Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128878 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

PMwP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2019, 13:51:54
Ik heb ondertussen onderdeel A afgerond, nu wachten op onderdeel B.


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #11 Gepost op: 19 februari 2019, 23:45:18
Ik heb ondertussen onderdeel A afgerond, nu wachten op onderdeel B.

Netjes, veel succes bij onderdeel B!


PMwP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #12 Gepost op: 20 februari 2019, 09:09:48
Netjes, veel succes bij onderdeel B!

Dankje, ben echt benieuwd ! Lees online ALLEEN maar over mensen die hierop zakken dus ben wel een beetje nerveus moet ik zeggen.
Heb jij nog tips toevallig?


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #13 Gepost op: 20 februari 2019, 13:16:10
Dankje, ben echt benieuwd ! Lees online ALLEEN maar over mensen die hierop zakken dus ben wel een beetje nerveus moet ik zeggen.
Heb jij nog tips toevallig?

Vooral jezelf zijn..

Personen die zich anders of beter voor willen doen, daar prikken ze vaak doorheen.

Voor het rollenspel is het verstandig om in de huid te kruipen van de persoon en functie die je toegewezen hebt gekregen.
Ze willen dus niet zien dat je als ''politieagent'' op treed.

Succes!


xsarissax

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #14 Gepost op: 25 februari 2019, 17:57:03
Deze was ook positief:) nu wachten...

6 februari de uitslag gehad van deel a en b. Alles positief. Iemand enig idee hoelang het gaat duren ? Bij de uitslag stond dat een recruiter contact met me op zou nemen maar tot nu toe nog niks gehoord.


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #15 Gepost op: 25 februari 2019, 21:42:23
6 februari de uitslag gehad van deel a en b. Alles positief. Iemand enig idee hoelang het gaat duren ? Bij de uitslag stond dat een recruiter contact met me op zou nemen maar tot nu toe nog niks gehoord.

Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen waarin staat dat ik al mijn loonstroken van de afgelopen twee jaar retour moet mailen als ik in aanmerking wil komen voor de uitzondering op het salaris.

Hierna zullen ze reageren met een intentie tot aanstelling en vervolgens wordt de medische keuring en de screening ingepland voor mij.


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #16 Gepost op: 26 februari 2019, 01:00:17
6 februari de uitslag gehad van deel a en b. Alles positief. Iemand enig idee hoelang het gaat duren ? Bij de uitslag stond dat een recruiter contact met me op zou nemen maar tot nu toe nog niks gehoord.

Van wat ik heb gelezen kan dat nog wel eens verschillen. Bij mij duurde het ongeveer twee weken, voordat ik mijn intentie tot aanstelling kreeg. Twee weken daarna werd ik gebeld door de mensen van de medische keuring. Wees dus niet verbaast als je de volgende stap in je selectie over een maand pas voorbij bent. Daarnaast word je (als je alles haalt) toch pas in oktober aangesteld, dus of je nu wacht of straks maakt afgezien de zekerheid niet zoveel uit.


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #17 Gepost op: 26 februari 2019, 08:52:25
Ik heb op 7 februari mijn uitslag gekregen, verder nog niks gehoord. (Regio Noord-Holland)


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #18 Gepost op: 26 februari 2019, 16:22:44
Ik heb op 7 februari mijn uitslag gekregen, verder nog niks gehoord. (Regio Noord-Holland)

Krijg nu net een mail om de salarisstroken op te sturen:)


Yaseni03

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2019, 18:50:32
Kan iemand uitleggen wat er allemaal van je verwacht wordt tijdens het intakegesprek? Zit je 1 op 1 met iemand?  Of ben je in groepsverband?