Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 128948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #180 Gepost op: 15 juli 2019, 13:42:46
Eindelijk het salaris voorstel gekregen, het is geen vetpot maar het moet lukken.. gelijk maar akkoord gegaan. Ook maar W&S gebeld ivm inschrijving aan de PA. Ik ga straks naar de PA in Eindhoven. Ik sta wel in het systeem maar moest nog verwerkt worden. Nu is het eindelijk definitief en kan ik de laatste stap nemen en mijn huidige baan na 20jr vaarwel zeggen.🥳😀
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #181 Gepost op: 15 juli 2019, 15:04:06
Eindelijk het salaris voorstel gekregen, het is geen vetpot maar het moet lukken.. gelijk maar akkoord gegaan. Ook maar W&S gebeld ivm inschrijving aan de PA. Ik ga straks naar de PA in Eindhoven. Ik sta wel in het systeem maar moest nog verwerkt worden. Nu is het eindelijk definitief en kan ik de laatste stap nemen en mijn huidige baan na 20jr vaarwel zeggen.🥳😀

Voor mij geldt hetzelfde. Werk al 13 jaar fulltime dus wel max ingeschaald bij de politie. Ga sowieso al fors achteruit aangezien ik nu 60-70 uur per week werk. Maar zie het als investering in de toekomst, kan ook niet mn hele leven 70 uur blijven werken :D
Mooie switch voor jou, na 20 jaar dezelfde baan gehad te hebben!
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #182 Gepost op: 15 juli 2019, 15:56:21
Voor mij geldt hetzelfde. Werk al 13 jaar fulltime dus wel max ingeschaald bij de politie. Ga sowieso al fors achteruit aangezien ik nu 60-70 uur per week werk. Maar zie het als investering in de toekomst, kan ook niet mn hele leven 70 uur blijven werken :D
Mooie switch voor jou, na 20 jaar dezelfde baan gehad te hebben!

Daar heb je helemaal gelijk in. Een keuze als deze maak je ook niet voor het geld. Ik ben ook maximaal ingeschaald, dat is wel een voordeeltje. Dat zal voor jou dan ook wennen worden om na 13jr werken weer de schoolbanken in te gaan.

Het gaat sowieso een avontuur worden.. Ik kan bijna niet wachten! Spannend   0098
Hoofdagent eenheid Limburg


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #183 Gepost op: 16 juli 2019, 16:37:38
Precies 7 maanden na het opsturen van mijn motivatiebrief nu dan eindelijk zover, net mail gehad dat bgo positief was!

Hoop dat het nu wat snel gaat aangezien ik over een week of 4 toch mijn huidige baan op moet zeggen:)


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #184 Gepost op: 16 juli 2019, 16:48:09
Precies 7 maanden na het opsturen van mijn motivatiebrief nu dan eindelijk zover, net mail gehad dat bgo positief was!

Hoop dat het nu wat snel gaat aangezien ik over een week of 4 toch mijn huidige baan op moet zeggen:)

Super Petar! Wat een geduld moet je hebben hé!
Betreft je opzegtermijn, gewoon achteraan bellen hoor, heb het idee dat het dan wel ietsje meer prioriteit krijgt.
Ik heb gisteren m’n baan opgezegd na aanstellingsbevestiging te hebben ontvangen afgelopen vrijdag (op donderdag had ik gebeld)..
Vanmiddag ontving ik per mail bevestiging inschrijving Politieacademie.

Wil eind september eigenlijk nog een vakantie inplannen. Denken jullie dat we voor die tijd al kleding hebben mogen passen etc? En de eed/belofte zou dat in de startweek plaatsvinden of?


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #185 Gepost op: 16 juli 2019, 16:53:02
Bedankt!

Voor zover ik weet heb je de eed/belofte na start opleiding.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #186 Gepost op: 16 juli 2019, 17:54:03
Precies 7 maanden na het opsturen van mijn motivatiebrief nu dan eindelijk zover, net mail gehad dat bgo positief was!

Hoop dat het nu wat snel gaat aangezien ik over een week of 4 toch mijn huidige baan op moet zeggen:)

Gefeliciteerd! Het grootste wachten is nu wel achter de rug. Nu zal het wel wat meer vaart krijgen
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #187 Gepost op: 16 juli 2019, 18:10:27
Super Petar! Wat een geduld moet je hebben hé!
Betreft je opzegtermijn, gewoon achteraan bellen hoor, heb het idee dat het dan wel ietsje meer prioriteit krijgt.
Ik heb gisteren m’n baan opgezegd na aanstellingsbevestiging te hebben ontvangen afgelopen vrijdag (op donderdag had ik gebeld)..
Vanmiddag ontving ik per mail bevestiging inschrijving Politieacademie.

Wil eind september eigenlijk nog een vakantie inplannen. Denken jullie dat we voor die tijd al kleding hebben mogen passen etc? En de eed/belofte zou dat in de startweek plaatsvinden of?

Ik ga komende week mijn ontslag indienen. De bevestiging van de PA heb ik nog niet mogen ontvangen, wel heb ik gebeld en sta ik op de lijst.

Betreffende de vakantie, ik ben ook van plan in september nog op vakantie te gaan. Dus ben ook benieuwd.

Zover ik weet is de eed/belofte inderdaad pas na de start vd opleiding.

Succes
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #188 Gepost op: 16 juli 2019, 19:15:23
Ik ga komende week mijn ontslag indienen. De bevestiging van de PA heb ik nog niet mogen ontvangen, wel heb ik gebeld en sta ik op de lijst.

Betreffende de vakantie, ik ben ook van plan in september nog op vakantie te gaan. Dus ben ook benieuwd.

Zover ik weet is de eed/belofte inderdaad pas na de start vd opleiding.

Succes


Ik dien eind augustus mn ontslag pas in. Weet nooit wat er gebeurd. Ze zijn op mn werk al wel op de hoogte ervan, dus al druk op zoek naar vervanging 😄

De eed is bij mijn weten ongeveer 2 weken na aanvangt van de opleiding. Vorig jaar (dacht ik) op 19 oktober.
Eerste 2 weken zijn als het goed is kennismakingsweken.
Midden Nederland


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #189 Gepost op: 16 juli 2019, 19:37:47
Ik dien eind augustus mn ontslag pas in. Weet nooit wat er gebeurd. Ze zijn op mn werk al wel op de hoogte ervan, dus al druk op zoek naar vervanging 😄

De eed is bij mijn weten ongeveer 2 weken na aanvangt van de opleiding. Vorig jaar (dacht ik) op 19 oktober.
Eerste 2 weken zijn als het goed is kennismakingsweken.


Daar heb je ook weer gelijk in  0098

Jij had bij de voorlopige aanstelling ook een pdf betreffende de eed/belofte gehad toch?  Staat daar iets bijzonders in?  Aangezien ik die niet gekregen heb. Anders moet ik er toch om gaan vragen.
Hoofdagent eenheid Limburg