Aanrijding met onherkenbare politie auto - 19-11-2005

Auteur Topic: Aanrijding met onherkenbare politie auto - 19-11-2005  (gelezen 15312 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 20 november 2005, 12:14:38
Lang leve de opkomende richtlijnen voor het rijden met OGS voor de politie ;D
Tja, die hebben anders alleen met snelheid te maken hoor.......  ::)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #11 Gepost op: 20 november 2005, 14:46:58
Maakt toch allemaal niet uit?? als het maar een politie-auto is die kapot is.... brandweerauto of ambulance zou zonde zijn...maar van de politie kunnen er neit genoeg een aanrijding krijgen..... :-\
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


brw_sluis

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 20 november 2005, 14:59:10
lijkt idd wel een soort van onopvallende politie auto ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #13 Gepost op: 20 november 2005, 15:05:23


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #14 Gepost op: 20 november 2005, 15:29:33
Hee....die gasten heb ik gisteren ook gezien ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #15 Gepost op: 20 november 2005, 15:31:45
Hee....die gasten heb ik gisteren ook gezien ;D

Ik neem aan dat ze geen grijze BMW bij zich hadden......  ;D ;D ;D


Lukas074

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 20 november 2005, 16:26:34
Nee nu een knal gele, valt ie beter op ;D  ;D  ;D


N9213Q

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 20 november 2005, 16:33:45
Maakt toch allemaal niet uit?? als het maar een politie-auto is die kapot is.... brandweerauto of ambulance zou zonde zijn...maar van de politie kunnen er neit genoeg een aanrijding krijgen..... :-\

Tssss...


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #18 Gepost op: 20 november 2005, 16:58:21
Tssss...
Dat is toch de gemiddelde reactie? eigen schuld, ze hebben te hard gereden, goed dat er nu een richtlijn komt....  :-\ ::)

Wat ik me afvraag....hoe is het met de betrokken agenten en de andere partij in de aanrijding? maar das natuurlijk niet interessant.. veel interessanter om met een vinger te wijzen ::) ;)

maar ik zal me van verder commentaar onthouden... geloof niet dat ik vandaag een goeie dag heb ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 20 november 2005, 17:09:17
Dat is toch de gemiddelde reactie? eigen schuld, ze hebben te hard gereden, goed dat er nu een richtlijn komt....  :-\ ::)

Wat ik me afvraag....hoe is het met de betrokken agenten en de andere partij in de aanrijding? maar das natuurlijk niet interessant.. veel interessanter om met een vinger te wijzen ::) ;)

maar ik zal me van verder commentaar onthouden... geloof niet dat ik vandaag een goeie dag heb ::)

http://www.hulpdienstenzhz.nl/index.html

Aanrijding te Dordrecht met niet herkenbaar politievoertuig

Op vrijdagmorgen 18 november omstreeks 10: 50 uur heeft er een aanrijding plaatsgevonden tussen een niet herkenbaar politievoertuig van de regiopolitie Rotterdam-Rijnmond en een burgervoertuig.

http://www.hulpdienstenzhz.nl/!100_05932.JPG[/img]
Foto: Rob van der Woude

Dit gebeurde op de kruising van de Laan der Verenigde Naties met de Thorbeckeweg en de Jacob van Ruisdaelstraat in Dordrecht. De 66 jarige bestuurster van de burgerauto is hierbij licht gewond geraakt. Na onderzoek in een ziekenhuis mocht zij naar huis. De 31 jarige bestuurder van de politieauto is tevens licht gewond geraakt maar hoefde niet te worden behandeld in het ziekenhuis. Het onderzoek naar de toedracht van het ongeval wordt uitgevoerd door het politiekorps Zuid-Holland-Zuid in opdracht van het openbaar ministerie Dordrecht.

Meer foto's volgen later