Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 129649 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #270 Gepost op: 5 september 2019, 11:45:18
Wij gaan komende week een weekje vakantie vieren ja.. gelukkig hebben we internet om de mailbox in de gaten te houden 😁

Het zal allemaal wel los lopen maar is natuurlijk vervelend als je erop aan het wachten bent.. de opleiding start ook over een maand dus alle tijd hebben ze niet meer..

Succes met wachten en alvast een fijne vakantie!
Hoofdagent eenheid Limburg


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #271 Gepost op: 5 september 2019, 12:02:57
Wij gaan komende week een weekje vakantie vieren ja.. gelukkig hebben we internet om de mailbox in de gaten te houden 😁

Het zal allemaal wel los lopen maar is natuurlijk vervelend als je erop aan het wachten bent.. de opleiding start ook over een maand dus alle tijd hebben ze niet meer..

Succes met wachten en alvast een fijne vakantie!

Thanks Etienne!
Jij ook een hele fijne vakantie, zal je voorlopig even niet hebben straks haha 👮🏻‍♂️😜


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #272 Gepost op: 6 september 2019, 21:41:38
Mis alleen de winterjas en de winterbroeken. Schitterende zwembroek heb ik ook gehad!
Gelukkig hoef je die niet te gebruiken, bij de academie Apeldoorn dan.
Collega van me wacht nog steeds op zijn winterjas en wij zijn van 1921 (lichting mei 2019).

Voor de rest: alles komt vanzelf goed, gewoon geduld hebben! ;)


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #273 Gepost op: 6 september 2019, 21:55:08
Gelukkig hoef je die niet te gebruiken, bij de academie Apeldoorn dan.
Collega van me wacht nog steeds op zijn winterjas en wij zijn van 1921 (lichting mei 2019).

Voor de rest: alles komt vanzelf goed, gewoon geduld hebben! ;)

Ik ga idd naar Apeldoorn. Maar waarom wordt die zwembroek daar niet gebruikt dan?
Midden Nederland


T_MO

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Aspirant lichting 1921 N4
Reactie #274 Gepost op: 7 september 2019, 21:03:29
Ik ga idd naar Apeldoorn. Maar waarom wordt die zwembroek daar niet gebruikt dan?
De docent die onze eerste les gaf voor het zwemmen, was ergens in de eerste week, is van mening dat deze niet aanhoeft omdat de dames de verkregen badpak ook niet hoefde te dragen (vanwege het model).

Toch waren er wel mensen die hem aantrokken, maar was niet verplicht. :)

Alvast heel veel succes allen en geniet ervan!


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #275 Gepost op: 9 september 2019, 11:54:56
Vanochtend e-mail met uitnodiging Introductiedag en datum beëdiging ontvangen. Onderwijs start op dinsdag 8 oktober. Nog in afwachting van uitnodiging m.b.t kleding.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #276 Gepost op: 9 september 2019, 14:12:15
Vanochtend e-mail met uitnodiging Introductiedag en datum beëdiging ontvangen. Onderwijs start op dinsdag 8 oktober. Nog in afwachting van uitnodiging m.b.t kleding.

Alweer een stap verder! Krijg je deze mail van de lokale eenheid (recruiters) of van de PA?
Hoofdagent eenheid Limburg


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #277 Gepost op: 9 september 2019, 14:38:58
Alweer een stap verder! Krijg je deze mail van de lokale eenheid (recruiters) of van de PA?

Hey Etienne,
Deze e-mail kwam vanuit een administratief medewerkster welke op één van de hoofdbureaus werkzaam is. Althans, de mail was ondertekend door haar maar namens “Politiechef van de eenheid”.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #278 Gepost op: 9 september 2019, 15:40:00
Hey Etienne,
Deze e-mail kwam vanuit een administratief medewerkster welke op één van de hoofdbureaus werkzaam is. Althans, de mail was ondertekend door haar maar namens “Politiechef van de eenheid”.

Thanks, dan ga ik weer wachten!
Hoofdagent eenheid Limburg


Sander1989

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #279 Gepost op: 11 september 2019, 15:14:11
Zojuist de mail gehad voor het maken van een afspraak voor het passen van de kleding! (regio Oost Nederland)

Wanneer staat bij jullie de beëdiging gepland? Hier nog niets over gehoord maar puur qua richtlijn 0098