Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 129614 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #80 Gepost op: 25 april 2019, 21:27:43
Ik heb nu inmiddels ook de medische vragenlijst ingevuld en de keuring gepland staan op 13 mei a.s.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #81 Gepost op: 26 april 2019, 13:08:01
Ik mag volgende week al. Kans op afkeur, mn ogen worden over 1,5 week gelaserd. Mn ene oog voldoet wel/niet aan de visuseis zonder correctie, maar dat hangt er even om. Dus waag de gok, bij goedkeuring start de screening gelijk. Dat scheelt weer tijd, bij afkeur mag ik eind mei voor herkeuring dus niets te verliezen. De laatste loodjes!
Midden Nederland


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #82 Gepost op: 2 mei 2019, 17:13:31
Ik mag volgende week al. Kans op afkeur, mn ogen worden over 1,5 week gelaserd. Mn ene oog voldoet wel/niet aan de visuseis zonder correctie, maar dat hangt er even om. Dus waag de gok, bij goedkeuring start de screening gelijk. Dat scheelt weer tijd, bij afkeur mag ik eind mei voor herkeuring dus niets te verliezen. De laatste loodjes!

Vandaag goedgekeurd bij de medische keuring!
Gisteren de salarisstroken opgestuurd, BGO papieren ook allemaal verstuurd. Dus afwachten op de oproep voor het BGO gesprek, komt wel heeeeel dichtbij allemaal nu!  :)
Midden Nederland


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #83 Gepost op: 2 mei 2019, 20:17:06
Vandaag goedgekeurd bij de medische keuring!
Gisteren de salarisstroken opgestuurd, BGO papieren ook allemaal verstuurd. Dus afwachten op de oproep voor het BGO gesprek, komt wel heeeeel dichtbij allemaal nu!  :)

Gefeliciteerd!

Ik ben ook in de race voor Midden- Nederland. Ben benieuwd wie nog meer op dit forum.

Hoop binnenkort al wel een salaris voorstel te krijgen.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #84 Gepost op: 2 mei 2019, 20:37:04
Gefeliciteerd!

Ik ben ook in de race voor Midden- Nederland. Ben benieuwd wie nog meer op dit forum.

Hoop binnenkort al wel een salaris voorstel te krijgen.

Dank je wel! Medische keuring stelt niets voor, mits je gezond bent uiteraard!
Ik ben ook in de race voor midden Nederland, kom als het goed is in Apeldoorn op de academie

Zag gisteren dat er nieuwe vacatures online stonden voor midden Nederland, met als opleidingslocatie Leusden! Best apart, daar zit geen academie. Wel bij mij om de hoek, kom zelf uit Amersfoort.
Midden Nederland


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #85 Gepost op: 2 mei 2019, 21:56:30
Dank je wel! Medische keuring stelt niets voor, mits je gezond bent uiteraard!
Ik ben ook in de race voor midden Nederland, kom als het goed is in Apeldoorn op de academie

Zag gisteren dat er nieuwe vacatures online stonden voor midden Nederland, met als opleidingslocatie Leusden! Best apart, daar zit geen academie. Wel bij mij om de hoek, kom zelf uit Amersfoort.

Vroeger zat daar wel een politieschool.
Nu is er een ibt centrum.

Omdat de academies overvol zitten, kunnen ze geen personeel opleiden. Vandaar dat Leusden erbij is gekomen


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #86 Gepost op: 4 mei 2019, 09:21:50
Kreeg van de week een mail dat er voor Noord-Holland mensen doorgezet worden naar week 5 ivm aantal opleidingsplekken in week 41, volgende week horen we meer. Zijn er meer mensen die voor regio NH gaan?


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #87 Gepost op: 6 mei 2019, 16:41:19
Weet iemand trouwens op welke dag we precies zouden beginnen in de lichting van oktober?


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #88 Gepost op: 6 mei 2019, 17:08:10
Weet iemand trouwens op welke dag we precies zouden beginnen in de lichting van oktober?

7 oktober
Midden Nederland


Misha

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #89 Gepost op: 9 mei 2019, 22:33:14
Hallo!

Ik heb ook gesolliciteerd voor de lichting van 7 oktober. 26 februari de intake gehad, 27 maart dag A en 23 mei pas dag B (dit was de eerst volgende mogelijkheid?)
Ik vraag me af waarom het bij mij zo lang duurt omdat sommige van jullie ongeveer al zo ongeveer 35 stappen verder zijn. :o
Iemand anders in hetzelfde schuitje?