Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 129460 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #90 Gepost op: 10 mei 2019, 07:24:54
Hallo!

Ik heb ook gesolliciteerd voor de lichting van 7 oktober. 26 februari de intake gehad, 27 maart dag A en 23 mei pas dag B (dit was de eerst volgende mogelijkheid?)
Ik vraag me af waarom het bij mij zo lang duurt omdat sommige van jullie ongeveer al zo ongeveer 35 stappen verder zijn. :o
Iemand anders in hetzelfde schuitje?

Hi Misha,

Lijkt inderdaad geen pijl op te trekken en per eenheid/regio heel anders te verlopen. Ik ben ook voor de lichting 7 oktober, sinds 20 maart positieve uitslag van deel A en B, wacht nu al bijna 2 maanden op verdere vervolgstappen (terwijl anderen al bijna zijn aangesteld). Kan veel verschillende redenen hebben; medische keuring die bijv. maar 6 mnd geldig is, overige kandidaten die nog niet alles hebben afgerond, te weinig plekken etc.. Volgens mij moeten we gewoon heel veel geduld bewaren en uitgaan van het positieve, hopelijk wordt het beloond!


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #91 Gepost op: 10 mei 2019, 12:23:19
Hi Misha,

Lijkt inderdaad geen pijl op te trekken en per eenheid/regio heel anders te verlopen. Ik ben ook voor de lichting 7 oktober, sinds 20 maart positieve uitslag van deel A en B, wacht nu al bijna 2 maanden op verdere vervolgstappen (terwijl anderen al bijna zijn aangesteld). Kan veel verschillende redenen hebben; medische keuring die bijv. maar 6 mnd geldig is, overige kandidaten die nog niet alles hebben afgerond, te weinig plekken etc.. Volgens mij moeten we gewoon heel veel geduld bewaren en uitgaan van het positieve, hopelijk wordt het beloond!

Ik had hetzelfde probleem, toch maar even gebeld. toen vertelde ze me dat ik ben doorgeschoven naar start januari 2020. Wellicht toch maar even contact opnemen misschien dat ze meer informatie voor je hebben.
selectieprocedure positief afgerond.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #92 Gepost op: 11 mei 2019, 14:23:38
Even een update van mijn kant.

Inmiddels de medische keuring gehad en goed doorstaan (2 mei)
Afgelopen dinsdag (7 mei) kreeg ik te horen dat de screening was opgestart.

Donderdag 9 mei de intentie tot aanstelling gekregen incl alle arbeidsvoorwaarden, salarisschaal en formulier over de eed/belofte.

Zit dus hier aardig schot in de zaak.

@misha, je bent vrij laat qua deel a en b. Welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Ik had 23 jan intake en op 1 maart de uitslag van deel a en b op de mail.
Midden Nederland


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #93 Gepost op: 13 mei 2019, 20:41:09
Even een update van mijn kant.

Inmiddels de medische keuring gehad en goed doorstaan (2 mei)
Afgelopen dinsdag (7 mei) kreeg ik te horen dat de screening was opgestart.

Donderdag 9 mei de intentie tot aanstelling gekregen incl alle arbeidsvoorwaarden, salarisschaal en formulier over de eed/belofte.

Zit dus hier aardig schot in de zaak.

@misha, je bent vrij laat qua deel a en b. Welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Ik had 23 jan intake en op 1 maart de uitslag van deel a en b op de mail.

Netjes!

Het lijkt bij de eenheid Midden-Nederland aardig vlot te gaan inderdaad.
Vanmorgen medische keuring gehad bij de KLM, ook gezond en geschikt verklaard :)


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #94 Gepost op: 13 mei 2019, 20:59:53
Netjes!

Het lijkt bij de eenheid Midden-Nederland aardig vlot te gaan inderdaad.
Vanmorgen medische keuring gehad bij de KLM, ook gezond en geschikt verklaard :)

Ja gaat inderdaad aardig vlot, recruiter reageert ook snel via mail.
Heb inmiddels alles weer ingestuurd, nog even de screening afwachten en dan is t definitief!

Heb jij je screening documenten al opgestuurd? En die intentie tot aanstelling al binnen?
Midden Nederland


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #95 Gepost op: 13 mei 2019, 22:16:29
Ik heb sinds het opsturen van de salarisstroken helaas niets meer gehoord.
Screening is als het goed is al wel aangevraagd.

Ben erg benieuwd met welk voorstel ze komen! Is daar een standaard berekening voor? Zover iemand dit weet.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #96 Gepost op: 13 mei 2019, 22:20:03
Hi Misha,

Lijkt inderdaad geen pijl op te trekken en per eenheid/regio heel anders te verlopen. Ik ben ook voor de lichting 7 oktober, sinds 20 maart positieve uitslag van deel A en B, wacht nu al bijna 2 maanden op verdere vervolgstappen (terwijl anderen al bijna zijn aangesteld). Kan veel verschillende redenen hebben; medische keuring die bijv. maar 6 mnd geldig is, overige kandidaten die nog niet alles hebben afgerond, te weinig plekken etc.. Volgens mij moeten we gewoon heel veel geduld bewaren en uitgaan van het positieve, hopelijk wordt het beloond!

Ik zou toch maar eens wat van je gaan laten horen denk ik zo.. voor je het weet zit je ergens onder in een bakje en kom je 2020 ergens aan de beurt ..  :-X
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #97 Gepost op: 13 mei 2019, 22:25:37

@neph, geen idee of die salarisberekening een standaard berekening is. Ik ben iig tevreden!


Ik zou toch maar eens wat van je gaan laten horen denk ik zo.. voor je het weet zit je ergens onder in een bakje en kom je 2020 ergens aan de beurt ..  :-X

Zou zeker even aan de bel trekken. Heb ik ook elke keer gewoon gedaan. Of t echt geholpen heb weet ik niet, maar weet dus al wel dat de screening voor mij vorige week al is opgestart
Midden Nederland


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #98 Gepost op: 14 mei 2019, 06:32:12
@neph, geen idee of die salarisberekening een standaard berekening is. Ik ben iig tevreden!


Zou zeker even aan de bel trekken. Heb ik ook elke keer gewoon gedaan. Of t echt geholpen heb weet ik niet, maar weet dus al wel dat de screening voor mij vorige week al is opgestart

Heb al zo’n 3/4 keer gebeld in de afgelopen 2 maanden. Vorige week ook weer een belletje gedaan naar W&S, laatste bericht was dat mijn eenheid mij “het laatste zetje” moet geven waarna de medische etc in gang gezet kan worden. Waar dit aan ligt is onduidelijk, nog niet iedereen zou B afgerond hebben? Ik kan weer niets anders dan afwachten, bel begin juni gewoon weer als er nog steeds geen voortgang in zit.  Je moet wel echt heel veel geduld hebben....


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #99 Gepost op: 14 mei 2019, 09:59:15
Ja gaat inderdaad aardig vlot, recruiter reageert ook snel via mail.
Heb inmiddels alles weer ingestuurd, nog even de screening afwachten en dan is t definitief!

Heb jij je screening documenten al opgestuurd? En die intentie tot aanstelling al binnen?

Ja heb de documenten al een tijdje geleden opgestuurd, alleen de intentie en het salarisvoorstel moet ik nog krijgen. Die verwacht ik deze week wel.