gehad.
Las van iemand die eerder al een mail gehad had over opsturen van salarisstroken.... heb jij daar ook iets over gehoord of is dat bij jou niet van toepassing?

Dit is op mij van toepassing, heb alle salarisstroken opgestuurd. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen.
Ik wacht deze week even af en anders ga ik zelf even bellen.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #73 Gepost op: 17 april 2019, 20:47:02
Dit is op mij van toepassing, heb alle salarisstroken opgestuurd. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen.
Ik wacht deze week even af en anders ga ik zelf even bellen.

Aha. Bij mij is t dus precies andersom. Wel de mail over de screening gehad, maar niet van de salarisstroken
Midden Nederland


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #74 Gepost op: 23 april 2019, 15:43:27
Inmiddels weer een stapje verder.
Vorige week woensdag mail gehad om alle screeningformulieren door te mailen.
Vanmiddag werd ik ook gebeld door KLM om een afspraak te maken voor de medische keuring!
Midden Nederland


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #75 Gepost op: 23 april 2019, 22:42:30
Inmiddels weer een stapje verder.
Vorige week woensdag mail gehad om alle screeningformulieren door te mailen.
Vanmiddag werd ik ook gebeld door KLM om een afspraak te maken voor de medische keuring!

Voor mij hetzelfde!

Mag ook een afspraak inplannen bij KLM health services.

Steeds weer een stapje dichterbij :)


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #76 Gepost op: 24 april 2019, 12:38:34
Ben benieuwd op wat voor termijn je terecht kan bij KLM, willen jullie dit laten weten?:)


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #77 Gepost op: 24 april 2019, 12:50:27
Hi allen!

Fijn dat er weer wat meer bekend is voor degenen die inmiddels een uitnodiging voor de medische hebben ontvangen, weer een stapje dichterbij inderdaad!
Heb zelf sinds 20 maart de uitslag van deel B en nog aan het wachten op de vervolgstappen. Gisteren even gebeld en kan nog wel eventjes duren (eenheid Den Haag).. mei/juni werd er gezegd. Mede doordat nog niet iedereen A en B afgerond heeft? Hoor graag de voortgang van de rest van jullie :)


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #78 Gepost op: 24 april 2019, 13:46:14
Net zelf ook even gebeld. Door teveel geschikte kandidate voor de regio zeeland/west brabant ben ik doorgeschoven naar week 5.
Wel de bevestiging gekregen dat ik een half jaar van te voren bericht krijg over de medische keuring. Helaas nog iets langer wachten. uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel.

Iedereen succes met het verdere verloop.
selectieprocedure positief afgerond.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #79 Gepost op: 24 april 2019, 17:00:27
Hi allen!

Fijn dat er weer wat meer bekend is voor degenen die inmiddels een uitnodiging voor de medische hebben ontvangen, weer een stapje dichterbij inderdaad!
Heb zelf sinds 20 maart de uitslag van deel B en nog aan het wachten op de vervolgstappen. Gisteren even gebeld en kan nog wel eventjes duren (eenheid Den Haag).. mei/juni werd er gezegd. Mede doordat nog niet iedereen A en B afgerond heeft? Hoor graag de voortgang van de rest van jullie :)

Heb zelf 1 maart de uitslag gehad en 16 april een mail van de screening gehad. Even geduld, komt vanzelf!
Screeningpapieren allemaal al verstuurd, evenals de medische vragenlijst voor de keuring.
Midden Nederland