Gebruik p2000 Noord-Holland Noord

Auteur Topic: Gebruik p2000 Noord-Holland Noord  (gelezen 4383 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Gepost op: 24 december 2018, 18:34:55
Dag allen,

Het valt me op dat de regio NHN via p2000 nagenoeg geen brandweerinzet laat zien (terwijl er zat daadwerkelijke inzet is). Maakt deze regio van een ander systeem gebruik voor alarmeringen?

Grt, Highfield


Bijdragen op persoonlijke titel.


Johan Beck

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
Reactie #1 Gepost op: 25 december 2018, 10:33:54
Nou ik zie anders genoeg alarmeringen hoor. Ik weet niet of jezelf PDW gebruikt of meeleest op een online monitor? De meest betrouwbare is https://monitor.p2kflex.nl/
Als je daar onderaan klikt op de B naast Noord Holland Noord zie je alle brandweer alarmeringen.


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #2 Gepost op: 28 december 2018, 22:21:03
Die monitor gebruik ik. Ik heb het idee dat er veel meer daadwerkelijke inzet is dan daar genoemd. Ik woon sinds kort nabij een grote doorgaande weg, sinds dat moment valt me op dat er veel meer toeters en bellen rondrijden dan via de monitor te zien is. Vandaar dat de vraag opkomt of er andere systemen gebruikt worden.  98uiye
Bijdragen op persoonlijke titel.


Johan Beck

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
Reactie #3 Gepost op: 29 december 2018, 13:11:57
Echt alles gaat via P2000. Muv politie dan.


rubenkw

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2019, 14:46:23
Hoi Highfield!

Als brandweercentralist in NHN kan ik bevestigen dat alle meldingen via P2000 gealarmeerd worden. Ambulances worden alleen gealarmeerd als ze op de post staan. Als ze rijden worden ze via de porto opgeroepen.

De afgelopen maanden worden er door de brandweer veel trainingsritten met O&G gereden. Wellicht dat je dit hoort?

Groet,

Ruben