Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128884 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #100 Gepost op: 14 mei 2019, 14:29:23
Eindelijk, volgende week woensdag medische keuring! Kan iemand mij vertellen op wat voor manier ze je knien en enkels checken?


B_rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #101 Gepost op: 14 mei 2019, 14:57:54
Eindelijk, volgende week woensdag medische keuring! Kan iemand mij vertellen op wat voor manier ze je knien en enkels checken?

Ik heb in januari de keuring gehad om a.s maandag te starten  0098

Ik moest bij de arts een keer de grond aan tikken met de vingertoppen, voet voor voet in een rechte lijn lopen en op 1 voet gaan staan. Verder keek hij ze een keer of je rug recht staat. Kortom stelde eigenlijk niet veel voor.
Kleurenblind testen kun je op internet voldoende vinden.

Suc6!
Sollicitant eenheid Rotterdam


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #102 Gepost op: 14 mei 2019, 15:28:54
Hi,

Ik moest vooroverbuigen inderdaad en dan kijkt de arts of je rug recht staat. Verder kijkt de arts naar je algemene houding.



Moniekvds

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #103 Gepost op: 15 mei 2019, 08:35:06
Ik heb in januari de keuring gehad om a.s maandag te starten  0098

Ik moest bij de arts een keer de grond aan tikken met de vingertoppen, voet voor voet in een rechte lijn lopen en op 1 voet gaan staan. Verder keek hij ze een keer of je rug recht staat. Kortom stelde eigenlijk niet veel voor.
Kleurenblind testen kun je op internet voldoende vinden.

Suc6!

Hoi! Ik ben benieuwd hoe de ogen getest worden. Wordt er echt in het oog gekeken? Of is het gewoon een lichtbak met daarin letters/rondjes etc?

Thanks


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #104 Gepost op: 15 mei 2019, 08:50:28
Hoi! Ik ben benieuwd hoe de ogen getest worden. Wordt er echt in het oog gekeken? Of is het gewoon een lichtbak met daarin letters/rondjes etc?

Thanks

Bij mij was t een lichtbak met rondjes met 1 opening. Links, rechts, boven, onder etc.
Ook schenen ze met een led zaklamp in mn ogen en moest ik daarna weer ‘lezen’, zicht na verblindheid dus.
En kleurentest.

Stelt niet veel voor, audio test vond ik t lastigst. Aangezien ik soms twijfelde of t geluid van het apparaat kwam of van buiten 😄
Midden Nederland


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #105 Gepost op: 15 mei 2019, 10:33:28
Even een kleine update van mijn kant weer; zojuist een mailtje ontvangen of ik mijn diploma wil toesturen. Hopelijk volgen de andere stappen nu ook snel!


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #106 Gepost op: 15 mei 2019, 18:45:58
Even een kleine update van mijn kant weer; zojuist een mailtje ontvangen of ik mijn diploma wil toesturen. Hopelijk volgen de andere stappen nu ook snel!

En vanmiddag om 16:30 gelijk gebeld door KLM voor het inplannen van de medische op 27 mei!  


Moniekvds

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #107 Gepost op: 16 mei 2019, 10:07:45
Bij mij was t een lichtbak met rondjes met 1 opening. Links, rechts, boven, onder etc.
Ook schenen ze met een led zaklamp in mn ogen en moest ik daarna weer ‘lezen’, zicht na verblindheid dus.
En kleurentest.

Stelt niet veel voor, audio test vond ik t lastigst. Aangezien ik soms twijfelde of t geluid van het apparaat kwam of van buiten 😄

Dankjewel voor de info!😊

Ik ben ook benieuwd naar selectiedag B. Ik had gesolliciteerd voor de lichting van oktober maar selectiedag B moet nog komen volgende week.. Ben zo benieuwd wat ik moet verwachten van het gesprek! Zijn er bepaalde vragen waar ik me al vast op voor kan bereiden? Had net al wat gelezen over sterke en zwakke eigenschappen (inclusief voorbeelden) en de dingen die je mee hebt gemaakt. Zijn er nog aanvullende zaken waar ik rekening mee kan houden?😅

Mijn dank is alvast groot!


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #108 Gepost op: 16 mei 2019, 10:33:28


Zojuist ben ik gebeld en mag begin juni voor mn BGO gesprek! Kon eerder, maar dan heb ik zelf geen mogelijkheid. De laatste stap!

Dankjewel voor de info!😊

Ik ben ook benieuwd naar selectiedag B. Ik had gesolliciteerd voor de lichting van oktober maar selectiedag B moet nog komen volgende week.. Ben zo benieuwd wat ik moet verwachten van het gesprek! Zijn er bepaalde vragen waar ik me al vast op voor kan bereiden? Had net al wat gelezen over sterke en zwakke eigenschappen (inclusief voorbeelden) en de dingen die je mee hebt gemaakt. Zijn er nog aanvullende zaken waar ik rekening mee kan houden?😅

Mijn dank is alvast groot!

Goedemorgen,
Op deel B kan je je eigenlijk niet op voorbereiden.
Je moet vooral jezelf zijn, hoe dan ook.
Dat geldt ook voor het rollenspel.
Wees eerlijk en open tijdens het gesprek.

Heel veel succes iig!
Midden Nederland


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #109 Gepost op: 16 mei 2019, 12:19:17
Dankjewel voor de info!😊

Ik ben ook benieuwd naar selectiedag B. Ik had gesolliciteerd voor de lichting van oktober maar selectiedag B moet nog komen volgende week.. Ben zo benieuwd wat ik moet verwachten van het gesprek! Zijn er bepaalde vragen waar ik me al vast op voor kan bereiden? Had net al wat gelezen over sterke en zwakke eigenschappen (inclusief voorbeelden) en de dingen die je mee hebt gemaakt. Zijn er nog aanvullende zaken waar ik rekening mee kan houden?😅

Mijn dank is alvast groot!

Hi, bereid je iniedergeval voor op een dag waarbij je veel moet gaan praten.
Wees inderdaad eerlijk en weet wie je bent. Hoe reageer je in een situatie, heb je heftige dingen meegemaakt? En hoe ging en ga je daar nu mee om?
Waarom eigenlijk de politie?
Dit soort vragen.

Het rollenspel is iets waar je ook jezelf moet zijn. Maar wees je wel bewust van het doel dat je krijgt. Dat zal duidelijk worden als je er zit.

Succes!!