Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128891 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #170 Gepost op: 11 juli 2019, 16:40:56
Vanmiddag toch weer even een belletje gedaan naar recruitment, na een dikke week stilte na positieve afronding BGO. Halfuurtje geleden aanstellingsbevestiging op de mail ontvangen, sta ingepland voor week 41 en info academie etc volgt! 💃 Jeeejj!


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #171 Gepost op: 11 juli 2019, 17:39:36
Vanmiddag toch weer even een belletje gedaan naar recruitment, na een dikke week stilte na positieve afronding BGO. Halfuurtje geleden aanstellingsbevestiging op de mail ontvangen, sta ingepland voor week 41 en info academie etc volgt! 💃 Jeeejj!

Gefeliciteerd!
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #172 Gepost op: 12 juli 2019, 00:14:33
Vanmiddag toch weer even een belletje gedaan naar recruitment, na een dikke week stilte na positieve afronding BGO. Halfuurtje geleden aanstellingsbevestiging op de mail ontvangen, sta ingepland voor week 41 en info academie etc volgt! 💃 Jeeejj!

Van harte, welkom bij de club!
Welke academie en eenheid mag je deel van uitmaken?
Midden Nederland


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #173 Gepost op: 12 juli 2019, 07:36:58
Van harte, welkom bij de club!
Welke academie en eenheid mag je deel van uitmaken?

Thanks Klaas! Als het goed is wordt het academie en eenheid Den Haag. En jij?

Vernam wel dat er weer een klein overschot is aan kandidaten, wellicht dat er hier en daar dus nog geschoven gaat worden. Ik heb in ieder geval m’n startweek bevestigd gekregen, dus dat zal denk ik niet meer veranderen. Nu eindelijk baan opzeggen!  98uiye


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #174 Gepost op: 12 juli 2019, 12:22:38
Thanks Klaas! Als het goed is wordt het academie en eenheid Den Haag. En jij?

Vernam wel dat er weer een klein overschot is aan kandidaten, wellicht dat er hier en daar dus nog geschoven gaat worden. Ik heb in ieder geval m’n startweek bevestigd gekregen, dus dat zal denk ik niet meer veranderen. Nu eindelijk baan opzeggen!  98uiye

Er is inderdaad een overschot. Denk dat het nu is: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Aangezien wij er vroeg bij zijn met de afronding van de selectie hebben we geluk denk ik 😄

Ik kom in Apeldoorn voor de eenheid midden Nederland. Startweek ook bevestigd en mn werkgever weet er ook van :D
Midden Nederland


Xellos

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #175 Gepost op: 12 juli 2019, 14:55:12
Nu inmiddels ook een e-mail ontvangen met mijn studentnummer en informatie over de digitale leeromgeving  :D


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #176 Gepost op: 12 juli 2019, 15:05:50
Nu inmiddels ook een e-mail ontvangen met mijn studentnummer en informatie over de digitale leeromgeving  :D

Haha gelijk mn mail gecheckt en ik heb m ook! 😄
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #177 Gepost op: 12 juli 2019, 16:47:20
Klaas1987 en Xellos.. jullie zijn alweer een stap korterbij! Ik heb afgelopen week eindelijk mijn loonstrookjes kunnen insturen. Aanstelling wel al binnen dus ergens is iets misgegaan.

Wanneer kan je nu officieel zeggen dat we in dienst zijn en je huidige baan opzeggen? Mijn geluk is nog dat ik maar 1mnd opzegtermijn heb.

Nu wachten op mail mbt salaris, arbeidsvoorwaarden en gegevens over de eed. Staat in die mail ook de locatie waar je je praktijk gaat volgen?
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #178 Gepost op: 12 juli 2019, 17:11:11
Klaas1987 en Xellos.. jullie zijn alweer een stap korterbij! Ik heb afgelopen week eindelijk mijn loonstrookjes kunnen insturen. Aanstelling wel al binnen dus ergens is iets misgegaan.

Wanneer kan je nu officieel zeggen dat we in dienst zijn en je huidige baan opzeggen? Mijn geluk is nog dat ik maar 1mnd opzegtermijn heb.

Nu wachten op mail mbt salaris, arbeidsvoorwaarden en gegevens over de eed. Staat in die mail ook de locatie waar je je praktijk gaat volgen?

Loopt een beetje door elkaar bij jou ja!
Je hebt je intentie tot aanstelling al gehad? Die kreeg ik na het sturen van de loonstroken. Er stond toen een salarisvoorstel in. Of heb jij de mail met onderwerp Aanstelling met daarin: wij zijn verheugd etc etc?
In die mail staat namelijk wanneer je start. Nog geen praktijklocatie, dat hoor je pas heel kort voor de opleiding.
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #179 Gepost op: 12 juli 2019, 17:41:05
Het loopt erg door elkaar ja. Ik heb ook al veel gebeld met Werving en selectie 😉
De intentie tot aanstelling heb ik niet ontvangen maar wel de mail met als onderwerp Aanstelling. Ook ik start in wk 41.
Helaas kan ik geen ontslag nemen zolang ik niet weet wat het salaris gaat worden. Volgende week maar weer bellen en mailen.
Hoofdagent eenheid Limburg