Sollicitanten Politiekundige augustus 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige augustus 2019  (gelezen 26675 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Gepost op: 21 januari 2019, 09:44:26
Zijn hier mensen die gesolliciteerd hebben voor politiekundige met de start in augustus 2019?

Zelf ben ik overgeplaatst van start januari. Hoef dus alleen de screening nog.

Vacature sluit 25 januari  ;D




Miek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2019, 08:06:00
Ja ik!
Fijn dat je alleen de screening nog hoeft, spannend! Goed gevoel erover? Welke eenheid?

Vacature sluit inderdaad 25 januari, intakegesprekken staan gepland op 30 januari. Voor 29 januari krijg je te horen of je hiervoor uitgenodigd wordt. Weet iemand of er ook een kans is dat je dus deze week al iets hoort? Of zal dit sowieso na de 25e zijn? En zal je ook bericht krijgen als je niet uitgenodigd wordt?


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2019, 10:01:02
Ja ik!
Fijn dat je alleen de screening nog hoeft, spannend! Goed gevoel erover? Welke eenheid?

Leuk! Ben benieuwd hoe je selectieprocedure gaat verlopen. Als je niet wordt uitgenodigd krijg je daar ook bericht over.

Zelf gesolliciteerd bij Oost-Nederland. In principe niks te vrezen voor de screening. ;) wel aangegeven om deze zo snel mogelijk te willen doen. Mocht het feest dan toch niet doorgaan, zit ik niet voor niets te wachten.

Succes met wachten! Iets wat je de komende procedure nog wel vaker zal moeten doen..  e050 098uo


DJP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2019, 13:18:30
En? Al iets gehoord?


Miek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2019, 13:27:37
Ik heb nog niks gehoord. Heb jij ook gesolliciteerd?
Ik verwacht wel vandaag reactie, aangezien er stond; voor 29 januari krijg je te horen of je wordt uitgenodigd voor de intakegesprekken die op 30 januari plaatsvinden.


DJP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #5 Gepost op: 28 januari 2019, 13:29:43
Ik heb nog niks gehoord. Heb jij ook gesolliciteerd?
Ik verwacht wel vandaag reactie, aangezien er stond; voor 29 januari krijg je te horen of je wordt uitgenodigd voor de intakegesprekken die op 30 januari plaatsvinden.

Ja ik heb ook gesolliciteerd, maar heb ook nog niks gehoord. :(


Miek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #6 Gepost op: 28 januari 2019, 13:33:31
Ja ik heb ook gesolliciteerd, maar heb ook nog niks gehoord. :(


Spannend! Maar wat ik uit de vacature tekst had begrepen krijgen we vandaag bericht toch?


DJP

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2019, 13:41:33

Spannend! Maar wat ik uit de vacature tekst had begrepen krijgen we vandaag bericht toch?

Klopt. Geduld is een schone zaak. :)


PieterJ95

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #8 Gepost op: 28 januari 2019, 17:08:23
Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik ook nog steeds te wachten op een telefoontje. Het wordt wel heel spannend zo. Wat hebben jullie trouwens voor dingen ingevuld bij de vraag wat je kennis is van culturen en etnische achtergronden (in 500 tekens bij je sollicitatie)?


Henkjan98

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #9 Gepost op: 28 januari 2019, 18:06:05
Ik heb ook gesolliciteerd.
Helaas ook nog geen reactie gehad.
Vind het wel een beetje apart, aangezien je voor 29 januari bericht zou krijgen. Neem aan dat ze dat niet allemaal in de avonduren doen.