Hoe zit het met ademlucht??

Auteur Topic: Hoe zit het met ademlucht??  (gelezen 9415 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #10 Gepost op: 28 november 2005, 19:11:50
hier hebben we er nog 2 dacht ik,aangezien er 2 regio,s zijn samengevoegt.1 cotainer staat bij de brw Woudenberg,en die andere volgens mij bij de brw Utrecht

Volgens mij is dat inderdaad juist, Woudenberg klokt in ieder geval  ;D

(wanneer moeten ze naar Eemnes Peter :P ???)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 28 november 2005, 19:15:08

(wanneer moeten ze naar Eemnes Peter :P ???)
Geen idee,van mij mag  die klapper nu wel komen.Das heel wat beter dan het proefalarm van zojuist ;D


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 28 november 2005, 20:12:49
Heeft jullie kazerne geen Ademluchtwerkplaats, Jeroen? Ik denk dat er bij jullie een dienstwagentje ofzo komt met wat nieuwe flessen achterin. De A-wagen uit Amsterdam lijkt me sterk  ;)


brw_sluis

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 28 november 2005, 20:48:20
Hier komt ook de ademlucht container vanuit Terneuzen ;)


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #14 Gepost op: 30 november 2005, 22:05:55
Hier komt ook de ademlucht container vanuit Terneuzen ;)

Yep, je weet het "Regionaal inzetbaar"  ;D ;D
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Cerberus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
  • Geen beter weer dan brandweer
Reactie #15 Gepost op: 1 december 2005, 11:31:43
In de regio Amsterdam zijn er de volgende A-wagens: Lisserbroek, Amstelveen en Amsterdam 1 (Willem) en Amsterdam 2 (Maxima). Op het opleidingcentrum staat nog een ademluchtcontainer maar wordt volgens mij niet regionaal ingezet.


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #16 Gepost op: 1 december 2005, 12:09:26
Geen idee,van mij mag  die klapper nu wel komen.Das heel wat beter dan het proefalarm van zojuist ;D
Geen idee,van mij mag  die klapper nu wel komen.Das heel wat beter dan het proefalarm van zojuist ;D

het zal wel weer een zeer grote brand in Soest worden (zoals gewoonlijk) ;D

Dan komen we elkaar ook allemaal weer even tegen  ;)
Trouwens wanneer was de laatste echte grote brand waar we vanuit de regio eemland stonden, volgens mij is dat in Soest geweest bijna 3 jaar terug(zonder de bosbrand bestrijding in Austerlitz).

En zodra woudenberg gealameerd voor de ademlucht container wordt voor een grote brand in de regio, wordt Amersfoort ook gealameerd voor de COH en de DPU 1000 en meestal gaat er dan een TAS met VB achteraan.


BRW PAULUS

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
  • brandwacht/ReddingsBrigade (penningmeester)
Reactie #17 Gepost op: 1 december 2005, 12:50:47
VOLGENS MIJ WORDT ER IN AALSMEER EERST AL LUCHT VAN UIT DE KAZERNE GEBRACHT. EN DAARNA KOMT DE LOGISTIEK CONTAINER VAN AMSTELVEEN.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 1 december 2005, 22:30:06
het zal wel weer een zeer grote brand in Soest worden (zoals gewoonlijk) ;D

Dan komen we elkaar ook allemaal weer even tegen  ;)
Trouwens wanneer was de laatste echte grote brand waar we vanuit de regio eemland stonden, volgens mij is dat in Soest geweest bijna 3 jaar terug(zonder de bosbrand bestrijding in Austerlitz).

En zodra woudenberg gealameerd voor de ademlucht container wordt voor een grote brand in de regio, wordt Amersfoort ook gealameerd voor de COH en de DPU 1000 en meestal gaat er dan een TAS met VB achteraan.
Ach,wij deden het vanavond alvast met een middelbrand op de A27 ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #19 Gepost op: 2 december 2005, 14:19:44
En zodra woudenberg gealameerd voor de ademlucht container wordt voor een grote brand in de regio, wordt Amersfoort ook gealameerd voor de COH en de DPU 1000 en meestal gaat er dan een TAS met VB achteraan.

Ademlucht wordt ook nog wel eens al bij middelbrand gepiept, ligt beetje aan de aard van de meldingen, bevindingen van de eerste Bevelvoerder.
in Leusden werd de ademlucht bijvoorbeeld al gepiept bij de melding middelbrand.

Maar over het algemeen zal er dan ook wel opgeschaald worden naar grote brand.