Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128870 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #30 Gepost op: 18 maart 2019, 07:55:34
@ZeroX4,
Op je eindrapport van vorig jaar staat vast het punt waar je te weinig op gescoord hebt. Zou daar sowieso om gaan denken. Wens je iig veel succes as woensdag!

Ja, het wachten zal idd nog even duren... Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Den Haag. Jij?

Ik heb gesolliciteerd voor Midden-Nederland, opleidingslocatie in Apeldoorn
Midden Nederland


ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #31 Gepost op: 18 maart 2019, 12:08:25
Ha, dankje voor de reactie!

Nou, weet je wat het vreemde is? Ik had op geen een van de competenties (die mee doen voor de score) een onvoldoende. Alles was in feite voldoende, maar de totaalscore die door de computer werd berekend (zo vertelde de psycholoog mij) was ontoereikend. Dus als ik nergens echt een onvoldoende op heb, is het lastig pinpointen denk ik. Alles maar verbeteren dan he ;-)


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #32 Gepost op: 18 maart 2019, 22:26:59
Ha, dankje voor de reactie!

Nou, weet je wat het vreemde is? Ik had op geen een van de competenties (die mee doen voor de score) een onvoldoende. Alles was in feite voldoende, maar de totaalscore die door de computer werd berekend (zo vertelde de psycholoog mij) was ontoereikend. Dus als ik nergens echt een onvoldoende op heb, is het lastig pinpointen denk ik. Alles maar verbeteren dan he ;-)

Ik weet dat je een puntenaantal van minimaal 30 moet hebben. Maar heb je niet op een bepaald punt nét boven het minimum gescoord?
Laat even weten hoe het ging woensdag en wat je ervan vond. Succes! 👍🏼
Midden Nederland


ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #33 Gepost op: 19 maart 2019, 13:20:06
Naja, ik scoorde bij integriteit en overwicht 1 punt boven het gele ‘afwijzings’ vakje. Begreep dat niet helemaal maar goed ..

Is de score overigens alleen het psych gesprek of een combi van het gesprek en het rollenspel?


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #34 Gepost op: 19 maart 2019, 17:25:49
Naja, ik scoorde bij integriteit en overwicht 1 punt boven het gele ‘afwijzings’ vakje. Begreep dat niet helemaal maar goed ..

Is de score overigens alleen het psych gesprek of een combi van het gesprek en het rollenspel?

Score geldt voor alle onderdelen.
Overwicht komt bvb vooral eruit bij het rollenspel.
Midden Nederland


ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #35 Gepost op: 21 maart 2019, 14:46:58
Het gesprek ervaarde ik ditmaal wel als prettig. Het waren er wel 2. De 2e zat in een hoek en lette vooral op hoe de betreffende psycholoog (i.o. Wellicht?) het gesprek voerde denk ik. Ze was in ieder geval een stuk prettiger om een gesprek te voeren dan de vorige keer dat ik solliciteerde. Die toonde meer desinteresse dan wel maar goed. Qua rollenspel is het een gemixt gevoel .. Ik heb de persoon naar mijn mening goed weten te kalmeren en begrip weten te tonen voor de situatie maar ik heb het idee dat de ‘passende’ oplossing beter had gekund.

Ik heb er over het algemeen een goed gevoel over maar er valt eigenlijk nooit echt een pijl op te trekken naar mijn idee.

We wachten het af de komende tijd ..


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #36 Gepost op: 22 maart 2019, 17:17:28
Had precies hetzelfde na dat rollenspel.
Twijfel over: had ik het zo en zo beter kunnen doen etc.
Je kunt er inderdaad totaal geen pijl op trekken.
Ik had deel B op dinsdag en op vrijdag al de uitslag binnen. Heb je toevallig al iets gehoord? Anders zal je het volgende week sowieso wel horen denk ik.


Midden Nederland


ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #37 Gepost op: 22 maart 2019, 18:45:57
Ja precies dat. En ik had hem woensdag dus ik verwacht Maandag stiekem de uitslag al aangezien ik de vorige maal ook na 3 werkdagen reactie had.

De spanning stijgt gestaag .. ;)


PMwP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #38 Gepost op: 26 maart 2019, 09:51:23
Ja precies dat. En ik had hem woensdag dus ik verwacht Maandag stiekem de uitslag al aangezien ik de vorige maal ook na 3 werkdagen reactie had.

De spanning stijgt gestaag .. ;)

Succes!!! En laat ons zeker wat weten. Ik heb vrijdag onderdeel B gehad, en de spanning stijgt bij mij ook behoorlijk.


ZeroV4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #39 Gepost op: 26 maart 2019, 11:38:08
Aah, dankjewel. Jij ook succes nog met wachten.
Ondertussen is het Dinsdag en nog niks gekregen. Geduld is een schone (maar op momenten lastige) zaak. Haha ;)